![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() m'n eerste eigen bedlectuur
![]() ![]() later gevolgd door : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Jezuschristusnogaantoe! Dat heb ik godverdorie ook nog gezien, maar dat was ik helemaal vergeten... Hier ben ik even niet goed van...
Kent er nog iemand die tekenfilmreeks van die kinderen die in een soort toverwereld terechtkwamen, een soort fantasy-achtige toestanden, waar één van de jongens een boog had met een soort vuurpijlen en één van de andere alleen een schild of zo... Er was ook nog een meisje bij, maar wat die kon weet ik begot niet meer...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Die rollercoaster laat inderdaad een belletje rinkelen... er was toch iets met een kermis, bedenk ik me plots.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan de G.I.Joe tegen Cobra... Waarom geven ze dat eigenlijk niet meer uit? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog vergeten:
![]() Teddy Ruxpin!!! of zoals ik vroeger dacht: teddy rugspin of rukspin! ![]() ![]() En de troetelbeertjes!! Daar heb ik nog plakboeken van gehad (what a confession) Laatst gewijzigd door Zeno! : 13 december 2004 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Seabert!! Dan hebben we nog Vrouwtje theelepel, Plons, Mon chi chi, ... Ik ga dromen vannacht.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Damn ik vond dat altijd al een echt keun, ons allerliefste Tita Tovenaar ![]() ![]() ![]()
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Schilderende heks ![]() Een tikkeltje roze hiiieeerrrr, en een tikkeltje roze daaaaaarrrrr.... ![]()
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Ouwe zemelaar!!
![]() ![]()
![]() |
#114 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oh, en de troetelbeertjes, zo heb ik er hier nog ene liggen, die met een slotje op zijn buik, die kon je je geheimen vertellen, die zei nooit iets voort. reisden die niet op wolkjes? vond ik ge-wel-dig!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |