![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is vooral een grote groep van forumleden die de maatregelen totaal overdreven vinden. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geen gordel dragen breng je enkel jezelf mee in gevaar.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heb je dat in je glazen bol gezien? Of ben je gaan kijken in een parallel universum waar men geen maatregelen heeft genomen? Een beetje zoals zeggen "Als we verkeerslichten verwijderen zal er maar 10% overlijden dus schaffen we alle verkeerslichten af"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het was een hyperbool. Je bent ook een corona-wappie als je denkt dat een vaccin niet efficiënt is, bijv.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel zijn er velen van mening dat de vaccins veel minder efficiënt zijn dan wat aanvankelijk werd verkondigd. En dat tonen de cijfers nu ook aan. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard. Veel minder. Da's toch evident ? We hebben immers minder dan 10% van de mensen die corona BEVESTIGD opdeden, en die niet eens naar het ziekenhuis moesten, laat staan gingen sterven he.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Miljoenen Belgen hebben het al gehad hé. Enkel in de hele hoge leeftijdscategoriëen, krijgt men zulke cijfers. Of liggen er ergens verborgen grote stapels kinderlijkjes? |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawel hoor. De bescherming neemt sneller af dan eerst gedacht.
https://www.webmd.com/vaccines/covid...0study%20said. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 7 december 2021 om 11:12. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker AstraZenica neemt snel af in efficiëntie. En dat werd hier grotendeels gebruikt voor onze oudere bevolking.
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat jij toen je oren dicht hebt gedaan, doet daar niets aan af. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is ook de mening die ik ondertussen hoor in de reguliere media. Het heeft wel lang geduurd. En nu komt de booster op het voorplan, alleszins niet te vroeg.
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het feit dat veel regeringen nu in 'snelheid genomen' zijn, toont aan dat ze dachten dat de vaccins langer zouden beschermen en de boosterprik pas later zou moeten komen. Ik heb nooit mijn oren dicht gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is gebeurd.
De gruwel der gruwelen. Spike-eiwit, geproduceerd door geïnjecteerde RNA vaccins, is aangetroffen in de kern van levende cellen https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056 Ziezo.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 december 2021 om 11:20. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elk jaar een nieuw prikkie is te laat. Men moet al veel sneller een nieuw prikkie zetten. Dus mijn bewering dat de vaccins minder goed werken dan eerst gedacht, klopt wel degelijk. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Was er in het begin geen overaanbod aan AZ ? |