![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Deze worden nog steeds gebruikt om afstandsmetingen te doen Aarde-Maan met lasers. https://www.astroblogs.nl/2016/07/21...en-op-de-maan/ Is dat echt bewijs genoeg? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2021 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Zo maar een gedachte; De reden dat men tussen de laatste maanreis/landing en nu niet terug is gegaan, is de mogelijkheid om dit real-time te bekijken met telescopen en camera's. Vroeger was het materiaal dat nodig was om zo'n reis en landing te bekijken niet voor het "publiek" beschikbaar, maar nu heeft een heel grote groep mensen het technisch materiaal ter beschikking om een maanreis en maanlanding "te bekijken."
Dus, 60 jaar geleden kon men het faken, omdat toch niemand kon bewijzen dat het fake was, omdat ze het niet konden "zien."
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.arrl.org/eavesdropping-on-apollo-11 En niet vergeten : ook (Radio) astronomen in de USSR en China. Maar die zitten natuurlijk allemaal in het grote complot dat al 50 jaar perfect standhoud, dat spreekt voor zich. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2021 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat satellietje was trouwens als voorbereiding op het zoeken naar water op de Maan (waar de ZUidpool heel erg sterk op wijst) en als voorbereiding op de volgende Maanlandingen die,helaas,door het gestechel van het Industrieel Complex EN de politiek nog steeds niet geschied zijn. ...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 31 december 2021 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(daar werden de meeste astronauten gerekruteerd) Laatst gewijzigd door jogo : 31 december 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Ik vraag mij af in hoeverre die complottheorieën er gekomen zijn, uit jaloezie van andere landen -denk voornamelijk aan de Russen- omdat zij geen Rusissche bemande ruitevaarttuigen op de maan hebben geland...
Ik ben de naam vergeten, maar er was daar een Vlaming die bij hoog en bij laag beweerde dat je nooit de atmosfeer kon verlaten, en die altijd dezelfde fout maakte van een raket (met eigen aandrijfmechanisme: verbrandingsmotor) te vergelijken met het lanceren van een bal die je zo hoog mogelijk werpt. Ook daar viel het mij altijd op dat heel de Amerikaanse ruimtevaart in twijfel getrokken werd, maar men zedig zweeg over de Russische, Europese, Japanse, Chinese, Indiase, ... ruimtevaart.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 31 december 2021 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, op 't einde van het Romeinse rijk dachten ze dat ook "maar verdomme, 200 jaar geleden maakten we van dat volk gehakt, en nu lopen ze ons onder de voet". Dat is nu eenmaal wat je hebt wanneer je aan het einde bent van een beschaving he, dan gaan de dingen achteruit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=RbIxYm3mKzI Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2021 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=bMfUpqnLFCc NASA zal dit never ever officieel communiceren ...
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De ontkenning van de maanlandingen is een vrij evident vervolg. Je komt uiteindelijk uit bij Platte Aarde en ontkenning van het bestaan van Ruimte en Zwaartekracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Bij volgende gebeurtenissen werd er (voorlopig) ook nog niet uit de blik geklapt: - LHO die JFK een kopje kleiner heeft gemaakt - OBL die logistiek 9-11 heeft op poten heeft gezet - NA die weldegelijk een bezoekje heeft gebracht aan de maan - SH die een enorme hoeveel WMD in bezit had - VDL die de Reichstag heeft in de fik gestoken - ...
![]() |