Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2022, 19:09   #101
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Om eerlijk te zijn beschouw ik momenteel iedere "bewering uit betrouwbare bronnen" over ziektes in het Kremlin als speculatieve onzin....
We zijn er al eens ingelopen met die "ziekte" hé?
We zijn er inderdaad al wel eens een paar keer ingelopen.

Vrij recent nog zelfs: de zaal El Kaouakibi die nu wat gaat janken.

Liegen en bedriegen louter om eigen geldgewin.

Daarbij rijst de vraag: hoe ontmasker je een leugenaar en als dat fout loop een beetje gaan zitten janken ondanks zelf gezocht.

Daar trappen toch nog steeds veel mensen in.

Er zijn mensen die hun eigen leugens zelf geloven... pathologisch liegen.

Hoe herken je dat?

Met alle respect voor die mensen die echt ziek zijn en pijn lijden.

Iemand (hij/zij) die de pech heeft echt ziek te zijn loopt daar niet met te koop of gaat daar zeker geen gebruik van maken om met op iemands gemoed te werken.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2022 om 19:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 19:17   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ook gelezen, het blijft speculatie. Echter: indien hij werkelijk terminaal is, vrees ik dat dit hem nog gevaarlijker maakt.
Inderdaad, mocht ik terminaal ziek zijn, en het rode knopje lonkt, ....

https://www.youtube.com/watch?v=QkMVscR5YOo

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 19:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 19:28   #103
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, mocht ik terminaal ziek zijn, en het rode knopje lonkt, ....

https://www.youtube.com/watch?v=QkMVscR5YOo
En dan...

Welcome to my world

The King has left the building...
Oud 21 oktober 2022, 19:37   #104
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik wens Poetin het hoofd van Volodemir, Ursula, Biden, Klaus, Alexandertje, Tinneke, en zovele anderen op een gouden plateau op zijn verjaardagsfeestje in het Kremlin.
En als toetje een grote paddenstoel over Brussel met marshmallows.
Oud 21 oktober 2022, 19:49   #105
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moet hij eraan he. Als wij in zijn ogen de agressor zijn, dan is hij onverbiddelijk onze vijand, en onze vijanden moeten eraan.

Want onze agressie bestond erin om zijn potentiële agressie tegen te houden.
Ge kent mijn positie, maar soit.

Momenteel trachten wij enkel de vlad zijn agressie te beteugelen. Hier en daar een guerilla-aanval, op een brug en een pijplijn, maar zeker niets fundamenteels om de vijand zijn agressie niet enkel te beteugelen, maar hem te doen inzien dat de vijand als een mug kan platgeslagen worden.

Geef eens een tip. Wat zou je doen om te laten zien aan de vlad dat wij hem als een mug kunnen platslagen?
Oud 21 oktober 2022, 21:25   #106
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is NU quasi zeker dat hij prostaatkanker heeft.
De vraag is: kunnen de dokters hem genezen ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 21:31   #107
Gerard R.
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vind ik niet erg!!

De vraag is wat voor zak er dán komt.

Laatst gewijzigd door Gerard R. : 21 oktober 2022 om 21:31.
Gerard R. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2022, 22:58   #108
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard R. Bekijk bericht
Vind ik niet erg!!

De vraag is wat voor zak er dán komt.
Ik heb er ook geen boodschap aan dat die moordenaar prostaatkanker zou hebben.

Iedereen moet zwijgen van Poetin. Maar één man trekt zich daar niets van aan

Een mogelijke vervanger?

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2022 om 23:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 05:08   #109
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Momenteel trachten wij enkel de vlad zijn agressie te beteugelen. Hier en daar een guerilla-aanval, op een brug en een pijplijn, maar zeker niets fundamenteels om de vijand zijn agressie niet enkel te beteugelen, maar hem te doen inzien dat de vijand als een mug kan platgeslagen worden.

Geef eens een tip. Wat zou je doen om te laten zien aan de vlad dat wij hem als een mug kunnen platslagen?
Wij kunnen de vlad niet als een mug platslagen. Anders zouden we het doen, of bijzonder dom zijn om het niet te doen.

We moeten wat subtieler te werk gaan, en de Vlad zelf Rusland laten platslaan. In een rechttoe-rechtaan oorlog met de Russen gaan wij teveel schade ondervinden, en hebben we niet genoeg volk om dat immense gebied te veroveren. We hebben zelfs bijna geen volk.

