![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 december 2021 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben ook voorstander van vrije wil euthanasie zonder veel drempels. Waarom hier moeten rondlopen op aarde voor de eer en glorie van anderen hun morele of religieuze principes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren was dat wellicht een ziekenhuisarts. Maar als die vandaag aan tafel zit met mensen van de evenementensector gaat hij weer helemaal de andere kant uit.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak het korter hé: "ik zal nooit op Jambon stemmen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wilde aangeven is dat Jambon, los van zijn politieke opvattingen, nu eenmaal niet zo'n standvastig iemand is. Er zijn heel wat zo'n mensen, en dat zijn meestal niet de kwaadsten. Maar het is lastig als ze op leidingggevende posities zitten.
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De nagel op de kop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS verleden week zat ik tussen 3 personen die corona gehad hebben. De twee 65+ers hadden weinig problemen ondervonden. De 40-jarige was zwaar ziek geweest en had nog altijd naweeën. Die jongere had dan wel onderliggende medische aandoeningen. Uw redenering volgend is het logischer alle mensen te weigeren met onderliggende aandoeningen. Dat noem ik nazipraktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van Ranst verschoot daar ook van, zo geconfronteerd aan zijn eigen dinges in zijn eigen bestaan ! Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2021 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw leeftijd is uw leeftijd. Ga maar eens een lening vragen op uw 65+ en zeg dan dat uw app zegt dat ge 48 bent. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2021 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben pro-vaccineren en vindt het ook een teken van respect om je verantwoordelijkheid te nemen de bevolking te helpen, maar waarom hebben ze het dan niet verplicht als het o-zo cruciaal was. En nu met van die pasjes afkomen wtf? Dit is China niet. Maar ik ben ook pro-democratie en niet-gevaccineerden hebben nooit de wet overtreden bij mij weten. Men moet naar de juiste mensen wijzen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerst moesten alle ouderen en risicopatenten, dan 70%, dan 90% van de volwassen. Daar voldoet Vlaanderen ruimschoots aan. En wat zien we, het werkt niet. Nu ligt het aan de kindjes zogezegd die niet gevaccineerd zijn, maar daar komt er geen ene van op de IC. Ook proberen ze de schuld door te schuiven aan de arm negerkes. Dus alles wat we gedaan hebben heeft niet gewerkt omdat de arm negerkes niet genoeg zijn gevaccineerd. Als dat zo is, wisten die professors dit dan niet van te voren en waarom hebben wij dan zoveel moeite gedaan als je van te voren wist dat het niet ging lukken? Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 2 december 2021 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op tijd mijn voorzorgen genomen om na mijn 65e nog gezond te zijn. Wat betreft aqua gym, dat is aan mij niet besteed. In het verleden heb ik iets te veel zwemtrainingen gehad om nog goesting te hebben in zwemmen. Werken in de tuin en fietsen (neen geen elektrische fiets zoals veel jongeren) aan een behoorlijk tempo houdt mij fit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder al eens geantwoord dat "vitaminepillekes" gebruikt worden als aanvullend deel van de behandeling in onder andere Florida (hoofddeel is monoklonale antistoffen). Ik ken enkelen in de medische wereld die dit onlangs aanhaalden. Een ervan deed onder andere DNA/mRNA-onderzoek en sprak ook over het nut van vitamines en enkele andere stoffen. Niet als wondermiddel maar extra hulp. Terzijde, dat over bleekwater is niet waar. Zelfs linksleunende factcheck-sites vermelden dit. Hij zei dat nooit maar vroeg zich iets af over medische "disinfectants" omdat het gesprek daarover ging. Onder andere iemand van Obamas Justitiedepartment loog dan op Twitter dat Trump letterlijk over "bleach" bezig was, Democrats herhaalden dit en dan het nieuws. Zij knipten de kontext weg en voegden soms iemands verwonderde reaktie toe van een ander tijdstip. Dan kwam Björn "geschokt" nog liegen over UV-straling want meerder ziekenhuizen, onder andere een van USA:s meest bekende was dit reeds aan het testen als mogelijk middel tegen covid-symptomen. https://www.cedars-sinai.org/newsroo...ith-uva-light/ |
|
![]() |
![]() |