![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen nood aan het inenten van iedereen, enkel de oude en zwakke Het blijft een experimenteel middel dat ze verplichten Vaccineren na de pandemie is belachelijk De oudjes werden niet gered door de maatregelen, elk rusthuis werd besmet De maatregelen hebben het erger gemaakt, ze zorgden ervoor dat het virus niet kon afzwakken zoals gewoonlijk gebeurt. Dan als laatste, volgens mij wten die virologen dat ook, ze kozen gewoon voor het geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Hier nog een forum viroloog die zegt dat de doden die ze bespaard hebben met Coronamaatregelen, nu evenzeer vallen. Het aantal doden blijft dus quasi gelijk, enkel hebben ze oude peekes geruild tegen mensen met een jongere leeftijd die met normale ziekenzorg nog meer jaren gewonnen zouden hebben.
Dus het enigste positieve dat er er zou kunnen zijn, het aantal doden is dus een nul operatie met een negatieve balans aan aantal geredde levensjaren. Wat staat daar tegenover. Alle fundamentele mensenrechten zijn verdwenen. We hebben een hele generatie jeugd hun scholing naar de knoppen geholpen. Economisch zullen we gewoon maar zwijgen. Het gat dat gemaakt is moet worden gedempt door de zelfde jeugd als punt 2. .... Maar wij zullen maar “ forum virologen” zijn. Ik zou eerder denken aan mensen met nog een beetje gezond verstand. En ik zeg echt een beetje want vele laten hier blijken dat ze nog nul komma nul verstand hebben. https://www.hln.be/binnenland/cardio...dood~ab5fd2cc/ Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 1 juni 2021 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het voordeel van een oudere eik t.o.v. zijn jeugdige en pre-puberale versie.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leerschade zeer groot, 86% van de leerlingen heeft een achterstand opgelopen en dat heeft gevolgen voor het latere inkomen, gezondheid en zelfs levensverwachting. Dit alleen al maakt de maatregelen schadelijker dan wat ze zouden gered hebben.
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10298726.html Het is niet voor niets dat de rechten van het kind en onderwijs in onze grondrechten zitten, nog een punt voor op het proces. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze pandemie was helemaal geen "maatschappelijk probleem" op zich. De overgrote meerderheid, meer dan 99% van de bevolking, zou er geen zware last van gehad hebben. Met 99% van de bevolking, waarvan essentieel gans de actieve bevolking, kan je best voort he. De maatschappij heeft die minder-dan-1% niet nodig om normaal blijven te functioneren. Dus was er geen crisis mogelijk door dat virus. Citaat:
Citaat:
En omdat er fundamentele burgervrijheden zijn (zoals het mogen ontmoeten van uw familie en vrienden) die NOOIT globaal aan banden mogen gelegd worden in een niet-fascistisch regime. Citaat:
Je ziet de hierarchie in waarden trouwens aan het feit dat lichte straffen, economische straffen zijn (boetes) en zware straffen, het ontnemen van bewegingsvrijheid (gevangenis) is. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 06:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld van niet-falsifieerbaar is, als de cijfers dalen zeggen dat de maatregelen werken, en als ze stijgen zeggen dat de maatregelen niet goed worden opgevolgd. Dan zeg je gewoon: Ik heb gelijk, de maatregelen zijn de correcte, en ik duld geen kritiek daarover. Dat noemen we fascisme, niet wetenschap.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Een top viroloog zegt, als we 100% aan de maatregelen houden werkt het en anders niet.
Een top psycholoog zegt, 100% bestaat niet. Mensen zijn namelijk geen koeien in een stal. Een top econoom zegt, die maatregelen gaan ons heel wat kosten en zal later misschien onze gezondheidseconomie volledig op spel zetten. De grote vraag, wel of niet deze maatregelen toepassen die sowieso grote schade gaan aanrichten? Of mag je als top viroloog er gewoon achteraf er mee afkomen dat het alleen zou werken als 100% zich er aanhoud en dat het de mensen hun fout is om menselijk te zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een remedie die gegarandeerd enorme schade aanbrengt, tegen een ziekte waarvan de geschatte schade kleiner is, en die, gezien de "menselijke" natuur, hoogstwaarschijnlijk gaat falen, is een remedie die men niet mag toepassen he. Kijk maar hoe "voorzichtig" men remedies die wel waarschijnlijk werken, aan de kant zet omdat het niet 100% bewezen zou zijn dat ze werken, ook al maken ze zo goed als niks kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Dat is eigenlijk misdadig.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch minstens iedereen boven de 5 jaar oud verplicht inenten onder dwang. Stasi aan je deur, knop klop open doen, huis doorzoeken tot in de kasten voor wie wegvlucht, op de grond pinnen en spuit erin. Anders lukt het niet, die virologen hebben helemaal geen besef meer van wat ze voorstellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is; 1. What the F heeft een overheid met verkeersdoden te maken 2. What the F is de maatschappelijke kostprijs van 0,00km/u te mogen rijden! Al diegene die VOOR de biofascistische totalitaire dictatuur zijn, stellen zich vraag 1 zelfs niet meer, en vinden dat de evidentie zelve, maar nog erger, zijn perfect tevreden met een kostprijs die (omdat ze toch gedragen wordt door "de maatschappij") HEEL VER boven de kostprijs van "niets doen" gaat. En dat, kindertjes, is de realiteit van de dag; biofascistische totalitaire dictatuur, aaand we absolutely love it!!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 juni 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verbazende is dat die oude Grieken dat al in het Engels konden zeggen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die globalisten met eugenetische doeleinden geven ons een stilte voor de storm, laten ons samenkomen en verspreiden zo een nieuwe variant van het virus om hun gelijk te halen op een nieuw dodentol, dat ze moedwillig veroorzaken.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zat dan wel niet in de originele eed. Enfin, het zat er maar indirect in. https://en.wikipedia.org/wiki/Primum_non_nocere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik verschiet van niets meer. De fascisten zijn werkelijk in staat tot alles....
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“X aantal mensen hebben een trombose per jaar” u quote Marc Van Ranst. Maar het ging hier om zeer zeldzame trombones. Het is gewoon een complot. Dit is geen theorie meer maar een logisch verband. Alle fouten zijn wereldwijd identiek in een zelfde patroon herhaald. Dat is geen lompigheid maar moedwil.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle gevallen na vaccinatie zijn toeval. Slechts een piepkleine minderheid linken ze er wel, zo lijkt het nog serieusook.
Mijn vrouw haar zus dood 4 dagen na 2e prik. Na de 1e prik ging het al enorm slecht. Toeval natuurlijk. Een kameraad van mij 2 weken geleden 1e prik of miss enige. Ging snel achteruit en na een week afzien en moe zijn etc met spoed naar hospital. 3 dagen intensieve en nu nog steeds in ziekenhuis. Zware diabeet als allergische reactie op iets. Maar wat ? Voorheen heeft hij nog hartonderzoek laten doen amper een twee weken terug en had hij niks.