Nee, we moeten de Vlad zijn idiotie ten top drijven, door hem te kietelen, door hem razend te maken, en door hem in zijn razernij Rusland zelf naar de vaantjes te laten helpen he. En we hebben gelukkig - dat heeft de Vlad ons ZELF op een blaadje gebracht - Oekraine als punching ball en als kanonnenvlees om de Vlad zich laten op bot te vieren. De bedoeling is gewoon dat de Vlad zodanig razend wordt, dat hij Rusland in de vernieling rijdt in Oekraine. Dat hij tot de laatste soldaat, tot de laatste vlieger, tot de laatste kogel gaat verschieten in Oekraine. En EENS Vlad alles opgesmoord heeft in Oekraine, en EENS Rusland er economisch slecht aan toe is, dan kunnen we subversief al die onderontwikkelde baardapen in het Russische gebied gaan stoken om ginder wat er nog overblijft aan maatschappelijke structuur in stammenoorlogen onder elkaar naar de vaantjes te helpen he. Mochten we van Rusland een groot Rwanda kunnen maken, dan zou dat fantastisch zijn.

Wat we vooral niet moeten doen, is daar zelf gaan vechten. Goe zot. We moeten gewoon de Vlad razend krijgen en houden. Dan doet hij bijzonder domme dingen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2022 om 05:09.
Oud 23 oktober 2022, 09:01   #110
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Intussen valt het op, dat terwijl alle criticasters vakkundig de mond worden gesnoerd, één man klaarblijkelijk rustig verder zware kritiek kan geven op het Russisch leger: Jevgeni Prigozjin, vertrouweling van Poetin en eigenaar van Wagner.

Is hij de kroonprins van Poetin, of wil kan en durft Poetin de man niet ter orde roepen wegens zijn macht met de Wagner-groep?

Alleszins weinig bemoedigend als dit de opvolger van Poetin zou worden.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 09:59   #111
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het kan nog valser

Is dat nu al niet bezig of houden zij het op chirurgisch bombarderen?
Redelijk fake denk je niet. De klank is vals Engels maar de mondbeweging is Russisch. Wel leuk gedaan...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 10:03   #112
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Intussen valt het op, dat terwijl alle criticasters vakkundig de mond worden gesnoerd, één man klaarblijkelijk rustig verder zware kritiek kan geven op het Russisch leger: Jevgeni Prigozjin, vertrouweling van Poetin en eigenaar van Wagner.

Is hij de kroonprins van Poetin, of wil kan en durft Poetin de man niet ter orde roepen wegens zijn macht met de Wagner-groep?

Poetin weet ook tot wat Wagner is staat is en houd dus braaf zijn kak in. Laat ons hopen dat, als Poetin het loodje legt, die Prigozjin zijn plaats niet inneemt..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 14:10   #113
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Redelijk fake denk je niet. De klank is vals Engels maar de mondbeweging is Russisch. Wel leuk gedaan...
De mondbewegingen kloppen inderdaad niet.

Leuk gedaan inderdaad.
Oud 23 oktober 2022, 15:05   #114
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij kunnen de vlad niet als een mug platslagen. Anders zouden we het doen, of bijzonder dom zijn om het niet te doen.

We moeten wat subtieler te werk gaan, en de Vlad zelf Rusland laten platslaan. In een rechttoe-rechtaan oorlog met de Russen gaan wij teveel schade ondervinden, en hebben we niet genoeg volk om dat immense gebied te veroveren. We hebben zelfs bijna geen volk.

Nee, we moeten de Vlad zijn idiotie ten top drijven, door hem te kietelen, door hem razend te maken, en door hem in zijn razernij Rusland zelf naar de vaantjes te laten helpen he. En we hebben gelukkig - dat heeft de Vlad ons ZELF op een blaadje gebracht - Oekraine als punching ball en als kanonnenvlees om de Vlad zich laten op bot te vieren. De bedoeling is gewoon dat de Vlad zodanig razend wordt, dat hij Rusland in de vernieling rijdt in Oekraine. Dat hij tot de laatste soldaat, tot de laatste vlieger, tot de laatste kogel gaat verschieten in Oekraine. En EENS Vlad alles opgesmoord heeft in Oekraine, en EENS Rusland er economisch slecht aan toe is, dan kunnen we subversief al die onderontwikkelde baardapen in het Russische gebied gaan stoken om ginder wat er nog overblijft aan maatschappelijke structuur in stammenoorlogen onder elkaar naar de vaantjes te helpen he. Mochten we van Rusland een groot Rwanda kunnen maken, dan zou dat fantastisch zijn.

Wat we vooral niet moeten doen, is daar zelf gaan vechten. Goe zot. We moeten gewoon de Vlad razend krijgen en houden. Dan doet hij bijzonder domme dingen.
Ik heb de indruk dat we daar dik in mislukken, in uw plan.
Oud 23 oktober 2022, 17:52   #115
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat we daar dik in mislukken, in uw plan.
Ik vind eerlijk gezegd dat we tot hier toe goed op schema zitten. Oekraine is nog altijd niet overwonnen, de oorlog blijft ginder duren, de Russen moeten er zelfs gemobiliseerden tegenaan gooien. Het lijkt prima te gaan toch ?
Dit nog 10 jaar volhouden, en kijken hoe het met Rusland vergaat, nee ?

Oekraine mag ook niet winnen he, dat is OOK niet het plan. Dat zou zelfs waarschijnlijk de allergevaarlijkste uitkomst zijn. Oekraine moet verliezen, maar slechts binnen 10 jaar of zo, als er niks meer van overschiet.

Eens zien of de Russen die dam opblazen. Als ze dat doen, is dat weer een stapje in de goeie richting van "mijn" plan.
Oud 23 oktober 2022, 18:05   #116
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De laatste paar dagen heeft men het erover dat "Wagner" een projectje lopen heeft om een defensieve lijn te bouwen om de Russische Oblast Belgorod te "beschermen"...

Op kaarten waar die "Wagner lijn" dan wel loopt,luidens ISW, lijkt het wel of er amper meer terrein (in Luhansk Oblast) mee in "bescherming" zou genomen worden dan de Russen al hadden in 2014.(de omgeving van Lysichansk zouden ze erbij willen houden)

Dit is ook in directe tegenstelling met de officiele Kremlin communicatie die GANS Luhansk wil inpalmen en waar het "beschermen van de Oblast Belgorod" niet in voorkwam wegens.....niet nodig...De Oekrainers vertonen ook niet de geringste neiging,en hebben ook niet de realistische mogelijkheden om Belgorod zelfs maar te WILLEN,

Het lijkt er op dat dit past in een soort een-tweetje tussen Wagner en het Kremlin met het doel de grens Oblasten,te beginnen met Belgorod tot een beetje meer alarmtoestand en "enthousiasme" voor de krijg aan te zwengelen....

...misschien is er daar wel een probleempje aan het groeien bij de mensen...

We hebben dit jaar geleerd dat niks om niks gebeurt...

De vraag is welk spelletje er gespeeld wordt......

Laatst gewijzigd door kelt : 23 oktober 2022 om 18:14.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 19:44   #117
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het ideale scenario is de Westerse regimes die, net als de communistische indertijd, als blok vallen. Het uiteenvallen van het Westblok. Rusland en Oekraine, da fuck, I do not care. Terug naar het Vrije Westen, de tijd van samen-leven, van woningen zonder hekkens en tralies ervoor, van winkels zonder rampaaltjes, van straten en pleinen zonder obstakels, van toegankelijkheid van alles naar alles. De tijd van veel keuzes. De tijd dat een leraar het bord mocht afvegen met een pestkop, zonder een advocaat op zijn dak te krijgen. De overheden zijn nazi geworden, en dienen als wild opgejaagd en afgemaakt te worden. Want met nazi's worden samenlevingen gespleten, conflicten gezaaid, wordt dwangarbeit bot gedwongen, en wordt leven gereduceerd tot dagelijks een juk ondergaan; met het welvaartspeil van rantsoenbonnen. Terwijl de nazi club zelf zich wentelt in de geroofde luxe.
Deze oorlog is geen Vrije Westen tegen totalitair Oosten, het is een oorlog tussen totalitairen, en het beste eindscenario is dat ze elkaar om zeep helpen, en de bevolkingen verder gaan zonder hen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 00:19   #118
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De vraag is: kunnen de dokters hem genezen ?
Gij hebt hem persoonlijk rectaal getoucheerd?
LoL.

Ik wens hem goede raadgevers.
Want degenen die hij had waren maar van m'n botten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 00:22   #119
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ik wens Poetin het hoofd van Volodemir, Ursula, Biden, Klaus, Alexandertje, Tinneke, en zovele anderen op een gouden plateau op zijn verjaardagsfeestje in het Kremlin.
En als toetje een grote paddenstoel over Brussel met marshmallows.
Wat 'n feest zou dat wezen!
Haha!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2022, 16:08   #120
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het ideale scenario is de Westerse regimes die, net als de communistische indertijd, als blok vallen. Het uiteenvallen van het Westblok. Rusland en Oekraine, da fuck, I do not care. Terug naar het Vrije Westen, de tijd van samen-leven, van woningen zonder hekkens en tralies ervoor, van winkels zonder rampaaltjes, van straten en pleinen zonder obstakels, van toegankelijkheid van alles naar alles.
Dat gaat er komen, na mijn grote genocide he

Want dan wonen "wij" allemaal zo ver uit elkaar dat er geen problemen meer zijn (problemen zijn andere mensen he).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be