![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALles ok daarmee. Nu doorzetten om de NVA kapot te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij hebt in deze bitter weinig in de pap te brokken. Alleen de kiezer beslist, je hebt één stemmetje van miljoenen. Allez, laten we breed zijn, ik gok op één percentje verlies voor de volgende verkieingen Een goed gestructureerde partij met tientallen verkozenen en veel geld in de partijkas verwerkt dit moeiteloos.
Laatst gewijzigd door robert t : 14 januari 2021 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kunt ge misschien aan Van Grieken gaan vragen of ge in kartel wilt gaan met de grote broer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, uitgezonderd meer dan 20.000 Corona-doden, binnenkort honderden failissementen en tienduizenden werklozen, is alles OK en onder controle.
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() De lotto cijfers van volgende week ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
EN dan zul je daar staan met 10-11% en het VB met 30% En dan wordt het inderdaad weer lachten, gieren, brullen met die Forza Flandria. Maar BDW is net verkozen als voorzitter met 200% van de stemmen. Dus dat BDW elimineren zal er niet zo gauw komen. Net zomin als een samenwerking met het VB. Toch niet vergeten dat N-VA de politieke zuil van het vroegere VEV, het huidige VOKA is. En die gaan de economie geen risico's laten lopen. Dus volgens N-VA moet België blijven bestaan en moeten vreemdelingen (als goedkopere werkkrachten) niet al te veel in de weg gelegd worden.
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() https://www.hln.be/economie/belgisch...tief~a50ccc51/ Als dit op 3 maand tijd kan, dan kan Tavek wel eens gelijk krijgen. Is trouwens ook mijn overtuiging.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is en blijft een topper, maar is imo iets te politiek-correct geworden.
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Lach niet, als we van het grootste deficiet aller tijden komen is 1% winst een grote heropleving... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Ff quoten dat ik straks wat kan lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tavek : 14 januari 2021 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand offensieve kretologie gebruiken tegen het financierende instrument van hun maandelijkse uitkering ? Zelfs een masochist begrijpt toch dat dit dom is ? Philip & volgelingen trekken hun uitkering, en later hun pensioen van België. Zelfs een hond is slim genoeg om niet te schijten op dezelfde plaats waar hij eten krijgt. Als een hond dat kan, mag dat toch ook voor een Blok-parlementair geen probleem zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is de spirituele & morele architect van het Nieuw Ethisch Reveil in Vlaendren, het mystiek bondgenootschap tussen N-VA, zusterpartij CD&V en de Blokkers tegen het goddeloze abortus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in hoe mijn waarden ermee te maken hebben dat voor iedereen, ook u, een partijkeuze subjectief is.
In hoeveel bochten gaat u zich nog wringen ? Moet wel pijnlijk zijn. Maar uw subjectieve haat voor N-VA helpt u om de pijn te verbijten. ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2021 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je nog meer dat ik zeg ? Ze is echter niet blind. Ik heb hier al een lijstje gegeven van objectieve redenen waarom ik de partij niet moet. Je hebt daar zelfs op gereageerd dacht ik. |
|
![]() |
![]() |