![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die denken dat er een sterrenstelsel rond hun aars draait en daardoor vinden dat ze anderen moeten vertellen wat ze wel of niet mogen doen zijn niets waard en dienen het land uitgezet te worden. Nadat ze pek en veren hebben gekregen hebben. Iemand die op anderen ligt te kakken omdat die personen eventueel voor wat vervuiling zou zorgen maar anderzijds de grote Heren (waar hij schrik voor heeft, waar hij niets tegen kan beginnen en waar hij niet veilig vanachter de computer tegen te keer kan gaan) rustig laat begaan en verder zijn hele schone vlaamse land laat vervuilen dient het land uitgezet te worden. Nadat zijn teennagels uitgetrooken zijn. Met een flinke walm straffe toebakwalm in uw richting.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 maart 2021 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mij eens 'te kakken zetten' en daarna de BMI test nog eens doen misschien is die iets beter dan ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het brein groeit tot 21 wie daarvoor massaal alcohol drinkt heeft door die alcocol hersencellen verbrandt en kan vaak geen logische verbanden meer leggen zonder een complot te schuwen. Een tinctuur vereist maar 1 tot 7 druppels per dag en dragen bij aan een beter welzijn voor mensen met een verhoogd metabolisme. Vele kinderen gebruiken zelfs cbd olie preventief tegen tumorgroei na kanker verslagen te hebben met chemo en cannabisolie. We kunnen ook alles vrij laten, maar anders kunnen we nier discrimineren he. ![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze eerst nog een extra tax op alcohol heffen.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand door overgewicht een ongeval veroorzaakt maar zuipers doen dat aan de lopende band met doden, gekwetsten en enorme stoffelijke schade tot gevolg. Het lijkt me niet moeilijk te bepalen wie hier het slechtst bezig is met de volksgezondheid.
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf me verwonderen of patiënt 0 een zwaarlijvige was. Deze heeft dus een ongeval op wereldschaal veroorzaakt om als perfecte incubator te dienen die tot deze mutaties leidde. + was patiënt 0 van de Britse en Braziliaanse dan ook niet zwaarlijvig? Nader onderzoek is nodig voor we verdere irrationele beslissingen nemen. We werken er aan. God Zijn engelen zullen me voorgaan.
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Goede Vlamingen
Het rokersuitschot dient ter bescherming van de volksgezondheid het Vlaamse land zo snel mogelijk uitgezet te worden. Desnoods zal de doorluchtige heer Koenaard Depuydt dit eigenhandig doen. Hij heeft geen schrik om het vuilnis zelf buiten te zetten. Deze achterlijke, vervuilende en nichterige verslaving heeft hun uithoudingsvermogen zodanig om zeep geholpen zodat zij zelf beginnen te stikken in hun eigen woorden, echt zielig. Laat staan ze in de mogelijkheid zijn om enige lichamelijke weerstand te bieden tegen de gespierde en groot geschapen heer. Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Wat is dat, "kut"? Ja, alles is uw schuld. Als u roker bent, ja. Uw beste vriendin Sigridje heeft de verkiezingen glansrijk "gewonnen" zoals haar beste vriend Klaas Zwaab (Klaus Schwab) het voor ogen had. De beveiliging van de verkiezingszachtewaar werd immers onderzocht door een bedrijf onder leiding van iemand uit dezelfde D66-strekking. Uw beste vriendin zal hoogstwaarschijnlijk de Noordelijke Nederlanden mogen "leiden" en de "heer" Mark Rutte zal vervolgens in Brussel wat mogen uitblazen. Zij zal de "eer" hebben om de Noordelijke Nederlanden weder op te bouwen: verplicht inentingsbewijs tegen de griep (nieuwe naam: "krone"), "groene" stroom, grote inwijkingstromen, afvoering baar geld en ook minder Nederlandse beschaving, bezit, vrijheid, landbouw en vleesgebruik...Mooie toekomst waarvoor uw strekking staat! Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 24 maart 2021 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er mensen zijn hij/zij die een nicotineverslaving hebben dat zal mij een worst wezen. Zelf heb ik nooit gerookt en ik ben ook niet van plan om er ooit aan te beginnen. Zij spijzen de 'lege' staatkas of niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle vijf?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten bewijze nodig ik hem uit om mij het land (België) uit te zetten. Hij krijgt er 14 dagen de tijd voor. En hij zal falen. Zodanig zwaar falen we er nog harder mee gaan moeten lachen dan met zijn posts. Kom op, spierbundel! Boter bij de vis. Zet mij het land uit! Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das ferm!
Nu is't ineens Bovenbuur zijn schuld? Ik zit hier tegen de sterren op te paffen en nu gaan we dus nog vriendjes worden? Wij gaan nog maten worden!! Ik zal u eens een goei sigaret rollen. En dan gaan we eens samen een goei pint pakken. ![]() ![]()
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier loopt die meestal met,een glimlach tot achter haar oren. Vaak weten we niet waar onze buikpijn vandaan komt. Lachen of seks? Een vrouw heeft altijd gelijk, ook al heeft ze niet gelijk. Gewoon veel makkelijker leven. “Ruimt gij straks uw sportgerief op? Beste antwoord is dan: “nu direct sjoeke”.
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen gij, tis de schuld van ...
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Het ziet er anders wel verdomd lekker uit ...
![]()
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een extra tax... alcohol wordt al zwaar belast. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 25 maart 2021 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me dat er nog niemand u hiervoor een sneer heeft gegeven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN