![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan mag u eens op zoek gaan naar leerkrachten (M/V) die die kerntaak nog kunnen vervullen.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, als ik mij niet vergis gaat het om lokale rechters die verkozen worden. Ik weet niet of dit in de USA het geval is in alle staten.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chokri wil nog steeds geen pottenkijkers. Er is geen door de wet voorziene commissaris-revisor aangesteld zodat 'vergissingen van boekhoudkundige aard' zich kunnen blijven voordoen. Gelukkig wordt het 'verkeerd boeken' van miljoenen euro's door het gerecht geseponeerd.
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet stilaan toch dat het allemaal zaakjes zijn die geld als noemer hebben.
![]() NIETS aan de hand is ver gezocht in de afbeelding. Was er nog een vervolg intussen aan de volgende zaak Sihame El Kaouakibi, het volledige verhaal: ‘In mijn gsm stonden ministers en ceo’s, geen vrienden’ BRON U mag van de veronderstelling uitgaan dat dit niet de enige rare 'lopende' zaken zijn in België. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2022 om 07:47. |
![]() |
![]() |