![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgen hoeven niet eens naar een ambassade als hun kinderen in een buitenland worden geboren. Die krijgen automatisch de Belgische nationaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Meten is weten", dus als het 'ons' écht interesseert, zouden 'we' hen kunnen vragen waarom ze NIET gingen stemmen ook al hadden ze dat gemogen en wat hun oordeel over Erdogan nu eigenlijk is, alvorens in hun plaats te beslissen. Nadien kunnen 'we' er altijd nog een draai aan geven. Zolang 'we' niet wéten, lopen 'we' het risico science fiction te produceren, maar dan zonder de science. Dat is door pakweg de corona-waanzin meer dan ten overvloede aangetoond.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of hij kan doen wat jij doet. Alleen riskeer je dan det het discussieforum ontaard in een scheldforum: "Jij liegt!" "Nee, jij liegt!"
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Want ik beeld me in dat als je uit het buitenland terugkeert met een kind zonder Belgische papieren, dat het volstaat om te beweren dat het jouw kind is, en dat dan alles in orde is. Kindersmokkel zou dan toch wat te eenvoudig zijn.
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Dat vind ik goed om te weten. Ik zou zeggen: houden zo! 2) Voor mij persoonlijk is 'het betere werk' ALTIJD gestoeld op wetenschappelijke basis, al is die wetenschappelijke basis uiteraard nog geen garantie voor 'beter werk'. Als de science in de science fiction op niks trekt, is het zelfs niet mogelijk gewoon 'goed werk' af te leveren, m.i. 3) Met 'fantasy' daarentegen kon ik tot nu toe bitter weinig aanvangen. Ik hou me er dan ook amper nog mee bezig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor geboren babies op Belgisch grondgebied geldt daarnaast het "droit du sol" (net als in Frankrijk bv) maar in Turkije en Nederland geldt het "droit du sang". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ttz, zolang ze geen voet op Turks grondgebied zetten. Dit terzijde. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 mei 2023 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt hij niet. Hij wijst wel -terecht- op een dubbele of selectieve standaard. En dat kan niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, omdat de ouders Belg zijn. Het hebben van een dubbele nationaliteit in hoofde van de ouders speelt daarbij geen rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
"Ik heb gelijk en ik hoef dat niet te staven want ik heb gelijk, want ieder normaal mens zou het met mij eens zijn, en de anderen hebben ongelijk."
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Forumgenoot Djimi verwees al naar de post van forumgenoot TheFourHorsemen in een andere draad waarin deze bevestigt wat ik schrijf. Maar iedereen fietst netjes rond zijn post heen omdat het niet in hun kraam past. Hij baseert zich op cijfers die ik hem eerder in een andere nog oudere discussie verschafte. TheFourHorsemen is iemand de je eerder rechts van het spectrum zou kunnen situeren maar hij bezit wel de intellectuele eerlijkheid om de cijfers te accepteren en erkennen. Hieronder zijn betreffende post. Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Ja prêtre Daens uit Alost.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 mei 2023 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() plottwist.
Die tegenstander van Erdogan is een stuk extreemrechtser dan Erdogan De Turkse presidentskandidaat Kemal Kilicdaroglu heeft donderdag in zijn eerste toespraak sinds de presidentsverkiezingen van afgelopen zondag beloofd miljoenen migranten terug te sturen als hij aan de macht komt. Met deze boodschap hoopt hij ultranationalistische stemmers achter zich te scharen voor de beslissende tweede ronde van de presidentsverkiezingen op zondag 28 mei. De Turkse presidentskandidaat Kemal Kilicdaroglu heeft donderdag in zijn eerste toespraak sinds de presidentsverkiezingen van afgelopen zondag beloofd miljoenen migranten terug te sturen als hij aan de macht komt. Met deze boodschap hoopt hij ultranationalistische stemmers achter zich te scharen voor de beslissende tweede ronde van de presidentsverkiezingen op zondag 28 mei. https://www.ad.nl/buitenland/turkse-...uren~a47cc1cf/ |
![]() |
![]() |