![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maatschappelijke mechanismen ivm met drugs zijn ón topic. Ik begrijp dat de uitleg over maatschappelijke kwetsbaarheid en uitsluiting niet in jou kraam passen. Kan je to the point komen? Hoe denk jij over maatschappelijke uitsluiting en drugs? Geen rookgordijnen graag!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"en ik hoop voor jou dat je nooit met de echte wereld in contact komt WANT dat kan je zo te zien niet aan" Wat is dit weeral (!) een loos argument, op niks gefundeerd! Om te beginnen: zoals al 1000x gezegd: ik heb een maatschappelijk zeer gewaardeerde job en sta dagelijk sin contact met > 100 mensen, ik heb een universtitair diploma etc etc... Bovendien WEET ik waarover ik spreek want ik heb al ooit een joint gerookt en heb dus ervaring met zowel de niet-gebruikerskant (ik was niet altijd gebruiker, toen ik bleef zitten bijvoorbeeld gebruikte ik nog niet) en de gebruikerskant! Dan die WANT dat kan je zo te zien niet aan. Normaal gezien gebruikt men wnat causaal... Dan van die echte wereld: sorry, ik wist niet dat dit forum (> 5000 posts op een jaar, hoeveel zijn er dat per dag eigenlijk? Kom jij wel eens buiten in die boze echte wereld van je?) de echte wereld was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kenmerk en medeoorzaak! Your losing it janneman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Your down and out!! yihaa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
........... ........ ..... ... .. . . Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En hier geef je dan je verlies toe...maar het ultieme argument is nog steeds de ouders van drugsverslaafden of een bezoek aan een afkickcentrum natuurlijk! Zullen we meteen iedereen die morgen een pint gaat drinken meenemen? Of nee, we nemen die mensen mee naar de weduwen van de 1000'en die jaarlijk sterven aan alcoholmisbruik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat is het nu net Jan: we vrezen je helemaal niet! Gekkie ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze werken toch niet verslavend ? Hoeveel 20 jarigen zoeken hulp bij de AA, al of niet onder dwang van hun ouders ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door temp : 21 december 2004 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenden wordt er meer onderzoek naar de gevolgen op lange termijn naar gedaan. Hoeveel drugsdoden er per jaar vallen is moeilijk te achterhalen. De schadelijke effecten van roken werden ook lange tijd geminimaliseerd door de voorstanders. Voor drugs is dat niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() @towelie! Ik heb geen goesting om voor de xste keer met dezelfde argumenten af te komen! Drugs is voor losers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zielig zijn die mensen die hun eigen zelfbeeld moeten opkrikken door hun vingertje te wijzen naar mensen waar ze op neerkijken... Ik heb geen respect voor u; niet omdat u geen drugs gebruikt, niet omdat u voor het Vlaams Blok stemt, maar omdat u een *knip* bent in de maatschappij: Mensen als u staan altijd als eerste hun vinger te wijzen dat andere mensen iets verkeerd doen; zonder daarbij te beseffen dat uw eigen moreel gedachtengoed niet "DE" correcte is. Blijf maar voortdijen in uw overtuiging dat u de enige waarheid bezit; ik ga een wandelingetje in de natuur gaan maken. met vriendelijke groet, boeha. Geen persoonlijke aanvallen. Arnold. Laatst gewijzigd door Arnold : 20 januari 2005 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
8)
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de hulp- en opvangcentra voor druggebruikers in sterk toenemende mate geconfronteerd worden met problematisch canabis-gebruik en verslaafde canabisgebruikers.
Drugs legaliseren is CRIMINEEL! Er zijn al genoeg problemen met het tabak- en alcoholgebruik. Het regime wil de strijd tegen drugs niet opvoeren en het huidige beleid handhaven omdat dit in het voordeel is van de georganiseerde misdaad waarmee het politiek-economisch regime verstrengeld is. |
![]() |
![]() |