![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag zelfs! Wie weet komt er ooit nog een soort 'politieke hygiëne' in 'ons' land van. Als het even kan zonder bloedvergieten, uiteraard.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd dat u uw referentie niet onmiddellijk kunt geven... 't Gaat er immers niet om wat ik op het wereldwijde web kan vinden, maar wel naar welk concreet document u verwijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk diploma ze hebben speelt geen rol, zolang ze maar een diploma hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen geneeskundige, maar er kunnen verschillende oorzaken zijn: -strenge maatregelen werden veel te vlug losgelaten. -mondmasker was lange tijd niet verplicht voor kinderen. Volgens mij hebben ze massaal anderen besmet. -men aarzelt kinderen te vaccineren, maar zij geven wel vaak het virus massaal door aan volwassenen. -niet-gevaccineerden waren ook een motor voor de besmetting en de opnames in de ziekenhuizen. -de vaccins werden overschat en ook verkeerd begrepen en/of verkeerd uitgelegd: vaccins geven geen vrijgeleide om geen covid te krijgen, maar ze temperen in vele gevallen de ziekte. -de geniepigheid van het virus werd onderschat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw verontwaardiging is dus hoogst selectief.
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat een gevaccineerde nog altijd kan besmetten en besmet kan worden werd hier al duizend keer uitgelegd. U bent een haatzaaier, en een voorstander van verdeeldheid. Blijf met uw tengels van onze bengels.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een kwakzalver, want hij poneert allerlei stellingen terwijl hij uitdrukkelijk vermeldt dat hij "geen geneeskundige" is. Tja, wat is dat lijstje van veronderstelde "verschillende oorzaken" waard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Zoals de fabel dat joden ziektes verspreiden.
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Nijlpaarden testen positief!
![]() VDB moet weg!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang beschermt het vaccin tegen COVID-19? Op dit moment is nog onbekend hoelang het vaccin van AstraZeneca bescherming biedt tegen het coronavirus. Voor nu weten we dat de bescherming zo’n drie maanden na vaccinatie nog onverminderd hoog is. Het komende jaar worden de mensen die deelnamen aan de klinische studies verder gevolgd om onder andere inzicht te krijgen in de duur van de bescherming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit lijkt me inderdaad ten zeerste aangewezen. Binnen een jaar of tien zullen 'we' misschien genoeg weten over de eventuele bijwerkingen op lange termijn van zo'n Covid-19-vaccin om alsnog te kunnen besluiten dat het geen kwaad kan er ook kinderen mee in te spuiten. In het huidige experimentele stadium van het vaccin lijkt mij uiterste voorzichtigheid echter absoluut geboden. Het is al erg genoeg dat volwassenen als onbeschermd proefkonijn mogen (/moeten) fungeren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vroeg me hoe ik het een en het ander kon rijmen. Welnu, ik heb u nu verteld hoe ik dacht het een en het ander te kunnen rijmen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: eigenlijk zijn 'we' nog altijd bezig met 'experimenteren'. Als braaf en domweg gewillig proefkonijn verwacht ik toch een beetje terughoudendheid m.b.t. het vaccineren van kinderen. Dank bij voorbaat, "djimi"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren dus karamellenverzen. Met een rijmwoordenboek wat woordjes opzoeken, zonder evenwel aandacht te hebben voor de inhoud. U veronderstelt maar iets. Nogal vreemd als u dan eerder stelde dat we naar de wetenschappelijke stand van zaken moeten kijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zeggen dat ze niet weten hoelang ze effektief zijn. Dat zegt toch genoeg.
|
![]() |
![]() |