Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2021, 10:50   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
'Complot' is weer zo'n zwaar beladen woord. Dat ze verzwegen hebben, decennialang, daar is iedereen het wel over eens. En dat blijkt ook uit de onlangs vrijgegeven (declassified) officiële Amerikaanse documenten. Maar dat is stof voor een andere draad.
LOL!
Oud 19 juni 2021, 10:52   #102
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Goed. Je blijft er dus bij dat de overheden al 70 jaar lang een groot wereldwijd complot houden op een manier die bijzonder nefast is voor alles wat we weten.

Mijn vraag is: van wie heb je die informatie ? Komt die informatie niet van de overheid, diezelfde die al 70 jaar zwaar staat te lullen en te liegen volgens jou ?

Waarom denk jij dat het waar is dat hij brieven geschreven heeft ? Waarom denk jij dat het waar is dat hij wapens zou gestolen hebben ? Waarom denk jij dat het waar is dat de overheid niet zou weten waar hij zit ?

Vermits jij stellig zit te verkondigen dat overheden nu al massief totaal verkeerde dingen vertellen sinds 70 jaar.
Van zijn vriendin, een zeker Gwendy. Die checkte opnieuw haar berichten met Conings.

I"Ik ben mijn berichten met hem beginnen te doorzoeken. Daarin zag ik dat ik twee documenten over het hoofd gezien had. Twee afscheidsbrieven, één aan mij en één aan de politie. Ik ben te laat, dacht ik.”
(Het Nieuwsblad)

Maar volgens u is dit gazettenpraat, neem ik aan.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 10:53   #103
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het gaat hier niet over ufo's. Maar vermits u zelf daarover begint, zie mijn laatste post hierover vandaag in de geëigende draad.

Natuurlijk heeft Conings het zelf gezocht. Misschien (wellicht zelfs) had hij een burn-out, of wist hij van geen hout meer pijlen maken, zag hij als ijzervreter dat zijn militaire carrière zo goed als over en out was. Een ieder geval, een normaal functionerend mens doet zulke dwaze dingen niet. Dat is nogal duidelijk.
Daar gaat het niet over. Ieder weldenkende mens neemt aan dat de man problemen had. Maar het feit dat de Vivaldi-club unisono er als de kippen bij was om alles als extreemrechts terrorisme te kaderen tezamen met de main stream media, roept meer vragen en bedenkingen op dan de zaak-Conings zelf. Daar maken sommigen zich geen bedenkingen bij. Die vinden dat normaal omdat ze van zichzelf vinden dat ze aan de juiste kant van de geschiedenis staan.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 10:58   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks van. J. Conings heeft zelf alles over zichzelf afgeroepen. Een dwaze daad van iemand die over zijn toeren ging wellicht, en gevolgd door ettelijke maar even domme Vlaams-nationalisten van twijfelachtige signatuur.
Dat jij nog nooit een positief woord door je strot kreeg over de met de erfzonde belastte Vlaams-nationalisten is mij nooit opgevallen.
Wedden dat jij mij ook bij de domme Vlaams-nationalisten van twijfelachtige signatuur indeelt?
Alsof er geen Belgische nationalisten bestaan van twijfelachtige signatuur.
Jongens toch, wat een hoogmoedswaan!
Oud 19 juni 2021, 10:59   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Daar gaat het niet over. Ieder weldenkende mens neemt aan dat de man problemen had. Maar het feit dat de Vivaldi-club unisono er als de kippen bij was om alles als extreemrechts terrorisme te kaderen tezamen met de main stream media, roept meer vragen en bedenkingen op dan de zaak-Conings zelf. Daar maken sommigen zich geen bedenkingen bij. Die vinden dat normaal omdat ze van zichzelf vinden dat ze aan de juiste kant van de geschiedenis staan.
De nagel op de kop!
Oud 19 juni 2021, 11:01   #106
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Van zijn vriendin, een zeker Gwendy. Die checkte opnieuw haar berichten met Conings.

