![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat hij een paar lappen van zijn vrouw zal krijgen als ze het te weten komt.
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij geeft haar opzettelijk een kniestoot uit ergernis omdat hij niet de volle weg ter beschikking heeft. Ziekelijke egoïst.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 28 december 2020 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan die man bij de fietsersbond misschien voordragen alles wielerterrorist van het jaar 2020?
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het blijft een non-event, dat nu zelfs al het VRT-nieuws gehaald heeft. What's next? Marie van de buren haar kat zit vast op het dak
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 28 december 2020 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na bejaarden zijn kinderen met verwondingen door een val hun meest voorkomende patiënten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Plotseling kan er veel en vooral ook bijzonder snel voor het Belgische gerecht.
Er zijn al veel ergere zaken van slagen en verwondingen geseponeerd. Eigenlijk is dit een zaak voor een politierechtbank, niet voor een correctionele rechtbank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Dit hou je toch niet voor mogelijk: ze hebben die gast in de gevangenis gegooid!!
Dus met meerdere mensen politie-agenten aanvallen, is een paar uur later alweer op vrije voeten. Al dan niet met opzet een kleine in de sneeuw laten vallen is bak. Kafka.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De internet wokers zullen hem voor bovenstaande white supremacy post wel snel cancelen.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is die rechtbank die doorverwijst of seponeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
https://www.sudinfo.be/id301868/arti...uit-en-cellule
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbeschofte fietser geeft kindje kniestoot zodat hij niet hoeft te remmen.
Iedereen heeft het clipje waarschijnlijk al wel gezien in de nieuwsuitzendingen. Dat was er wel zwaar over wat die daar gedaan heeft die fietser, héééééél zwaar erover zelfs. Hij stopte niet eens om te vragen of alles goed was met het kindje. Hopelijk weet men die idioot een serieuze straf te geven. Dat kan echt niet wat die daar gedaan heeft. ![]() Clip ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 december 2020 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens HLN riskeert hij één jaar cel. Dat vindt ik dan weer overdreven. Ik zou eerder aan een zware bekeuring denken en een PV (vooral omdat hij geen berouw schijnt te tonen). De kniestoot is geen harde kniestoot en de kleine houdt er niks aan over behalve de schrik wss maar het blijft verwerpelijk gedrag.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 december 2020 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat de theoretische maximumstraf is in het strafwetboek. Typisch HLN om dat op die manier te brengen. Alsof er een kans is dat hij dergelijke straf zou krijgen.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jaar cel zal hem wel op andere gedachten brengen misschien? Of die vent een straf zal krijgen dat is weer een andere vraag natuurlijk. ![]() Het zal wel weer zijn van: "Niet meer doen hé en ga nu maar naar huis ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 december 2020 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een wandelpad in natuurgebied zegt de franstalige fietsersbond Gracq
https://www.metronieuws.nl/in-het-ni...ft-te-wachten/ Dus eigenlijk mocht die man daar niet fietsen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2020 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |