![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer is het niet. Je kan er ook voor opteren om alles z'n gang te laten gaan, zodat de zwaksten sterven, en masse. Daarvoor wordt dus niet geopteerd, en terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 21 december 2020 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in tijden van crisis dat we vaststellen hoe groot de solidariteit is. Elk voor zich. Alles herhaalt zich. Solidariteit werkt enkel als iedereen er van overtuigd is dat iedereen er beter van wordt, en dus niet moet inleveren te koste van anderen. Laatst gewijzigd door Rudy : 21 december 2020 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men zou eigenlijk de pensioenen en de lonen van politici moeten halveren tot de corona crisis voorbij is, dat zou waarschijnlijk de snelste oplossing zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komen alleen nog buiten om etenswaren te kopen in het midden van de week... In plaats van hier te jammeren,richt uw klaagzangen naar diegenen die al die regeltjes hebben opgelegd... Waar wacht u op om die wetstraat te bestormen en de verantwoordelijken in pek en veren te hullen.. Maar daar hebben jullie de ballen niet voor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die bijdrage is reeds lang erdoor geblazen
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik niet.. voor alle duidelijkheid.. tenzij ieder in isolatie zit gedurende x aantal tijd. Mensen blijven met mekaar in contact komen, inherent aan onze samenleving. En die anderhalve meter is ook maar een gok. Nergens een bewijs dat dit de juiste afstand is en dat die afstand effect heeft op de verspreiding van het virus. Ik herinner mij dat maanden geleden VanRanst of een andere kwaker stelde dat 30meter beter zou zijn.. Men weet gewoon niet welke afstand voldoende is. 't Mondmasker biedt in 't beste geval 15% tot 20% bescherming? Met andere woorden: dat maximum waar u het over heeft is lang niet voldoende om de verspreiding tegen te gaan. Het is gewoon absurd zoiets te willen proberen, als men niet weet hoe dit te doen. Dit is 'trial & error' met mensenlevens. In 't beste geval lukt het en juicht ieder vrolijk.. in 't slechtste geval...... En stellen dat ik (en eventuele anderen) egocentrisch zou(den) zijn of een gebrek aan empathie zou(den) hebben, verandert daar niets aan. Sterker zelfs, ik begin te denken dat ik -in tegenstelling tot anderen- net meer empathie heb met de 99% van de mensen die dit virus probleemloos overleven. Maar 't zal wel niet de juiste vorm van empathie zijn. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() Die zeggen dat zelf.
![]() Edit: paar jaar geleden aan mijn vader gevraagd of die eens niet een preventief onderzoek wil doen, zijn antwoord: "Neen, en als er slijt op zit, mogen ze mij een spuitje geven, dan hoeft het niet meer, ik heb het beste gehad." Ja man, daar stond ik dan.. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 21 december 2020 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te vlug. Je hebt 10 dagen bedenktijd voor je op de groenen gaat stemmen.
![]()
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |