![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Ander antwoord. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat driekwartbroeken gedoe vind ik overdreven en in de eerste plaats iets persoonlijks.
Dat hij/zij draagt wat comfortabel is. Mannen dragen ook van die 3/4 broeken. Daar is volgens mij nog geen probleem over gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je vrouw geen seks meer met je wil, zijn er twee mogelijkheden:
1: Je presteert niet meer. 2: Je bent een relatie aangedaan met een saaie doos. In beide gevallen is het je eigen schuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() het is fout gegaan met de madammen toen ze mochten gaan stemmen en werken. ge moogt er ni meer op kloppen, ge moogt ze ni pakken tegen haar goesting ze is nimmer van de vent ... tja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of, je hebt zo niet echt voor geëmancipeerde vrouwen. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 december 2021 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stel er u niet teveel bij voor dat is geen stijfsel zoals bij de bomma vroeger hoor.
![]() Ik gebruik nooit wasverzachter maar door Remy spuitbussen te gebruiken is die was niet alleen perfect gestreken maar ook wonderbaarlijk zacht tenslotte bevat dat rijstwater een textielverbeteraar hoor.
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() H2O blijft water hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 Seconden , maximum 1 minuut , en dan telkens even eruit !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede vriend van me zei ooit eens tegen zijn zoon" vrouwen zijn net slangen, je moet de kop mee hebben en dan volgt dat lijf vanzelf". En dat klopt. Seks is voor vrouwen even belangrijk dan voor mannen maar je moet hen verleiden, goesting doen krijgen, enkel aangeven dat je hun lijf wil vinden ze na een tijdje echt niet meer boeiend. Erger nog, veel vrouwen knappen daar totaal op af en dan hebben mannen niet door dat ze eens mogen nadenken over hun aanpak, hun eigen bed prestatie, hun vermogen om voor een spetterend orgasme te zorgen bij hun partner. Want wat is nu opwindend, volgens mij een vrouw die geniet van seks, zich ongegeneerd laat gaan en even geil is als meneer zelf. Veel mannen( ja daar praten vrouwen over) zijn erbarmelijke minnaars en dan is de goesting op een dag echt over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn jouw woorden hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets om over na te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals de oude weduwnaars of eeuwige vrijgezellen die naar Thailand op vakantie gaan en terugkeren met een vrouw. Het is alom gekend. En ondertussen maar van de toren blazen hoe een relatie er zou moeten uitzien. Alles behalve op basis van gelijkwaardigheid. Eerder een partner beschouwen als een huisdier, maar dan wel een die de was en plas doet, strijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Ik voel iets, ooh nee dat mag niet vast in Sharialand.
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Een hele dag gaan werken, na het werk thuiskomen en de zorg voor 2 a3 kinderen, koken opruimen de was de plas op donderdagavond het verplichte nummertje met de echtgenoot en ga zo maar verder dat zijn de zaken waardoor vrouwen hun zin in seks verliezen. Verder gaat u er weerom fout vanuit dat mannen en vrouwen op gelijke golflengte zetten qua denkpatroon, ik kan u zeggen dat het niet zo is, als uw man een bloementje bij heeft is dat niet om romantisch te doen maar om iets goed te maken, als hij uw verjaardag niet vergeten is dan is dat omdat zijn digitale kalender hem daar op gewezen heeft en hij zeker en vast geen miserie daarover wil, zelfde met huwelijksverjaardag. Over de seks zelf wil nog niet spreken, maar ik wil de vrouwen de kost niet geven die hun lusten buiten hun huwelijk laten bevredigen om het proper te zeggen. Huwelijk is immers vanaf het moment dat er kinderen zijn een sleur voor beide partners, alleen kan de man daar beter mee omgaan omdat hij sneller content is en zich geen fantasietjes bedenkt over romantiek en dergelijke, nee die is allang gelukkig als de rekeningen betaald zijn, de kinderen het goed doen op school en er eten op tafel staat. Voila dat heeft den Hoomer weer mooi opgelost. ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Gelieve mijn postings niet uit de context te trekken. Ik plaats een geheel en dat wil ik zo houden.
Of ik kinderen heb, heeft u daar zaken mee? Woont u nog steeds bij uw ouders om voor hen te zorgen? ![]()
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Warm, warm, warmer. Koud, kouder, koudst. Neen, lauw, lauwer, lauwer. Vinden ze toch grappig of niet? Onverschillig gemaakt of geworden?
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 11 december 2021 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |