![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gedraag me doorgaans nogal beleefd, sociaal en voorkomend. Doorgaans natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen ruziemaker dus daar ga ik me niet meer aan wagen. Vergeet niet dat Vlamingen zeer ontvlambare mensen zijn en de nieuwe Vlamingen des te meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu spuiten ze aangepaste virussen in die dieper in genetica -die ze nog niet halvelings begrijpen- kruipen dan een normaal virus doet. Wie kan mij garanderen dat deze vaccins niet voor een superverspreiding zorgen? Het is allemaal nieuwe technologie en alles nieuw komt met errors zoals we reeds zagen. Mensen die dat allemaal minimaliseren weten evenveel dan die het maximaliseren. Dit is een Russische roulette op wereldschaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het fabeltje van beschermende mondmaskers werd reeds maanden geleden ontmaskerd, het enige dat nutteloze mondmaskers doen is mensen ziek maken en vrij ademen belemmeren. Mondmaskers bieden geen bescherming, dat is proberen een mug tegen te houden met kiekedraad. "Geloof is een ding, werkelijkheid een ander." Krishnamurti 'Geloof' betekent niet willen weten wat waar is" Friedrich Nietzsche Onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn die blijven geloven dat mondmaskers zouden kunnen beschermen tegen een virus, daardoor vrijwillig hun gezondheid schaden en zichzelf het vrije ademen belemmeren uit angst voor een griepvirus.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta er van verwonderd dat ze duizenden mensen in hun teststraten krijgen maar met moeite 100 in de prikstraten.
Eerlijk gezegd geloof ik er niks meer van. Zeker niet van die duizenden testen per dag.
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik heb mijn vrienden specifiek gevraagd om mij nooit op te geven als contact. Ze moeten mij maar zelf bellen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 maart 2021 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schooftje, het is te makkelijk om overal MIS bij te schrijven. Het is ondertussen bewezen dat je nog steeds ziek kan worden na een vaccinatie en dus besmettelijk kan zijn.
Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 23 maart 2021 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() *minder ernstig ziek. En besmettelijk misschien, maar een recente studie uit de UK toont aan dat gevaccineerden, als ze ziek worden, minder gemakkelijk de rest van het gezin besmetten
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Idem voor de prikstraten. Dat is weer een marketing strategie: de indruk wekken dat iedereen staat te dringen om gevaccineerd te worden om volk te lokken voor hun vaccinatie. Niks is minder waar en de meerderheid trapt niet meer in die marketing val van de leugenmedia.
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wtf? Een geestelijk gezonde mens blijft liever ook lichamelijk gezond, net als de rest van het gezin, zonder vaccinatie.
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Fake news
![]() Beke: “Toch tweede kans voor wie niet ingaat op uitnodiging vaccinatie” https://www.hln.be/binnenland/beke-t...atie~a9de75d0/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom doen we die lockdowns ook al weer? Vanwege zieken zonder symptomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, een vaccin is er in de eerste plaats om de gevaccineerde te beschermen tegen ziek worden en te sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |