Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2021, 22:44   #101
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het probleem is niet vaccinatie an sich, maar verplichte massa-vaccinatie.
Inderdaad, er zou minder weerstand zijn als het niet zo opgedrongen zou zijn. Het is duidelijk dat die virologen geen deskundigen massacommunicatie zijn.

Ze proberen dan ook het onmogelijke, 100% vaccinatie met een nieuw vaccin, zelfs als je de ziekte al hebt gehad. Ik bedoel, dan moet je wel liegen, bedriegen en dwingen.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 9 juni 2021 om 22:46.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2021, 22:48   #102
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Meer immuniteit van de ziekte dan van de vaccins? Dat kon toch niet.

Rusthuisbewoners die corona kregen, maken beduidend meer antistoffen aan na vaccinatie
Mensen die al een coronabesmetting hebben opgelopen, maken méér antistoffen aan na een volledige vaccinatie. Dat blijkt uit een studie die werd uitgevoerd in twee woonzorgcentra. Volgens de onderzoekers is het daarom mogelijk zinvol om bewoners die niet besmet zijn geweest een derde dosis van een coronavaccin te geven.

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20210609_96528182
Natuurlijk maken die antistoffen aan, ze hebben al een weerstand. Die virologen zijn debiel of denken dat wij dat zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:43   #103
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom zouden kritische mensen, die jij anti-vaxxers blijft noemen, overtuigd moeten worden?
Welk belang heb jij erbij of mensen zich laten vaccineren of niet?
Heeft niet iedereen het recht, zoals jij, om dat zelf te beslissen?
Welke argumenten heb je om te overtuigen?
Dat moeten dan wel feiten zijn en geen veronderstellingen, waarzeggerij of eenzijdige propaganda waarvan jij gelooft dat ze waar zijn.

Waarom zou een dialoog noodzakelijk moeten zijn?
Angstige mensen, vaxxers, zijn immers niet vatbaar voor rede en zelfs niet voor feiten.
Voor hen telt enkel wat ze geloven, hoe groot de onzin ook is, dus is een dialoog met vaxxers volkomen nutteloos, zij vermijden elke zinnige dialoog en leuteren telkens naast de kwestie bij gebrek aan argumenten.
Er werd al meer dan genoeg tijd verspild aan zulke onzin draadjes waar om de hete brij wordt gedanst om de kern van de discussie te kunnen vermijden.

Dus: welke feiten en argumenten heb jij om te overtuigen dat mensen zich vrijwillig als proefkonijn zouden moeten opgeven voor een medisch experiment door vaccinatie?
Doe eens een poging?
Feit is: Veel mensen zijn al gevaccineerd en die vaccins hebben al zeer veel mensenlevens gered. Maar sommige mensen ontkennen het zonlicht. Afgelopen januari en februari was ik blij dat ik moest wachten op dat vaccin, maar ondertussen blijkt dat het werkt en dat het veilig is. Afgelopen januari en februari had ik zelf wat twijfels, maar nu blijkt dat die Britten er niet massaal ziek van geworden zijn.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 21:01   #104
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Feit is: Veel mensen zijn al gevaccineerd en die vaccins hebben al zeer veel mensenlevens gered. Maar sommige mensen ontkennen het zonlicht. Afgelopen januari en februari was ik blij dat ik moest wachten op dat vaccin, maar ondertussen blijkt dat het werkt en dat het veilig is. Afgelopen januari en februari had ik zelf wat twijfels, maar nu blijkt dat die Britten er niet massaal ziek van geworden zijn.
Vaccins doden mensen. Natuurlijke immuniteit redt mensen. Wil u bloed aan de handen?
Oud 11 juni 2021, 21:22   #105
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Inderdaad, er zou minder weerstand zijn als het niet zo opgedrongen zou zijn. Het is duidelijk dat die virologen geen deskundigen massacommunicatie zijn.

Ze proberen dan ook het onmogelijke, 100% vaccinatie met een nieuw vaccin, zelfs als je de ziekte al hebt gehad. Ik bedoel, dan moet je wel liegen, bedriegen en dwingen.
Dat doen ze in die home's.
Mijn vrouw haar broer had schijnbaar covid. Nou ja zelf wist hij dat niet eens. Hij is gehandicapt.

Kort nadien geven ze hem die inspuiting.

Nu is hij zwaar ziek.
En zijn benen zien helemaal rood ook.

Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juni 2021 om 21:23.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be