![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer gaat Trump zijn nederlaag toegeven? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
35 | 81,40% |
De week na 14 december als de kiesmannen gekozen hebben |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,65% |
Volgende week |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Andere dag, met wat uitleg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer feiten en logica in de weg staan moet men gewoon maar geloven.
Oftewel: polarisatie is de nieuwe religie en twieters zijn de nieuwe evangelisten. Heerlijk verfrissend toch, al die hedendaagse idioten.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou zeggen dat Trump zich stilaanneergelegd heeft bij zijn nederlaag en geen zotte dingen gaat doen. Nu is er een verslag van een Oval Office Meeting van Vrijdag twee dagen geleden.
Daar werd voorgesteld om de Krijgswet in te voeren om de verkiezingen nietig te laten verklaren. Stapelzot! https://edition.cnn.com/2020/12/19/p...law/index.html Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat men in de VS nog janken als Trump verdwenen zal zijn want wat is die clowneske Biden allemaal aan het doen bij het aanstellen van zijn medewerkers.
Biden stelt met Deb Haaland eerste Native American ooit aan in Amerikaanse regering. De uitgemergelde Nancy Pelosi was er graag bij. Zoals ik al eerder schreef zie ik de rijke Amerikanen en grote bedrijven verdwijnen uit het land en wat zal er overschieten? Oei, mijn glazen bol is gevallen ... damn!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() was de Krakenmadam trouwens officieel niet opzijgeschoven. Dat was dus weer een leugen.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er fouten gemaakt zijn onder zijn leiding, het zij zo maar verder heeft hij dat nog niet al te slecht gedaan. Nu zal men hem vervangen door een hele gare, een puppet on a string. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was eigenlijk al duidelijk tijdens de verkiezingen van 2016, maar het is nog erger gebleken dan verwacht. Citaat:
Of is het criterium : "Is hij een thermonucleaire oorlog gestart?", ja, dan is hij nog niet al te slecht. ![]() ![]() ![]() Citaat:
De Puppet on a string is duidelijk Trump, die ongetwijfeld aan de touwtjes van Poetin hangt. Rusland zet een prijs op het hoofd van Amerikaanse soldaten : Trump zwijgt. Rusland voert zowat de grootste cyberaanval uit in de menselijke geschiedenis en dringt binnen in verschillende amerikaanse ministeries en duizenden bedrijven : Trump zwijgt en minimaliseert het uiteindelijk. Waar die oranje imbeciel dit jaar rond deze tijd zitten? Florida of aan de Zwarte Zee? De kans is groot op het tweede. Laatst gewijzigd door parcifal : 21 december 2020 om 09:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 't goed is magget ook gezegd en geschreven worden!
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump heeft het voor Uni denk ik.
![]() Ziedewel ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 december 2020 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb ik nooit de indruk gehad dat hij ook maar wist waar hij mee bezig was. Ik had eveneens de indruk dat niemand over zijn schouder meekeek. Althans toch niet in het binnenland. Met opa Joe heb ik evenmin de indruk dat die een coherente visie heeft. Wel dat er over de schouder wordt meegekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vredesduif? Werkelijk?
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel meter van zijn muur staat er trouwens ? En hoeveel dollar heeft Mexico al betaald ? Waarom noem je Biden trouwens een "puppet on a string" ? Trump zit in de zak van Rusland, dat is al lang geen geheim meer, is dat dan beter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoonweg 'ziekelijk', een ander woordje heb ik er niet voor. En dan nog heb je mensen die dat blijkbaar goedkeuren want ze blijven Trump aanbidden alsof het hun God is. Nu ja, elk zijn of haar mening natuurlijk. Daar is niets mis mee. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 december 2020 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |