![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder luieriken, dom door luiheid dus. Vandaar het decennia-lang succes vd PS, die altijd luiheid heeft gecultiveerd.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dromen nog er altijd van om gans de Vlaamse Rand bij Brussel te voegen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 augustus 2021 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Brussel en hun gevolg handelen als de heersers tot onlangs in Kaboel.....
Zoals de heersers vanuit hun ivorentoren vesting in Kaboel duidelijk onwetend waren wat er leefde bij de meerderheid van de bevolking buiten Kaboel nu van hun roze wolk gevallen zijn. Niet begrijpend dat het land zich zonder slag of stoot plots massal geschaard heeft achter de taliban. Wat maar alleen kon door de enorme steun ( niets doen!!!) van de bevolking. Het volk dat goed weet hoe barbaars de Taliban was en is koos duidelijk voor het nemen van een enorm risico om de Compleet onwetenden dikke nekken in hun Kaboel ivoren toren toch maar op straat te kunnen zijn ....om er ondanks alles er toch maar van af te zijn. Dat de particratie maar veder doet in Brussel .....Democratie preken, pffff en verkiezingen organiseren, pffff en dan de verkiezing keuze negeren, pffff en verder doen zoals ze al decennia bezig waren pffff.... Wie gelooft die mensen nog is al jaren de leuze bij en grote meerderheid van de bevolking in dit sjoemel land, van eender welke strekking dat bevolking ook mag wezen ze zijn het beu. Nu word gewoon ongeïnteresseerd door de meerderheid van de bevolking nog even getolereerd, maar hoelang nog? Als in de persoonlijke portemonnee zal blijken dat de poen op is???? >>>> plotseling zou ook wel eens hier de pleuris kunnen uitbreken en de Brusselse poppenkast in de fik gaan om er eindelijk vanaf te zijn....... Zou hier het leger en de politie dan ook niets ondernemen tegen het volk zoals in Kaboel?????? Af gaan ze de Franstalige en de collaborateurs hun bevelen opvolgen?????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 augustus 2021 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zo moeten ze dan maar en soort staatsgreep plegen om toch maar die Belgische regering te vullen, om in de zetels verankert te blijven Wanneer breekt hier de pleurus uit?????..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 augustus 2021 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Laatste mop van echte Belgen: Coens wil Elisabeth op de troon.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2017 was er trouwens nog geen Vivaldi regering en zat N-VA zélf nog in de federale regering. Citaat:
[/quote] En als je dan op FB regelmatig ziet dat N-VA respect vraagt voor de Brusselse Vlamingen en hun rechten ....... ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 21 augustus 2021 om 23:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat franstaligen te lomp en te arrogant zijn om Nederlands te leren. Of is het domheid ??
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn er anders faciliteiten nodig ???
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() De faciliteiten moesten al lang uitgeblust zijn, niet meer bestaan. Ze waren er om de Franstaligen de tijd te geven zich aan te passen te integreren. Die aanpassingstijd is al lang verstreken. Maar de Franstaligen hebben geweigerd zich aan te passen. Respectloos tegenover hen die hen faciliteiten toegestaan hebben. De Vlamingen dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De faciliteiten zijn iets politieks. U weet, ik ken Franstaligen die in Vlaanderen leven en meer bepaald in gemeenten ZONDER faciliteiten : ze hebben zich totaal aangepast, spreken evengoed Frans als Nederlands en voelen er zich prima.
|
![]() |
![]() |