![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl een overtuigde Belgicist de enige was die het tot hoge officier in het Duitse nazi-leger heeft geschopt, en persoonlijk uit de handen van de führer het Ijzeren Kruis kreeg opgespeld voor bewezen diensten.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, en ik maar denken dat Vlaanderen voor de Vlaams-nationalisten hun land was. Maar vermits u het nu zelf zegt, ja dan is dit genoteerd.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 april 2021 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron ??
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zeker niet als we het over uw interpretatie hebben van wat ik zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik heb deze discussie niet gestart. Ik pik gewoon in op wat een poster zegt. En dus stel ik vast dat voor deze poster Vlaanderen geen land is. Bovendien, voor zover u het nog niet mocht weten: voor vele Oostfronters was Duitsland het vaderland, en niet Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 april 2021 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Er kan u uit ondervinding meegedeeld worden dat het tentoonstellen van een Waalse vlag aan de voorgevel van een willekeurige woning in het Vlaams Gewest op de elfde der hooimaand (11/07) geen bezwaar is. Citaat:
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() in Vilvoorde city zijn enkel de Belgische (sossenvlag) en de Marokkaanse en IS vlag toegelaten...
Aanpassen jongens, integreren in de multiculturele maatschappij... Laatst gewijzigd door edwinp : 20 april 2021 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de premisse verkeerd is natuurlijk. Het is geen collaboratie vlag. qed Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 april 2021 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joepie nog een draad over het oostfront en de collaboratie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() de linkse aap komt weer uit de mouw, ruiten ingooien of moskees bekladden is een walgelijke racistische reactie,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zelfs de dorpspastoren opriepen om te gaan vechten tegen de communisten. Hoeveel zouden er vertrokken zijn die eigenlijk gewoon slachtoffer waren van desinformatie ? Ik schat een groot deel dus in als slachtoffer van die propaganda. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 april 2021 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in wat er verkeerd aan is aan de leeuw met rode tong en rode klauwen. Historisch gebruikten de graven van Vlaanderen deze heraldische leeuw ook al . Bovendien is deze leeuw tenminste niet 'besmet'.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 april 2021 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik acht de kans zeer klein, maar toch nog wel bestaande, dat het Anuna De Wever is die de steen smeet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil u eigenlijk aantonen met die vaststelling? Ik denk dat niemand op dit forum dit betwist hoor. |
|
![]() |
![]() |