![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ydde (aan ThePiano):
Ik lees onder Uw schuilnaam dat gij een forum-primaat zijt, zijt gij een aap of een half-aap ... ThePiano: Geen kommentaar 8) ydde: Dat verstaan ik zie !!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#102 |
Vreemdeling
|
![]() Wat zijn jullie toch domme mensen...
haha... het 70-punten plan bestaat al lang niet meer!!! Discussies over iets dat al lang niet meer bestaat.... Praat aub niet over dingen waar je geen verstand van hebt Alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thepiano schreef:
Citaat:
Ook mijn vriendenkring is niet groot genoeg om 180 nationaliteiten te omvatten. Ik ben beperkt tot: Noren, Italianen,Spanjaarden, Portugezen, Duitsers, Fransen, Nederlanders, Serviërs, Wit-Russen, Turken….. Ik moet dus wel een vreselijke racist zijn in uw ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het hier nu net over: de nette heren in maatpakken van het VB mogen dan al beweren dat het 70-puntenplan "opgeborgen" is, maar als je de mening van de basis hoort, leeft het meer dan ooit! Maar wij, brave burgers, moeten maar aannemen dat dat niet zo is, omdat mijnheer Annemans en mijnheer Dewinter dat zeggen? Jij bent misschien zo'n goedgelovige ziel, ik alvast niet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() Wat was er eigenlijk mis met dat 70 puntenplan ?????
Wat mij betreft: niets !!!!
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kommentaar overbodig. Geen dank. Behalve aan thePiano. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Piano, wanneer ik naar de website van amarcord vzw heb geweest staat er daar wel LETTERLIJK dat het niet allemaal criminelen zijn de gregoriërs die hier wonen.
Piano het is uw website en niet de mijne en ook niet van het Vlaams Blok. of hebt U daaaaaaaar een foutje gemaakt? ![]() Met Vlaams radicale groet fernand |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zoals er onder de autochtone Belgen criminelen zijn is dat ook onder de vreemdelingen en dus ook bij de Georgiërs het geval. Wat ik bedoel, en dat staat OOK op die website, is dat naast die enkele criminelen, er een overgrote meerderheid is die WEL met de juiste goede bedoelingen hier zijn, en de kansen nemen die ze aangeboden krijgen om toch te proberen een normaal bestaan op te bouwen. Dus, nogmaals: what is your point?
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze zullen dan ook niet terugestuurd worden That is the point.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
VB-kamerlid en Partijraadslid Alexandra Colen zei hierover op 26.03.2000 in GvA: "Het plan werd altijd in ons nadeel aangehaald. Het is nooit het programma van de partij geweest. Voor mij is het plan steeds een oversimplificatie geweest, maar het bemoeilijkte wel het debat". Op de VRT-radio verklaarde Filip Dewinter:"...dat hij er zich bij neerlegt bij het feit dat een *aantal* vreemdelingen hier blijven zullen". Gerolf Annemans over het 70-puntenplan: "Het 70-puntenplan was een uit-de-hand-gelopen grap toen we met enkele kopstukken en enkele pinten op tafel eens alle ideeën die we de laatste tijd verkondigd hadden, wilden bundelen. We kwamen aan 67 en toen hebben we er nog maar drie bijgeschreven"
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ThePiano schreef:
Citaat:
Ze komen in elk geval regelmatig op een negatieve manier in het nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Piano,
gij zijt ferm uit uwen nek aan het kletsen. Het 70 puntenplan is er maar gekomen na de eerste moeilijkheden met allochtonen in Antwerpen. Het plan was een politieke leidraad na de moeilijkheden in den Anvers. Maar zoals ik reeds eerder verklaarde, 20 jaar te vroeg voor de meeste mensen. Waarop links ogenblikkelijk heeft ingepikt met ras en andere ismen. maar de boosdoener is niet het 70 punten plan(en niet proggramma), maar de onverzettelijke Vlaamse houding van de kopstukken. En van de oprichtingsstatuten, nie liegen he!!!! Daar staat geen enkele term in over vreemdelingen. En wanneer ik slecht geplaatst zou zijn om daarover te spreken........ dat moet ik dan toch met klem ontkennen. Ik denk dat er daar wel terug of een leugen inschuild of een verkeerde gissing. Met Vlaams radicale groet fernand |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() vlaanderen72:
Ik geef ze gewoon zonder jouw toestemming ,en blijven zwijgen zelle! ![]() ydde: Twee-en-zeventig, twee-en-zeventigske toch, en niet naar ThePiano willen luisteren hé! Ge zult er nog ver mee komen zenne ... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Het 70-puntenplan was oerdegelijk en moet onverkort uitgevoerd worden. het enige jammere is de keuze voor de C-130. Dat gaat veel te traag omdat er maximaal 90 vreemdelingen meekunnen zonder bagage. Met een passagiersschip kunnen er veel meer mee (1500 met een ferry) + hun huisraad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |