![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als gezonde mens driedubbel de kans op overlijden door een gifprik waarvan je gelooft dat ze beschermt, enkel uit doodsangst voor een griepviruske alsof het ebola zou zijn. Het draait niet om bescherming, het draait niet om je gezondheid, het draait om een medisch experiment en geld, heel veel geld. Volgens mij wordt je helemaal niet beschermd maar afgemaakt en daarvoor juichen hersenloze sheeple dan nog. Ik hoop met je mee voor jou en gevaccineerden dat ik verkeerd ben maar de praktijk bewijst nu reeds het tegendeel. Elke gehospitaliseerde gevaccineerde is er een teveel en bewijst de onzin van vaccinatie, die niet beschermt maar beschadigt. Moederdag wordt hier gevierd in mei en hopelijk ben jij geen moeder of vader die van eigen kinderen proefkonijnen maakt en ook hun gezondheid en leven in gevaar brengt door deze waanzin te geloven als meeloper ipv zelf na te denken. Leuter nu nog maar wat verder dat je na vaccinatie nog ongevaccineerd zou kunnen genoemd worden tot het vaccin zou beschermen, dat nooit gebeurt.
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke zwaar zieke gevaccineerde ligt immers in het ziekenhuis door een virusvariant en geen enkele door vaccin bijwerkingen.. ![]() Waar hebben we dat nog gezien? Ah, ja: elk overlijden was ook het stoute coronavirus, tot doodgaan van ouderdom, hartinfarcten en zelfs terminaal zieke kankerpatiënten toe: allemaal zonder uitzondering waren dat "coronadoden." Net hetzelfde riedeltje.
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet geen inloopdiepvries zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is -18°
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel, die vaccins zouden ze beter bij de huisarts bewaren. Als je eerst naar de apotheek moet crossen voor uw spuit dan is het om zeep, ontdooid en de ganse blabla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu volgens mij heeft een huisarts geen vaccins in stock. Dat is dan ook geen urgent levensreddend middel. Hij zou het eventueel kunnen bestellen of aan jou kunnen laten gaan halen bij de apotheek. Nu alle vaccins ik ooit kreeg was in het ziekenhuis waar ze die wel in voorraad hebben en de gepaste apparatuur om ze te bewaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe krijg ik mijn spuiten, griep of zo'n cocktail tegen gele koorts en co, van madam de dokteur rechtover m'n deur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest je die eerst niet gaan kopen bij de apotheker ? Ik hoorde van mensen dat die hun griepvaccin toch zelf bij de apotheker moesten halen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al genoeg gifmengers/ gifmengsters op zich. Ga jij ook al met voorproeven beginnen zoals de Koning er een vroeger had? Wie weet wat de grote voedselindustrie in je eten draait? Vroeger aten ze nog uit loden borden. Puur vergif blijkt. Ze dronken kwik. Enz. Enz.... De eerste lading kan brute pech hebben ja. En dan wordt dat algemene kennis.
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oostenrijk staat dat op het pakje. Geen overbodige chemische troep in dit product. Dat betaal je gewoon waarschijnlijk. Naar de klant doorrekenen.
Omdat iets gratis is is een vaccin bijvoorbeeld heeft het weinig marktwaarde dus vertrouwen sommigen het niet. Hoe duurder hoe beter voor anderen. Dat is toch allemaal marktonderzoek.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon laten dokken en veel. Is het niet goed. Ze belasten ons dood.
Gratis bestaat niet. Dus niet te vertrouwen zogezegd. Dan maar naar de lokale discounter, deals opsnuiven? ^^
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga gewoon niet binnen in een apotheek of bij een dokter, behalve voor de periodieke vernieuwing van mijn rijbewijs.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het nergens over de voedselindustrie, voorproeven...???? Lees tenminste de discussie eerst. (En niemand heeft ooit kwik gedronken want dat is het grootste vergif voor de mens op de hele planeet.) ![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat vallen. Doe geen moeite. Gewoonweg hopeloos.
Laatst gewijzigd door Rudy : 15 augustus 2021 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een middel tegen Syfilis naar het schijnt. Oude geneeskunde. Kwik.
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ziekenhuizen liggen ook vol met Superhelden.
Druk druk druk klant X wil de derde gang van zijn ontbijt. Geen tijd geen tijd geen tijd om een sandwich te geven aan de 100 die buiten staan te wachten. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() bron? En een deftige bron aub. Geen infowars, youtube, facebook of 1 of ander media-icoon dat iets staat te roepen als 1 of andere imam.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |