![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oaje moe kakk'n moeje kakk'n.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ge hebt er die het gene zak kan schelen..
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel voor dat Dadee het overneemt.
Zijn eerste maatregel: Het blauwe kleurschema vervangen door een rood. Tweede maatregel: Iedereen VB'er en N-VA'er verbannen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb helemaal geen ambitie om mod te worden, met zo’n hoop kinderen zoals hier moet dat een rotjob zijn. ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef. Ik mag dus blijven.
Laatst gewijzigd door Rudy : 9 januari 2023 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok. bevestiging zojuist verstuurd. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 januari 2023 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, 't forum is terug van de viering van Chinees nieuwjaar.
Voor Oe Lang, da's de vraag?
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds het capaciteitstarief mag er maar 1 forum tegelijk aktief zijn op het Vlaamse internet.
Nu is't weer even de beurt aan bepol.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan er al een paar dagen op, voor mij was het gisterenavond nog niet bereikbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() zware tijden
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]()
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan en mag er al op sinds veel langer, mits wat goed voorspel... maar misschien hebben we het over verschillende dingen? ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heb ik gemist ? Iemand bevallen, gestorven, getrouwd, vermoord, ... ?
Had me al op Twitter geregistreerd maar dat is daar nog erger dan hier en heb dat account al na een dag op non-actief gezet ... ![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 31 januari 2023 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier. Hoe oneerlijk !! Ik mail naar Unia.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op mijne leeftijd is voorspel nog belangrijker. Maar dan wel in de zin van 'bespeeld worden' ipv zelf spelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |