![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan ervan meespreken. Mijn drie kinderen waren nog vrij jong toen ik de pijp aan Maarten gaf en geloof het of niet, ze waren alledrie direct na hun studies aan het werk, niet drank-of drugverslaafd en zijn dus alledrie prachtvoorbeelden voor deze maatschappij. Wat ervan mijn kinderen zou geworden zijn was ik langer dan negen jaar bij hun vader gebleven, dat is nog maar de vraag...
|
|
|
|
#103 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Is de papa verhuist of heeft de rechter u verplicht te verhuizen met uw drie kinderen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Veel fakturen zijn er niet en nog minder op naam en onze spulletjes liggen een beetje overal verspreid......vooral in wat we " onze Brusselse kamer " noemen. Belle, Ellen, Gen willen zomaar niet alles afstaan aan Flandrien, dat hebben ze me al verteld. Als Flandrien wil vertrekken dan doet hij dat maar, maar niet met het speelgoed van de andere drie......dat zou hen verzuren.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En dan over de toekomst van uw kinderen..... Ze hebben astma gekregen van jouw 4x4 's. Altijd dat hoger willen zitten dan de anderen.... En je was nooit thuis.... altijd rennen van de ene naar de andere ....nachten bracht je door in je kantoor, je liet er zelfs een douche bouwen ..... ze hebben je nooit gezien je kinderen, altijd maar werken en vergaderingen, congressen en maitresses, je kinderen zelfs hun verjaardag werd bijgehouden door je trouwe secretaresse die dan een geschenkje uitkoos en kocht op internet Je hebt nu wel een groot bedrijf........ maar heb je liefde Gerard ? Heb je warmte, vriendschap, genegenheid......ben je tevreden over je leven? Jij die altijd zegt tegen de anderen dat ze zich moeten aanpassen, heb jij je kunnen aanpassen Gerard ? Neen, je leidt je eigen leven en telt elke cent. Je bent een vreemdeling in eigen land want je weet zelfs niet dat je er thuis bent. Alles is money...... zelfs de liefde van je partner en je kinderen. Niets is nog heilig voor jou..... behalve jou en je eigen wensen !
|
|
|
|
|
|
#108 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
1 ding kun je niet ontkennen he labyrinht, nu is het alle dagen verwijten over en weer en zeveren en ruzie maken over van wie wat is en wie wat mag en zo voort..
bij een scheiding dan wordt er inventaris opgemaakt en voor 1 keer en voor altijd beslist : dat is van die en dat is van den anderen en daarmee uit. Dus we zouden nog slechts 1 keer ruzie moeten maken en kunnen daarna als volwassen en verstandige mensen proberen om goede buren te zijn aangezien het toeval wil dat onze percelen nog altijd aan mekaar grenzen. Beter een goede buur, dan een kibbelende huisgenoot...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
matchpoint...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De RvS zet nu al kwaad bloed au Sud de Bruxelles......
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
eeuwen => we zijn al eeuwen bezig ook... |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=Jazeker]
Citaat:
Ja, en nog steeds niet wijs ?
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Jazeker is al wijs volgens mij...
|
|
|