![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Zet dus eerst even die vooroordelen-bril af en ga dan eens terug kijken.
|
|
|
|
#102 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#103 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Het is wel de bedoeling dat je ook de vorige berichten leest. Dan zou je snappen dat ik het niet meen. Ik probeer Mensen zoals wreker juist aan te tonen wat jij me nu zegt. Dat je dus de context moet begrijpen door tenminste de hele tekst gelezen te hebben. Wat nog zou helpen is als je zou weten onder welke omstandigheden een bepaalde vers werd neergezonden (bij de koran)
|
|
|
|
#104 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij was het toch die beweerde dat: Citaat:
ik vroeg gewoon naar een bron waar je die informatie zou kunnen gehaald hebben. Niks met Wreker te maken en nog minder met vooroordelen. JIJ beweert hier iets, en ik vraag gewoon naar je bron. Is dat te moeilijk of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 januari 2005 om 12:39. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Het overgrote deel van de moslims de dag van vandaag beleiden hen geloof op hen manier en interpreteren de Koran niet meer letterlijk, maar gaan er het beste uithalen. De extremistische moslims daareentegen gaan de koran woord voor woord gaan toepassen, waardoor er terroristische groeperingen ontstaan. Maar dit fenomeen bestaat al eeuwen en vind je ook terug in andere religies en godsdiensten, zoals in het Christendom.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 januari 2005 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Lokaal Raadslid
|
Oeps, excusez moi.
geen link bij wreker, maar dat is normaal als je van plan bent om de waarheid te verdraaien. Als je die afbeelding van wreker (met die onthoofdingen) gaat opzoeken, dan zie je dat op die pagina verschillende versies staan over die gebeurtenis (van zowel moslims als niet-moslims). Dus je verstaat ondertussen al wel dat wreker de versie eruit heeft gehaald die haar (of hem) het best past. Als je van plan bent om te gaan googelen: ik ben hier bezig over "de slag bij BADR"
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 17 januari 2005 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier begint het er ook al aan te komen, een reden te meer om er iets aan te doen |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#113 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik vind het spijtig dat mensen niet beseffen dat ze verstand hebben om het te gebruiken, en niet om dat lam te leggen en alles uit een boek te halen. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
P.S; Lees eens a.u.b de vertaling van "wa shamso tajri li moustaqarrin laha.....,walqamar qaddarnaho manazila.....,la shamso jamba'3i laha an toudrika lqamara wala llailo sabiqo nahari WA KOULLON FI FALAKIN YASBA7OUN ! In sourat yassin 38,39,40. Hallo zijn er nog koran lezers een kenners.
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
Met dank aan circe weet ik nu wat je bedoelde Lincoln.
Wist ik veel dat jullie nog denken dat de zon echt in de zee zakte Zingen jullie dan ook k'heb de zon zien zakken in de zee, k'heb de zon zien zakken in de zee [quote=circe]Lincoln, ga je nu echt beweren dat Allah niet wist dat de aarde ronddraait om haar as? Vermits Allah dacht dat de zon in een modderpoel onderging (of bij slechte vertaling: in een waterachtig ding). Allah zou toch zelf wel geweten hebben dat de zon helemaal niet ondergaat, maar dat het de aarde is die ronddraait ---> hij heeft ze beide toch zelf gemaakt? Allah heeft ook niet gezegd: "jullie denken dat de zon ondergaat in een waterige poel, maar in feite is dat helemaal niet waar etc. etc." Stom van Allah toch? Iedereen die aan een westkust woont zag gewoon de zon ondergaan in een "waterige iets"... daarvoor hadden ze Allah toch niet nodig? Ik heb trouwens vandaag nog een visioen gekregen: "Waarlijk! zeg aan de gelovigen dat de appels naar beneden zullen vallen en nooit ver van de boom zullen liggen! Als de appels naar boven vliegen betekent dit het einde der tijden". |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Kun je dit maw even herhalen, Lincoln?
|
|
|
|
#118 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
[/size][font=Arial, Geneva, Helvetica, Swiss, Sans Serif][size=3][size=2]Theravada (38%), Mahayana (56%), Tantrisme of Vajranaya, Tibetaans (6%; met de Dalai Lama), and Zen Boeddhisme. Zichzelf tegenspreken is misschien veel gezegd, maar zo'n vertakking zou toch niet kunnen als de absolute waarheid geopenbaard zou worden?[/size] [/size][/font] |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
|