I"Ik ben mijn berichten met hem beginnen te doorzoeken. Daarin zag ik dat ik twee documenten over het hoofd gezien had. Twee afscheidsbrieven, één aan mij en één aan de politie. Ik ben te laat, dacht ik.”
(Het Nieuwsblad)

En wat betekent die laatste zin van Gwendy volgens jou? Voor mij betekent dat dat ze het ergste vreesde voor het leven van haar vriend. U maakt er geen menselijke reactie van, maar misbruikt ze - net als de gezamenlijke Vivaldisten - om er een politiek geïnspireerde connotatie aan te geven. Conings had moeten toeslaan, dan was het ideaal geweest om een bepaalde groep van Vlamingen te stigmatiseren. Liep dat even mis zeg!
Oud 19 juni 2021, 11:01   #107
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, het is nu eenmaal een feit dat Jurgen Conings pronkte met extreem-rechtse ideeën die men dikwijls vindt in extreem-rechtse Vlaams-nationalistische middens.

Zo is het nu eenmaal. Dat u dit niet zo graag hoort, zou misschien kunnen.
Oud 19 juni 2021, 11:37   #108
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tja, het is nu eenmaal een feit dat Jurgen Conings pronkte met extreem-rechtse ideeën die men dikwijls vindt in extreem-rechtse Vlaams-nationalistische middens.

Zo is het nu eenmaal. Dat u dit niet zo graag hoort, zou misschien kunnen.
Is het even erg om extreem-belgicistische ideeën te hebben die men terugvindt in logemiddens?
"Vlaams-nationalisme is een mening, geen misdaad," zei ooit een bekende liberaal die het later zelfs tot een Europese topjob bracht omdat hij meende aan de juiste kant van de geschiedenis te staan.
Ik hoor alles graag, maar politiek geïnspireerde geborneerde uitlatingen van welke kant van het politieke spectrum dan ook bezorgen mij niet alleen kippenvel maar ook wel eens braakneigingen, zeker als die misbruikt worden om ongefundeerd politieke tegenstand te beschadigen.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 19 juni 2021 om 11:42.
Oud 19 juni 2021, 11:43   #109
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het even erg om extreem-belgicistische ideeën te hebben die men terugvindt in logemiddens?
Ik hoor alles graag, maar politiek geïnspireerde geborneerde uitlatingen van welke kant van het politieke spectrum dan ook bezorgen mij niet alleen kippenvel maar ook wel eens braakneigingen, zeker als die misbruikt worden om ongefundeerd politieke tegenstand te beschadigen.
Mogelijk, maar we hebben het daar niet over. Het gaat om het extreem-rechtse gedachtengoed van Jurgen Conings. En dat is niet zo fraai. Helaas.
Oud 19 juni 2021, 11:58   #110
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mogelijk, maar we hebben het daar niet over. Het gaat om het extreem-rechtse gedachtengoed van Jurgen Conings. En dat is niet zo fraai. Helaas.
Gedachten zijn vrij, dacht ik toch. Daden kunnen beoordeeld worden. En ik stel vast dat JC tot nu nog niemand iets misdaan heeft. Dat MvR in vrijwillige zelfquarantaine gegaan is om het slachtoffer uit te hangen, met een duidelijke politieke agenda en dat de Vivaldi-club tezamen met het hele Belgische leger en justitie wereldwijd belachelijk maken, kan men JC niet kwalijk nemen.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 19 juni 2021 om 11:59.
Oud 19 juni 2021, 12:05   #111
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gedachten zijn vrij, dacht ik toch. Daden kunnen beoordeeld worden. En ik stel vast dat JC tot nu nog niemand iets misdaan heeft. Dat MvR in vrijwillige zelfquarantaine gegaan is om het slachtoffer uit te hangen, met een duidelijke politieke agenda en dat de Vivaldi-club tezamen met het hele Belgische leger en justitie wereldwijd belachelijk maken, kan men JC niet kwalijk nemen.
Ooit er aan gedacht sciencefiction boeken te schrijven?
Oud 19 juni 2021, 12:35   #112
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ooit er aan gedacht sciencefiction boeken te schrijven?
Op zulke sterk argumentatie ben ik niet voorbereid. Sorry.
Oud 19 juni 2021, 12:49   #113
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op zulke sterk argumentatie ben ik niet voorbereid. Sorry.
Dat is dan brute pech voor u.
Oud 19 juni 2021, 14:46   #114
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Complot' is weer zo'n zwaar beladen woord. Dat ze verzwegen hebben, decennialang, daar is iedereen het wel over eens. En dat blijkt ook uit de onlangs vrijgegeven (declassified) officiële Amerikaanse documenten. Maar dat is stof voor een andere draad.
Wel, van complot gesproken dan De ganse wereldbevolking en gans de wetenschappelijke wereld 70 jaar belogen en met gigantische gevolgen verkeerde dingen wijsgemaakt. Tenminste volgens U.

