![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat van ouderen in de zorg die niet goed meer beseffen wat er gebeurt? Deze vrouw is eigenlijk vanwege corona gestorven en niet door corona. Werd ze mee opgenomen in de statistiek als coronadode? Mij de vraag. https://mobile.twitter.com/diecees/s...7Ctwgr%5Etweet Maar durf het woord genocide of fascisme maar eens opperen, dan is degene die het zegt irrationeel. Ik kan helaas niets anders rijmen in heel dit coronagebeuren.
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een bewijs dat als men de overheidsregels i.v.m. covid-19 niet volgt men besmet raakt. In de dierentuin van Barcelona zijn 4 leeuwen besmet geraakt. Ze hielden uiteraard geen 1,5 m afstand, wasten hun poten nooit en droegen geen mondkapje (op maat). De gevolgen zijn daar!
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/Bui...?ocid=msedgdhp
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per overtreding van de coronaregel daarna: +2 jaar extra enkelband dragen !! Financiëel: Per keer da' dezelfde de coronaregels overtreedt , geldboete verdubbelen !! Wie een zaak heeft kan zodoende nog steeds zijn/haar zaak openhouden , maar voor bestellingen ophalen of leveringen , iemand van uw werknemers !! Da' boetegeld kan men gebruiken gebruiken voor medisch personeel , of zaken die nu gesloten of failliet zijn te steunen !! Citaat:
Citaat:
Als er geen maatregels werden getroffen , ge zoudt nogal wa' zien !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 december 2020 om 13:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een samenvatting van “The Lifting Dermatologist” over de corona-maatregelen.
https://m.youtube.com/watch?v=MCNgQSDPNVI
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Recent experimental research shows that cats, dogs, ferrets, fruit bats, hamsters, and tree shrews can become infected with the virus. Cats, ferrets, fruit bats, and hamsters can also spread the infection to other animals of the same species in laboratory settings. Data from studies suggest that dogs can get infected but might not spread the virus to other dogs as easily as cats and ferrets can spread the virus to other animals of the same species. https://www.cdc.gov/coronavirus/2019...ping/pets.html Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 december 2020 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ver kunnen ze niet , achter mijn kot , een platdak , hoog genoeg !!
Wanneer mijn katten komen te overlijden , dan neem ik geen dieren meer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loop je dan constant met gel rond? Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 december 2020 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat kost 1 euro in zakformaat bij het kruidvat.
En dat zonder coronafobie. Als coronafobisten nu eens zelf nadenken en hun eigen falen niet op anderen spiegelen zouden we ook al ver komen. En je moet ook telkens uw handen wassen bij thuiskomst, na het toilet en voor het eten. Zoiets heet hygiene.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 8 december 2020 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is de toestand zo dat meer & meer mensen de regels NIET volgen.
Het ook een FEIT dat nu er een stagnatie is in het corona verhaal. Hoe zou dat eigenlijk komen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Zegt meneer die op de piek van de tweede golf een feest met 30 man bijwoonde...
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 8 december 2020 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Meerdere bronnen, maar sorry ik heb gelogen. Het was al van februari
https://www.dierapotheker.be/dierent...ij-hond-en-kat |
![]() |
![]() |
![]() |