![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom ben je daar dan zolang gebleven ?
![]() |
#103 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zwijg dan alstublieft over over Morel en Verstrepen, of over gelijk wie die van partij verandert en hou je preken voor jezelf. Hoe is het trouwens met Ward Beysen, of ben je intussen ook al weer geen liberaal meer ? Trouwens, als je haar "Mormel" noemt, hoe verlang je hier dan enig respect terug te krijgen van de VB'ers ?
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 13 december 2004 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() QUOTE=Brugge Veilig en Leefbaar]Heb ik al meermaals uitgelegd, ik kan het ook niet helpen dat je te dom bent om het te begrijpen... het spijt me !
![]() Het was een rethorische vraag, Lucien, antwoorden hoefde niet. Iedereen kent je capriolen intussen al wel. ![]() Welke partij heeft al gereageerd op je vraag om kartelvorming in 2006 ? SP-A ? Groen! ? N-VA ? CD&V ? VLD ?
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 13 december 2004 om 13:52. |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Welke partij heeft al gereageerd op je vraag om kartelvorming in 2006 ? SP-A ? Groen! ? N-VA ? CD&V ? VLD ?[/quote] Das een goeie, mest ruil ik niet in voor kak... ![]() Vrij en ongebonden... Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 13 december 2004 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |