Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2021, 14:50   #101
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Geachte niet-rokende heren

Zoals eerder meegedeeld hebben rokertjes omwille van hun vervuilende, wansmakelijke verslaving het recht volledig verloren om niet-rokende heren met de vinger te wijzen.

Wat het eigenlijke onderwerp van deze draad betreft, in de nabij toekomst zal de wereldoverheid het melkgebruik (alleszins koemelk) en vleesgebruik op kunstmatige en doordrijvende wijze doen dalen. Dit is een belangrijke boodschap waarop alle leden dienen voorbereid te zijn.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 17:17   #102
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht

Zoals eerder meegedeeld hebben rokertjes omwille van hun vervuilende, wansmakelijke verslaving het recht volledig verloren om niet-rokende heren met de vinger te wijzen.

Wat het eigenlijke onderwerp van deze draad betreft, in de nabij toekomst zal de wereldoverheid het melkgebruik (alleszins koemelk) en vleesgebruik op kunstmatige en doordrijvende wijze doen dalen. Dit is een belangrijke boodschap waarop alle leden dienen voorbereid te zijn.

Hoogachtend
Beste Koen,
Je ontwijkt het onderwerp, de essentie, door uw seksistische aard te camoufleren met wat rokers.
En, vreet wat je wilt, leef als een eenzaat, desnoods met mannenliefde, maar hou je denigrerende commentaar over de vrouwen voor jezelf.
Wat is uw bedoeling op dit forum eigenlijk. Heb je een slechte ervaring gehad met een sterke vrouw ?

Laatst gewijzigd door Rudy : 18 juli 2021 om 17:47.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 19:47   #103
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik spreek graag voor mezelf, mijn perceptie is wat het is: uw eeuwig gekanker op de vrouwen begint serieus op de zenuwen te werken en jaagt de vrouwen weg.
Ik moet zeggen dat ik Koenaard zijn bijdragen kan smaken. Wijven moeten hun plaats kennen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 07:05   #104
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik Koenaard zijn bijdragen kan smaken. Wijven moeten hun plaats kennen

Het gaat over melk afkolven voor in de koffie !
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:40   #105
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Koenaard Depuydt en ook andere ,
een beetje meer respect voor de vrouwen , aub !!
Dat is heel mooi gezegd Cookie!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 10:05   #106
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt
U spreekt enkel voor uw bedrijf. U hebt blijkbaar geen kennis van andere werktoestanden. U blijft het huishouden overschatten. U bent wat dit betreft wereldvreemd.
Mag ik nu eens heel goed in de lach schieten.

Ben als kind opgegroeid in de land en tuinbouw, tussen 8 zusters.
Ben mijn beroepsloopbaan begonnen met 3 Para-Commando/verpleger.
Daarna 6 jaar zeevaart.
Na de zeevaart 10 jaar waterwerken, waarvan 5 jaar als duiker.
Na de waterwerken constructie en technische hoogte werken.
En de laatste 10 jaar in de haven van Antwerpen.
En ben ondertussen al 3 jaar op vol pensioen.
Ik heb steeds mijn huishouden zelf gedaan.

Naast het feit dat je dus vastloopt door het feit dat ik een alleenstaande vader van 4 kinderen ben, loop je ook nog eens vast door het feit dat ik juist uit het extreme macho beroepsleven kom.
Ik ben een technisch iemand die naast zijn potje koken en zijn was doen, ook kan breien, kantklossen, klederen strijken en herstellen, met schmink overweg kan,

Ja, ik ben thuis in de vrouwenwereld dankzij met zusters en hun vele vriendinnen en moest tegelijk in die vrouwenwereld er staan als man op zeer jonge leeftijd.

En als je mij wereldvreemd wil noemen heb je gelijk.

Want ik kan niet begrijpen dat een vent degenererend kan doen tegenover het geslacht dat hem +/-9 maanden heeft gedragen, dat hem als kind voedde, dat aan zijn ziekebed stond om hem te verzorgen, dat zorgt dat hij na zijn dagtaak maar met zijn voeten onder tafel heeft te schuiven.
Zonder dat geslacht, zou jij niet eens degenerend kunnen doen tegenover dat geslacht.

Leer dus respect te hebben voor de vrouw ook al hangt ze soms het zwakke kleine kind uit.
Ook al doet ze soms moeilijk en vertoont ze voor jou een onbegrijpbaar gedrag.
Ook al profiteerd ze soms van jou.
Ook al doen sommige van hen jou pijn.
Jij en ik hebben ons leven en bestaan te danken aan de vrouw.

Wees er voor de vrouw, behandel haar respectvol, wees behulpzaam voor haar, wees haar steun en toeverlaat, luister naar haar ook al begrijp je haar niet, laat haar weten dat jij er bent bij moeilijke beslissingen en in moeilijke tijden, laat haar soms zien dat je niet zonder haar kan, laat haar weten dat je ook maar een mens bent met fouten en gebreken, laat haar zien dat je er bent om haar te beschermen.

Ik kan dan wereldvreemd zijn voor jou, maar ik lig met vrouwen in mijn armen wanneer ik wil, word door hen verzorgd wanneer dat nodig is, krijg de hulp van hen die ik verlang.
Ja, ik ben misschien wereldvreemd, maar de vrouwen, jong en oud liggen aan mijn voeten, vergeven mij mijn fouten en gebreken.
Je macho gedrag werkt even bij jonge vrouwen, maar na een tijd gaan ze toch voor liefde, begrip en respect en willen ze zo snel mogelijke die macho terug uit hun leven willen. Liefst laten ze hem daarbij dan nog een hoge prijs betalen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 10:08   #107
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een dergelijke uitspraak had ik niet van jou verwacht.
Zeker niet omdat jij je vrouw bent gevolgd.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 10:08   #108
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Het gaat over melk afkolven voor in de koffie !
Zoals ik reeds zegde is het eerder een duur luxeproduct, dan iets dat zou laten besparen. En wie echt exclusief stinkend rijk wil uitpakken, neemt een bad in vrouwenmelk, zoals Cleopatra een bad nam in ezelinnenmelk

In elk geval is bij deze beschouwingen de plaats van de vrouw aan de melkmachine, neem ik aan, tenzij dat artisanaal en manueel gebeurt, maar dan was die opmerking over die panlatten misschien ook terecht, waar je gene pak aan hebt. Ik zie dus niet waarom dat off topic zou zijn...
Oud 19 juli 2021, 10:41   #109
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Mag ik nu eens heel goed in de lach schieten.

Ben als kind opgegroeid in de land en tuinbouw, tussen 8 zusters.
Ben mijn beroepsloopbaan begonnen met 3 Para-Commando/verpleger.
Daarna 6 jaar zeevaart.
Na de zeevaart 10 jaar waterwerken, waarvan 5 jaar als duiker.
Na de waterwerken constructie en technische hoogte werken.
En de laatste 10 jaar in de haven van Antwerpen.
En ben ondertussen al 3 jaar op vol pensioen.
Ik heb steeds mijn huishouden zelf gedaan.

Naast het feit dat je dus vastloopt door het feit dat ik een alleenstaande vader van 4 kinderen ben, loop je ook nog eens vast door het feit dat ik juist uit het extreme macho beroepsleven kom.
Ik ben een technisch iemand die naast zijn potje koken en zijn was doen, ook kan breien, kantklossen, klederen strijken en herstellen, met schmink overweg kan,

Ja, ik ben thuis in de vrouwenwereld dankzij met zusters en hun vele vriendinnen en moest tegelijk in die vrouwenwereld er staan als man op zeer jonge leeftijd.

En als je mij wereldvreemd wil noemen heb je gelijk.

Want ik kan niet begrijpen dat een vent degenererend kan doen tegenover het geslacht dat hem +/-9 maanden heeft gedragen, dat hem als kind voedde, dat aan zijn ziekebed stond om hem te verzorgen, dat zorgt dat hij na zijn dagtaak maar met zijn voeten onder tafel heeft te schuiven.
Zonder dat geslacht, zou jij niet eens degenerend kunnen doen tegenover dat geslacht.

Leer dus respect te hebben voor de vrouw ook al hangt ze soms het zwakke kleine kind uit.
Ook al doet ze soms moeilijk en vertoont ze voor jou een onbegrijpbaar gedrag.
Ook al profiteerd ze soms van jou.
Ook al doen sommige van hen jou pijn.
Jij en ik hebben ons leven en bestaan te danken aan de vrouw.

Wees er voor de vrouw, behandel haar respectvol, wees behulpzaam voor haar, wees haar steun en toeverlaat, luister naar haar ook al begrijp je haar niet, laat haar weten dat jij er bent bij moeilijke beslissingen en in moeilijke tijden, laat haar soms zien dat je niet zonder haar kan, laat haar weten dat je ook maar een mens bent met fouten en gebreken, laat haar zien dat je er bent om haar te beschermen.

Ik kan dan wereldvreemd zijn voor jou, maar ik lig met vrouwen in mijn armen wanneer ik wil, word door hen verzorgd wanneer dat nodig is, krijg de hulp van hen die ik verlang.
Ja, ik ben misschien wereldvreemd, maar de vrouwen, jong en oud liggen aan mijn voeten, vergeven mij mijn fouten en gebreken.
Je macho gedrag werkt even bij jonge vrouwen, maar na een tijd gaan ze toch voor liefde, begrip en respect en willen ze zo snel mogelijke die macho terug uit hun leven willen. Liefst laten ze hem daarbij dan nog een hoge prijs betalen.
Wat een ontzettend mooie post Jantje! Echt; ik heb heel veel respect voor jou.
Dat verdient welgemeend
Oud 19 juli 2021, 10:55   #110
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik reeds zegde is het eerder een duur luxeproduct, dan iets dat zou laten besparen. En wie echt exclusief stinkend rijk wil uitpakken, neemt een bad in vrouwenmelk, zoals Cleopatra een bad nam in ezelinnenmelk

In elk geval is bij deze beschouwingen de plaats van de vrouw aan de melkmachine, neem ik aan, tenzij dat artisanaal en manueel gebeurt, maar dan was die opmerking over die panlatten misschien ook terecht, waar je gene pak aan hebt. Ik zie dus niet waarom dat off topic zou zijn...
Tiens-tiens, heel vreemd toch!
Vrouwen met een gezonde maat '40-42 worden door veel mannen hier als 'dik' bestempeld. En vrouwen met een maat 34-36 worden panlatten genoemd.
Mogen vrouwen dan venten met een TV-Zwan sauciske in hun broek ook beledigen/uitschelden/belachelijk maken?
En geloof me dat er heel veel mannen zijn met zo'n zielig wormpje in hun broek ( dit weet ik van een bevriende mannen-voetbaltrainer).
Oud 19 juli 2021, 10:59   #111
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik kan niet wachten op een foto van uw mooi, mannelijk, gespierd Adonis-lijfje!
Ik verwacht niks minder dan een 6-pack natuurlijk; en biceps met een omtrek van minstens 40cm. Anders is er gene pak aan natuurlijk.....pfff
Oud 19 juli 2021, 10:59   #112
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik verwacht niks minder dan een 6-pack natuurlijk; en biceps met een omtrek van minstens 40cm. Anders is er gene pak aan natuurlijk.....pfff
Oud 19 juli 2021, 11:44   #113
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Tiens-tiens, heel vreemd toch!
Vrouwen met een gezonde maat '40-42 worden door veel mannen hier als 'dik' bestempeld. En vrouwen met een maat 34-36 worden panlatten genoemd.
Ik ken eerlijk gezegd de officiele geometrische definiërende aspecten van panlat niet. Voor mij is dat tante Sidonia he

Citaat:
Mogen vrouwen dan venten met een TV-Zwan sauciske in hun broek ook beledigen/uitschelden/belachelijk maken?
Uiteraard. Hoe grover het wordt, hoe plezanter het is
Oud 19 juli 2021, 11:44   #114
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, sorry, politics.be is geen dating site he
Oud 19 juli 2021, 11:44   #115
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht

De rokende prietpraatmeute blijft halsstarrig de wetenschap tegenspreken. Wij lachen met hun onzin.

Nogmaals:

De vethoeveelheid in een gemiddeld wijvenlichaam schommelt tussen de 25 en de 31 t.h. (= ten honderd ofte %). De vethoeveelheid in een gemiddeld mannenlichaam is lager en schommelt tussen de 18 en de 25 t.h. Indien men geen rekening zou houden met de rokende, zatte vetbogen (= geen echte mannen) zou het gemiddelde uiteraard gunstiger (mannelijker) zijn. Het hoeft niet gezegd te worden: de heer Koenaard Depuydt heeft een nog lagere vethoeveelheid.

Wijven hebben gemiddeld een kleinere lichaamslengte dan mannen: vijf voet zes / 1,68 m tegenover vijf voet elf / 1,8 m bij de mannen. De heer Koenaard Depuydt is uiteraard nog groter geschapen.

Er bestaan inderdaad veel luie mannen, toch worden de meeste zwaarste en vuilste werkjes door (andere) mannen verricht. Dit is gemakkelijk om na te gaan. Ga maar eens naar een gemiddelde werkplek. De mannen zijn aldaar druk in de weer, terwijl de kwetterende wijven op hun lui gat zitten.

Als wij de verhouding man-wijf betreffende uitvindingen zouden onderzoeken, komen wij tot het volgende uit. Bijna alles werd door mannen uitgevonden. Mannen met grotere hersenen zijn dus ook verstandiger.

Mannen zijn sterker en gespierder. Dit gegeven wordt door hen (nog) niet bestreden.

Dit gezegd zijnde, zou de rokende prietpraatmeute hun berichtgeving niet beter in de draad "verzin leuke (onnozele) voor -en achternamen" beperken? Zij krijgen alvast een bijhorend antwoord als geschenk mee: "Piet Praat". De verstandige niet-rokende heren kunnen op deze wijze hun diepgaande berichtgeving ongestoord verderzetten.

Met rookvrije groeten
Dat andere mannen "bijna alles" uitgevonden hebben, daar heeft uzelf geen verdienste aan.
Uw zelfbenoemde grotere hersenen maken dus geen bal uit en hebben niks bijgedragen aan de mensheid.
Met vrouwelijke groeten,
NN
Oud 19 juli 2021, 11:45   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een ontzettend mooie post Jantje! Echt; ik heb heel veel respect voor jou.
Dat verdient welgemeend
Wat een goeiekope mouwveger is Jantje hier, he...
Oud 19 juli 2021, 12:08   #117
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een goeiekope mouwveger is Jantje hier, he...
Patrick, niet overdrijven he.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 12:10   #118
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, sorry, politics.be is geen dating site he

Vrees niet, ik blijf mijnen Albeir trouw.
Ik zou het nog niet overwegen, nen andere man daten. Bweik zeg!
Oud 19 juli 2021, 13:08   #119
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Na de zoveelste keer herhaal ik toch nog even mezelf;
Iedereen werd uit een vrouw geboren.
Dat was altijd zo en dat zal het ook blijven.

En ja, er zullen ook mannen zijn die uit "panlatten" geboren werden.
Ook mannen die uit "dikke" vrouwen geboren werden.
Of uit "domme, kleine, zwakke" vrouwen.
Jaja mannen; dat is de pure waarheid. Allemaal kwamen jullie ter wereld langs dezelfde weg, den binnenkant en den onderkant van de vrouwen waar sommigen van jullie zo minachtend over spreken.

Toch verbazend dat jullie nog in leven zijn en hier zelfs kunnen meeposten!
Oud 19 juli 2021, 13:40   #120
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Zou je dat kunnen karnen en moederboter maken?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be