Daartegen zou een klein leugentje om "extreem rechts" te koppelen aan "virologen waanzin kritiek" en "nazi" toch kattepis zijn zou men denken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juni 2021 om 14:48.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 14:48   #115
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

(Het Nieuwsblad)

Ah, lees nog eens wat je schrijft over die Gwendy. Gwendy vindt het plots de moeite om een zelfmoord afscheidsbrief gaan te zoeken in "haar berichten". En in HAAR berichten vindt ze zelfs een "getikte brief aan de politie"

Gwendy was vergeten om in HAAR berichten o.a. een getikte brief aan de politie te vinden. Laat dat even doordringen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juni 2021 om 14:49.
Oud 19 juni 2021, 14:50   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn er die pronken met de ideeen van Vivaldi ook he.
Oud 19 juni 2021, 15:21   #117
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, lees nog eens wat je schrijft over die Gwendy. Gwendy vindt het plots de moeite om een zelfmoord afscheidsbrief gaan te zoeken in "haar berichten". En in HAAR berichten vindt ze zelfs een "getikte brief aan de politie"

Gwendy was vergeten om in HAAR berichten o.a. een getikte brief aan de politie te vinden. Laat dat even doordringen.
Neen, niet 'plots'. De politie vroeg haar of JC niets (bericht) had achtergelaten. En toen is zij pas gaan zoeken. Tenminste, dat is haar versie in de geciteerde krant.
Oud 19 juni 2021, 16:06   #118
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, niet 'plots'. De politie vroeg haar of JC niets (bericht) had achtergelaten. En toen is zij pas gaan zoeken. Tenminste, dat is haar versie in de geciteerde krant.
Maar je gaf dat op als een feit. En je zegt niks over het gegeven dat Gwendy dus de geschreven brief aan de politie terugvond "in haar berichten"

En waarom kwam de politie plots iets aan die Gwendy vragen zogezegd ?

Je beseft toch dat de informatie die je hebt, allemaal van "de overheid" komen hier. Tenzij van die Gwendy die ook de getikte brieven aan de politie had, blijkbaar.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juni 2021 om 16:07.
Oud 19 juni 2021, 16:09   #119
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar je gaf dat op als een feit. En je zegt niks over het gegeven dat Gwendy dus de geschreven brief aan de politie terugvond "in haar berichten"

En waarom kwam de politie plots iets aan die Gwendy vragen zogezegd ?

Je beseft toch dat de informatie die je hebt, allemaal van "de overheid" komen hier. Tenzij van die Gwendy die ook de getikte brieven aan de politie had, blijkbaar.
Zoek het maar eens uit. Misschien is het een complot van snode belgicisten...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juni 2021 om 16:14.
Oud 19 juni 2021, 17:12   #120
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zoek het maar eens uit. Misschien is het een complot van snode belgicisten...
Neen, neen dat kan want ze waren er als de kippen bij om in koor JC als een extreem (want dat woordje is belangrijk) Vivaldist te brandmerken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be