![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwachtingen zijn de dief van vreugde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toen ik de eerste keer de rook van mijn sigaret inhaleerde dacht ik ook te zullen stikken. Wie nooit 1 km heeft gelopen zal ook halfdood zijn wanneer hij dat de 1ste keer doet. Sommige mensen lopen 42 km in minder dan 2 uren In het leven is heel veel een gewenning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Psychobiotica tegen depressie: welke stammen werken, welke metabolieten zijn belangrijk en waar is het nog te vroeg om een wondermiddel te beloven?
Depressie is wereldwijd de grootste ziektelast en treft ongeveer 280 miljoen mensen. Tegen deze achtergrond groeit de belangstelling voor psychobiotica – micro-organismen en hun producten die depressiesymptomen kunnen verlichten via de hersen-darm-as. Een systematische review in Nutrients verzamelde klinische en preklinische gegevens van de afgelopen jaren en zette deze gedetailleerd uiteen: welke stammen werden bestudeerd, welke mechanismen spelen een rol en wat kun je in de praktijk verwachten?
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hoeft niet met mensen te werken zeker ? De traagheid en domheid van mensen die al lang pillen pakken soms ... het is niet voor niets dat ik mijn job niet mag uitoefenen mocht ik zulke pillen innemen. Als het van mij afhing werd nog maar één pil verkocht: een om uit het leven te stappen.
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS Vraag is natuurlijk of dom en traag zijn niet in je genen zit ? Misschien is lui zijn dat zelfs ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : Gisteren om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |