![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() het is hoog tijd dat er een nieuwe energiebron inplaats petrol. gewonden word.Dan kunnen ze hun bocht houden, krijgen ze geen rotte frank-pardon, euro niet meer, en sturen we al die jongens die nu hier zijn terug de woestijn in.Ze krijgen allen een gratis parachutespring-opleiding en ze worden gedropt.Afgelopen.Zonder petrol interreseert het geen kat wat er met hen, met de islam en de hele santekraam gebeurt.En zonder geld, gedaan met dure bomaanslagen te organiseren.Die terror-organisaties werken op dezelfde manier als geheime diensten, weet ge wat dat kost, alles wat daarbij komt kijken?Het tegenoffensief moet, en zal, financiel zijn.De poenkraan toedraaien, op elk niveau.
|
![]() |
![]() |
#102 | |||
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Staan ook wat nare dingen in zoals hoe onze vrienden de Turken Constantinopel veroverden. Toen de Turken de Hagia Sofia binnentrokken waar zich een groot deel van de bevolking verschanst had, vermoorden ze iedereen die er binnen zat, de baby's onthoofden ze en met hun afgesneden hoofdjes doofden ze de kaarsen. Alle nonnen werden verkracht en vervolgens de keel overgesneden. Leuke jongens die Turken. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 7 augustus 2005 om 18:15. |
|||
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, Europeanen hebben zulke dingen nooit gedaan.
|
![]() |
![]() |
#104 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de tijd van Rousseau sneed men iemand de tong uit en werd verder doodgemarteld omdat die tijdens een processie zijn hoed niet afnam ... moet je nagaan. Onze lieve Christendommers hebben een lange weg afgelegd. Nu ze niets meer te mekkeren hebben prediken ze menslievendheid. Pak islammietjes hun wapen af en die doen dat ook... Big Deal ... maar om nu te gaan stygmatiseren dat is een paar bruggen te ver ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 7 augustus 2005 om 19:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ongelooflijk walgelijk, om toen te zien hoe Tony Blair "de moslimleiders" beloonde met een rondetafelgesprek. ![]()
![]() |
#106 | |||
Banneling
|
![]() Elk machtig rijk heeft wel oorlogsmisdaden gepleegd.
Ik heb van een klasgenoot (tijdens een boekbespreking in een les Nederlands) gehoord waaruit de mythe van graaf Dracula is voortgekomen. Een of andere Roemeen mishandelde en doodde op allerlei mogelijke manieren overgebleven Turken (uitelkaar trekken, onthoofden, lichaamsdelen erafhakken) en dronk ook af en toe hun bloed. Een ware volksheld in Roemenië. ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_Tepes Aardige jongens die Roemenen. Mijn doel is uiteraard niet stigmatiseren, ik wil alleen duidelijk maken wat ik mijn openingszin bedoel. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 7 augustus 2005 om 19:24. |
|||
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo een tweehonderd jaar eerder, net voor Boudewijn van Vlaanderen keizer van Byzantium werd hadden de kruisvaarders iets gelijkaardigs gedaan. Nadat ze eindelijk de verdedigers van de stad verslagen hadden, gingen ze drie dagen lang plunderen en verkrachten. Ik vraag me af waar Mehmet II zijn mosterd gehaald had twee eeuwen later. Het was de normale gang van zaken destijds, lijkt me. Leuke jongens, die kruisvaarders. ![]()
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er werden vrouwen verkracht maar wat je schrijft over de babies, nonnen,.. is niet waar. Mehmed II hield zoveel van de stad dat hij medelijde kreeg. De stad was verwoest (gebouwen,muren,..) Langs andere kant moet je de soldaten wel begrjpen. De soldaten vochten eerst voor de vrouwen, de rijkdom, .. en dan voor de islam. Allerbelangrijkste, toen was dat normaal. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Over dracula:Vlad Tepes Dracula was een militaire leider.Hij moest zijn land beschermen tegen een overmacht turken.Om hen vreselijke angst in te boezemen liet hij altijd alle gevangengenomen turken levend op palen spietsen.Hij richtte ook een ware slachting aan van meerder roemeense nobelen, die zijn vader en broer vermoord hadden.Over bloed drinken heb ik niks gelezen, dat is wat later verzonnen mischien
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
8) |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() de migranten verleiden ons met lekkere hapjes?Liefde gaat door de maag?
|
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() ik vertrek morgen naar saudi-arabie, ga daar een frietkot opendoen
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=kabba&meta= |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ka'aba De Ka'aba De ka'aba (kaäba, ka'bah) is een klein gebouw van ca. 12 × 10 × 15 meter in de grote moskee in Mekka. Zoals je ook niet ziet, staat er allesbehalve kabba ![]() Moest je een komiek zijn .. dan wil ik best men verontschuldigingen aanbieden, eerder niet. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() vroeger hadden we enkel de generatiekloof, dat ging wel over.Nu hebben we ook de culturele kloof erbij, en die heeft blijkbaar nog een "mooie"toekomst.Wat het invoeren van vreemd werkvolk om de looneisen laag te houden betreft, dat ligt voor de hand,ik ben daar al jaren diep van overtuigd, en nu de laatste migranten(arabieren) toch al zo goed geintegreerd zijn dat ze ook niet meer voor een appel en een ei willen werken, willen de "bazen" Turkije de europese Unie binnenhalen, om opnieuw met dat spelleke te beginnen.Maandloon in Turkije, voor 10 a 15 uur per dag=200euros, als ze geluk hebben
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Vervang 'migranten' in de titel van deze thread door 'moslims', en ik ben 't akkoord.
|
![]() |