![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die 2 maand is de periode wanneer men mag gaan. Laatst gewijzigd door Micele : 24 april 2022 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het lokale keuringscentrum niet zonder afspraak werkt sinds covid.
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.vlaanderen.be/technische...keuringscentra Ff gegoogeld ze boeken al afspraken 6 weken voor je wilt gaan, en je mag 2 maanden voor vervaldatum al gaan keuren. Dat is dan 2 maanden en 6 weken. Ze schrijven uitdrukkelijk -voor de afspraak- liever niet te wachten tot je de herinnering gekregen hebt. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 24 april 2022 om 17:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u kan ervoor opteren niet te rijden.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar serieus, ik ben vorig jaar oktober zonder afspraak kunnen gaan. No problemo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar enkel Oost- en West-Vlaanderen, bron: https://www.vlaanderen.be/technische...keuringscentra
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 24 april 2022 om 17:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals geschreven. Dat is in de planning, de Dokker wordt verkocht aan een Duitse firma. Opgelost.
Citaat:
Ik heb mijn les geleerd met de paar akkefietjes met die firma. Het is al een paar keer geschreven op dit forum. Mijn Fiat 128 met RVS bodemplaat, gezeik bij controle. Mijn Opel Record E met ingelaste 2mm plaat rond de voorste veerpoten. Gezeik. En nu de eerste keer dat de Dokker terug internationaal in gebruik is, gezeik... Telkens "legaal en tijd/geld kostende". Sorry, maar ik gebruik mijn tijd dan liever om hier op het forum mijn frustratie af te schrijven, veel constructiever, en goedkoper.
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in Limburg maakt men enkel een afspraak als men te schoon is om in de rij aan te schuiven. lol. Afspraak is nooit verplicht in deze 4 provincies: https://www.autoveiligheid.be/autoke...st-op-den-berg Laatst gewijzigd door Micele : 24 april 2022 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's hier als "werkende in de privé " wel een ander verhaal hoor.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs met een afspraak heb ik de laatste keer nog twee uur staan aanschuiven....in Brakel.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij SBAT is het ENKEL op afspraak.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In België bots je zowat overal op een complete minachting voor de werkenden onder ons.
Kijk maar even naar de openingsuren van de autokeuring in Toucy (Fr) Ja, je ziet het goed ... open op zaterdag. Je moet dus geen extra dag vakantie nemen om naar de keuring te gaan. Komt er nog bij dat je maar om de twee jaar je wagen dient aan te bieden. Ze bedriegen hier de werkende mens als nergens anders ter wereld ... ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 25 april 2022 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de beruchte uitnodiging voor die controle de enige oproep is vanwege de overheid om aan een verplichting te voldoen (behalve natuurlijk de uitnodigingen om centjes te storten). En in die zin is dit eigenlijk prachtig. Het heeft dan ook al zeer lang zeer goed gemarcheerd. In elk geval al zo lang ik het me kan herinneren. Maar zoals altijd met de overheid: dat valt in slaap. Dat wordt vadsig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |