![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij daar een heel sluitende verklaring voor kan gegeven worden. Statistiek is typisch wat men in rechtszaken gebruikt om dingen aan te geven. In wetenschap ook. Kijk, als men zegt dat dit vaccin 90% efficient is, dan is dat pure statistiek. Je zou evengoed kunnen zeggen dat "heel toevallig alle zieken die met een placebo waren". Zoals je kan zeggen dat "heel toevallig al die zakken op orde van Biden stemmen zaten". Nee, dat is totaal onwaarschijnlijk. Als je daar geen deftige verklaring voor hebt dan IS DAT EEN WATERDICHT BEWIJS VAN FRAUDE. Omdat het gewoon statistisch zodanig weinig waarschijnlijk is. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2020 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Staat in de verkiezingswetgeving. En waarschijnlijk begint het pas met een hertelling. Want alle "absentee-ballots" die werden geteld zonder republikeinse aanwezigheid zijn bij voorbaat al illegaal. It stinks, like it or not....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 november 2020 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() ik vermoed dat hij (zijn legal team althans) daar mee bezig is.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Outliers zijn statistisch begrepen fenomenen.
Dit is een heel onwaarschijnlijke ORDENING van postzakken. Elk dotje op die lijn stelt een postzak voor. Je hebt daar tientallen of honderden postzakken die in een PERFECTE UNIEKE ORDE staan, die van stijgende Biden stemmen. Weet je hoeveel ordes er zijn van 10 postzakken ? 10 * 9 * 8 * 7 * 6 * 5 * 4 * 3 * 2 = 3628800 Van al die ordes is er maar 1 enkele die deze MONOTONE verandering kan aangeven. Dat, mochten daar 10 dotjes staan. Als er 15 staan, is dat 15 * 14 * 13 * .... Heb je gezien hoeveel dotjes daar staan ? Als men dat niet kan uitleggen, moet men zeggen dat men toch wel een heel heel heel onwaarschijnlijke volgorde van postzakken had he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2020 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal zwak: eerst vanalles beweren en dan achteraf bewijs zoeken.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan het zijn dat er een verklaring voor is dat die postzakken precies in volgorde stonden van toenemende Biden stemmen, maar dat kan nooit zonder "tussenkomst" van een of ander fenomeen toevallig zo zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En inderdaad, wat dat tweede artikel betreft: ![]() Verdeel en heers he. (En ook hier hoor je jongeren al over 'pronouns' etc... In het onderwijs idem: ze leren ook dat stikstof een 'slechte stof' is etc. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het toch eigenaardig dat jij niet versteld staat van wat er hier getoond werd. Is dat omdat je eigenlijk niet wil weten wat er ginder gebeurd is, zolang Trump maar weg is, of men nu tegen de sterren op gefraudeerd heeft of niet, heeft geen belang, of begrijp je het niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat vind jij daar plezant aan misschien? Jij lijkt net als bij corona voor jezelf een onwelgevallige conclusie bij voorbaat uit te sluiten. Weet jij wel wat dit betekent, van wat voor grootteorde zulke fraude is? Wellicht sta je daar niet bij stil omdat je alweer ondanks de argumentatie denkt dat 'het wel niet zal kloppen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel VINDT men bewijs, en kan de moord aangetoond worden, ofwel vindt men er géén, en lost "sleepy joe" in de derde week van januari alle wereldproblemen met een achteloos gewuifde hand op.
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stembrieven kunnen overal bijgedrukt worden, ook in Georgia is die anomalie zichtbaar.
https://threadreaderapp.com/thread/1...428163072.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig moet je van niets meer verschieten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Die data zijn volgens de auteur genomen van de websites van TV stations die de verkiezingen live volgden en dus telkens updates gaven van de uitslagen.
Ik heb die niet. Maar het spreekt vanzelf dat die door een rechter gemakkelijk na te trekken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of hij dat wil zeggen, maar ik zal u alvast vertellen dat dat inderdaad zo is. Het probleem bij u is dat jij vermoedelijk alleen met mensen omgaat die dat wel kunnen, zowel professioneel als privé. Maar als je een dwarsdoorsnede van de bevolking bekijkt dan zou je wel eens raar kunnen opkijken hoor...Ik zie dat hier dagelijks op de werkvloer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |