![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte niet-rokende heren
Zoals eerder meegedeeld hebben rokertjes omwille van hun vervuilende, wansmakelijke verslaving het recht volledig verloren om niet-rokende heren met de vinger te wijzen. Wat het eigenlijke onderwerp van deze draad betreft, in de nabij toekomst zal de wereldoverheid het melkgebruik (alleszins koemelk) en vleesgebruik op kunstmatige en doordrijvende wijze doen dalen. Dit is een belangrijke boodschap waarop alle leden dienen voorbereid te zijn. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ontwijkt het onderwerp, de essentie, door uw seksistische aard te camoufleren met wat rokers. En, vreet wat je wilt, leef als een eenzaat, desnoods met mannenliefde, maar hou je denigrerende commentaar over de vrouwen voor jezelf. Wat is uw bedoeling op dit forum eigenlijk. Heb je een slechte ervaring gehad met een sterke vrouw ? Laatst gewijzigd door Rudy : 18 juli 2021 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben als kind opgegroeid in de land en tuinbouw, tussen 8 zusters. Ben mijn beroepsloopbaan begonnen met 3 Para-Commando/verpleger. Daarna 6 jaar zeevaart. Na de zeevaart 10 jaar waterwerken, waarvan 5 jaar als duiker. Na de waterwerken constructie en technische hoogte werken. En de laatste 10 jaar in de haven van Antwerpen. En ben ondertussen al 3 jaar op vol pensioen. Ik heb steeds mijn huishouden zelf gedaan. Naast het feit dat je dus vastloopt door het feit dat ik een alleenstaande vader van 4 kinderen ben, loop je ook nog eens vast door het feit dat ik juist uit het extreme macho beroepsleven kom. Ik ben een technisch iemand die naast zijn potje koken en zijn was doen, ook kan breien, kantklossen, klederen strijken en herstellen, met schmink overweg kan, Ja, ik ben thuis in de vrouwenwereld dankzij met zusters en hun vele vriendinnen en moest tegelijk in die vrouwenwereld er staan als man op zeer jonge leeftijd. En als je mij wereldvreemd wil noemen heb je gelijk. Want ik kan niet begrijpen dat een vent degenererend kan doen tegenover het geslacht dat hem +/-9 maanden heeft gedragen, dat hem als kind voedde, dat aan zijn ziekebed stond om hem te verzorgen, dat zorgt dat hij na zijn dagtaak maar met zijn voeten onder tafel heeft te schuiven. Zonder dat geslacht, zou jij niet eens degenerend kunnen doen tegenover dat geslacht. Leer dus respect te hebben voor de vrouw ook al hangt ze soms het zwakke kleine kind uit. Ook al doet ze soms moeilijk en vertoont ze voor jou een onbegrijpbaar gedrag. Ook al profiteerd ze soms van jou. Ook al doen sommige van hen jou pijn. Jij en ik hebben ons leven en bestaan te danken aan de vrouw. Wees er voor de vrouw, behandel haar respectvol, wees behulpzaam voor haar, wees haar steun en toeverlaat, luister naar haar ook al begrijp je haar niet, laat haar weten dat jij er bent bij moeilijke beslissingen en in moeilijke tijden, laat haar soms zien dat je niet zonder haar kan, laat haar weten dat je ook maar een mens bent met fouten en gebreken, laat haar zien dat je er bent om haar te beschermen. Ik kan dan wereldvreemd zijn voor jou, maar ik lig met vrouwen in mijn armen wanneer ik wil, word door hen verzorgd wanneer dat nodig is, krijg de hulp van hen die ik verlang. Ja, ik ben misschien wereldvreemd, maar de vrouwen, jong en oud liggen aan mijn voeten, vergeven mij mijn fouten en gebreken. Je macho gedrag werkt even bij jonge vrouwen, maar na een tijd gaan ze toch voor liefde, begrip en respect en willen ze zo snel mogelijke die macho terug uit hun leven willen. Liefst laten ze hem daarbij dan nog een hoge prijs betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik reeds zegde is het eerder een duur luxeproduct, dan iets dat zou laten besparen. En wie echt exclusief stinkend rijk wil uitpakken, neemt een bad in vrouwenmelk, zoals Cleopatra een bad nam in ezelinnenmelk
![]() In elk geval is bij deze beschouwingen de plaats van de vrouw aan de melkmachine, neem ik aan, tenzij dat artisanaal en manueel gebeurt, maar dan was die opmerking over die panlatten misschien ook terecht, waar je gene pak aan hebt. Ik zie dus niet waarom dat off topic zou zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verdient welgemeend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen met een gezonde maat '40-42 worden door veel mannen hier als 'dik' bestempeld. En vrouwen met een maat 34-36 worden panlatten genoemd. Mogen vrouwen dan venten met een TV-Zwan sauciske in hun broek ook beledigen/uitschelden/belachelijk maken? En geloof me dat er heel veel mannen zijn met zo'n zielig wormpje in hun broek ( dit weet ik van een bevriende mannen-voetbaltrainer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht niks minder dan een 6-pack natuurlijk; en biceps met een omtrek van minstens 40cm. Anders is er gene pak aan natuurlijk.....pfff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht niks minder dan een 6-pack natuurlijk; en biceps met een omtrek van minstens 40cm. Anders is er gene pak aan natuurlijk.....pfff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw zelfbenoemde grotere hersenen maken dus geen bal uit en hebben niks bijgedragen aan de mensheid. Met vrouwelijke groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de zoveelste keer herhaal ik toch nog even mezelf;
Iedereen werd uit een vrouw geboren. Dat was altijd zo en dat zal het ook blijven. En ja, er zullen ook mannen zijn die uit "panlatten" geboren werden. Ook mannen die uit "dikke" vrouwen geboren werden. Of uit "domme, kleine, zwakke" vrouwen. Jaja mannen; dat is de pure waarheid. Allemaal kwamen jullie ter wereld langs dezelfde weg, den binnenkant en den onderkant van de vrouwen waar sommigen van jullie zo minachtend over spreken. Toch verbazend dat jullie nog in leven zijn en hier zelfs kunnen meeposten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je dat kunnen karnen en moederboter maken?