![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet dat ze met “pie” eigenlijk een vagina bedoelde, he?
![]() American Pie = American nookie
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja... de eerste creatie was volgens God Zijn gelijkenis. Nu worden wij gevormd in de gelijkenis van de anti christ. Die geest is niet te onderschatten.
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beide kruisen hun schaduw hangen nog steeds over onze soort.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 juli 2021 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juli 2021 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij zijt niet goed zoals ge nu zijt, dus voel u onnatuurlijk. Echter, wat voelt echter aan? Zijt gij dan evil ofzo zonder geloof? Wilt gij mensen doden? Gelooft ge dat de antwoorden zomaar komen? Of is het het beeld dat u wordt voorgelezen door heilig boeken, dat het nog niet genoeg is en gij in zonde leeft? De Bijbel is gewoon een ander gouden kalf.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de ziel van de mens. Dat agenda van de anti christ is nu zichtbaar in het beleid van overheden die aan mind control via massavorming doen. Hun finale goal is transhumanisme. Maar dat vereist prior een massa genocide.
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het westen. ![]() Iedereen moet dezelfde narrative volgen en hetzelfde tikken of ge wordt gestigmatiseerd en gedoornkroond.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juli 2021 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kiest zelfs vrijwillig om daarin mee te volgen. Mits wat gemorrel in de marge van die narrative, dat wel.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het onvermijdelijk is, maar dat wilt niet zeggen dat ik moet meelopen. Vrijheid is ook de mogelijkheid hebben te weerstaan en niet te veranderen.
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of het moet zijn dat ge u uzelf niet verder dan in huidig tijdskader kunt voorstellen.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nimrod, Hitler, NWO streefde allemaal die geest na. Er waren er nog maar dat zijn de kopschieters.
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet sinds we alles zijn beginnen opschrijven. Tuurlijk zij er geen bewijzen van voor de boom van kennis. Geen link, nee?
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijt ge met een link naar de boom van kennis als we hier en nu met een nieuwe overmacht te maken hebben die ons tot 1 geest massavormen op basis van leugens, angst, stigmatisatie, censuur, ... Je kan dan gelijk wel tafereel daarover plakken om het weg te redeneren, dat maakt het niet ongedaan. Ik geloof dat dit proces beschreven staat in de Bijbel, voor deze tijd de Openbaringen. Maar ik geloof nog meer dat discussiëren daarover zinloos is. We got our mind made up. Right?
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand's vertrouwen winnen met een brandende struik en zorgen dat hij de enige nog zal zijn die jouw woord zal voortbrengen. Maar daarna kregen ze toch nog mot. Dat lijkt me nu echt iets dat een held in een verhaal zou doen, vooral als je een alwetende god bent.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat schip dat beschreven staat is dus perfect na te bouwen en zeewaardig voor wat het ontworpen is te doen.
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of dat dat enigszinds relevant zou zijn met de aard van de mens. Gelijk, "sorry, maar daarna was alles anders". Moest het zo zijn, lijkt mij nogal in kaart gezet door geweet-wel-wie dan.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 juli 2021 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En het gaat ons ook geen bal aan , de ballen dus !! ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |