![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Ja en liefst hun rijbewijs ook afpakken. Ze veroorzaken het meeste accidenten en verschillend met verkeersslachtoffers bij de jeugd die hun eigen dood rijden, nemen die bejaarde meestal ook nog andere slachtoffers mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Mag ik vragen hoe oud u nu bent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was uiteraard allemaal meer verborgen maar ik denk niet dat er toen meer kindermisbruik was als vandaag. En in gans die pedofilie verhalen zijn ook nogal wat gradaties..... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 januari 2021 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=HpZq3ul1ld4
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat 75 + sterven in een verkeersongeval zou dan weer veel hebben te maken met hun verzwakte weerbaarheid.....een jonge sportieve mens heeft nu eenmaal meer kans een ongeluk te overleven dan een stokoude ziekelijke mens. Ik ben zeker akkoord dat heel wat oude mensen niet echt meer thuishoren in een auto als bestuurder. Maar goed trek zelf uw conclusies uit de officiële statistieken. https://www.statistiekvlaanderen.be/...slachtoffers-0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven, dit was een even grote pandemie als corona nu is. Het aantal priesters loopt in de duizenden. In Amerika heeft de kerk honderden miljoenen aan schadevergoeding moeten betalen. En dan hebben we het nog niet over de nonnen die zwangere meisjes hun kind stalen en doorverkochten, zoals onze lieve zusters van Kindsheid Jesu in Lommel. Kindermisbruik en kinderhandel een beetje nuanceren als vroeger werd er niet zo dramatisch over gedaan dan stel ik mij toch serieuze vragen bij uw moreel kompas. Niet verwonderlijk dat je het huidige mishandelen van de jeugd geen probleem vindt. Voor de meeste mensen is geweld tegen kinderen zowat een van de ergste misdaden voor u blijkbaar een fait divers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat je nu eigenlijk insinueert weet ik niet goed. Als ik het zo ongeveer vat lijkt het me wel heel erg ver gezocht. Toch bedankt voor de aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven he kerel. Voor zulke beschuldigingen heb ik weinig tot geen begrip. Ik ga dat ook niet meer herhalen. U bent verwittigd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 januari 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag blijft, als het vroeger beter was waarom hebben de mensen die er toen bij waren het veranderd? Zelfs al zijn er uitzonderingen, als de meerderheid niet akkoord was dan zou het toch niet gebeurd mogen zijn. Citaat:
Ik heb evenmin vertrouwen in de mentale capaciteiten van de gemiddelde 80 jarige als in die van de gemiddelde 10 jarige. Citaat:
Elke dag die je verliest ben je nu eenmaal kwijt, en door er nu 1 op te offeren krijg ik er niet ergens anders 1 bij. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je holt van het ene feestje naar het andere. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 januari 2021 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga een paar idiote kwakzalvers mijn leven niet laten bepalen hoor. Maar helaas heeft niet iedereen dezelfde mogelijkheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bekijk de huidige problemen van de jeugd meer vanop wat afstand.
Er is natuurlijk een redelijk groot probleem. Het was al enigszins zo dat kinderen geen kinderen meer mogen zijn (oa vaak nergens onbezorgd kunnen ravotten op andere plaatsen dan afgeborstelde speeltuinen ..), maar nu dus is dat een ferme graad erger. Maar om nu te spreken van verloren jeugdige levens, of 70 procent psychische problemen .. dat is overdreven. Positief bekeken: hoe kunnen we de corona-historie zo vlug als mogelijk achter ons laten? - harde maatregelen geeft kortere pijn? - met iets hardere hand zorgen dat 90 procent zich laat vaccineren, of anders gezegd het leven van zij die zonder medische reden vaccinatie weigeren, het leven wat moeilijker maken. Geen vliegtuig, geen trein, geen bus, om de x tijd op eigen kosten doen testen, ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er wel voorstander van dat bejaarden zich jaarlijks moeten laten testen of ze nog de mentale capaciteiten hebben om met de wagen te rijden. Op basis daarvan kan men eventueel ook beslissen om hen stemrecht te laten behouden. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 januari 2021 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt niet ontkennen dat met het ouder worden de cognitieve vaardigheden achteruit gaan. Je kunt niet ontkennen dat er veel 80 plussers zijn die geen flauw benul meer hebben wat er gebeurt in de wereld. Dus waarom zouden we 16 jarigen niet laten stemmen omdat ze zogezegd nog niet voldoende mentaal ontwikkeld zijn, maar hoogbejaarden wel terwijl ze mentaal vaak zelfs minder capabel zijn dan die 16 jarige? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het spreekt voor zich dat dementen niet meer zouden mogen autorijden of gaan stemmen. Net zoals 16-jarigen geen rijbewijs kunnen krijgen. Tenzij dan hier in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze uiteindelijk toch aan banden gelegd. |
|
![]() |
![]() |