![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is spannend en leuk. Ik ben me bewust van de risico's, alles komt goed. Intussen op 13x bezig. Verkocht:
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet stoppen en bedwing mezelf omdat ik écht wel wat kan renderen als ik daar 24/7 mee bezig ben.
Panische doodsangsten tijdens investeren en dan panische doodsangsten voor wat de fiscus gaat doen. Ik doe maar kleine bedragen nu. Maar als ik 1K per dag kan scheppen met 100 euro, wat kan ik dan met meer?
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt kei makkelijk switchen van short naar long. Die sluit dat order dan en begint een nieuw. Dus als ik zie dat de kaars naar beneden gaat, schakel ik meteen over op short. Ge hebt met een 50x op 100 dollar dan wel eens tientallen dollars verlies, maar die hebt ge dan direct terug door te reversen. Die RIF kan u op seconden tijd tientallen dollars geven. Ik moest me vroeger in het zweet zetten om op 1 uur te pakken wat ik nu op enkele seconden kan pakken. Maar dus: een significante daling kan ook winstgevend zijn. En er zijn coins die dat dagelijks doen, aan u ze te kennen en erbij te zijn. Ze pumpen wel degelijk, wees erbij voor de dump en profiteer van allebei. MULTI doet dat al vanaf ik trade, zeer consequent van gemiddeld 2 dollar naar 2,6 dollar. En in een fractie he, om weer naar 2 te gaan. Als ge omhoog op de long zit en omlaag overschakelt op een short, heb je dus dubbele winst. Helaas kunt ge die niet hefbomen.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BLZ is serieus aan het dalen.
Die deed dat al meerdere keren om dan ineens weer omhoog te schieten. Beeld je eens in, futures 50x met 100 dollar BLZ en die stijgt 50%. Imagine this is reality within one week. = 2500 dollar. Maar is dan 1250 dollar na de belastingen. Ik vrees dat er geen terugweg meer is voor mij. Bid tot Mammon dat de markt niet instort voor 2026. Edit ik zie net dat ge maar 20x kunt leveren. Ik ga hem nog verder laten zakken en dan patat 100 dollar 20x erop. Ik kan al op short gaan, maar ben er niet zo goed bij. Keep it safe!
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie die 2 groene balken bij het volume. Ik vermoed dat er op short zijn gegaan, wat mij dichterbij brengt om op long te gaan.
Hoewel ik liever onder de 0,24 inkoop. Spannend! Ik ga in deeltjes kopen. Meer fee kosten, maar betere marktmanipulatie. Eerste order ingediend op 0,2465. Kan negatief gaan, zeer negatief; maar ik anticipeer op een stijging daarna. In het oosten gaan ze er 's nachts mee aan de slag, enfin 's nachts voor mij.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel
Maar ik ga hem verpatsen met 20 winst om te slapen. Wel morgenvroeg eens checken wat het gerendeerd had, mits ik de ballen had het slapend te laten renderen/verliezen. Maar die gelegenheden doen zich frequent voor, dus niets verloren.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2023 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het rendement had quasi hetzelfde geweest als ik was gaan slapen met BLZ.
Was ik gaan slapen met BOND, had ik nu meer dan 100% terug. Toch eindig ik liever elke dag met dollars om geruster te slapen. Mijn VISA is ook gekoppeld aan de dollars, dus ja..´
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2023 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag
100 dollar * 50 in BOND 100 dollar * 50 in RIF 100 dollar * 20 in BLZ RIF al in deeltjes aan het kopen, de rest aan het wachten op de juiste moment. En alzo eindigen we misschien weer een nieuwe week met een rendement ruim boven de 50%.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai al een chance dat ik gewacht heb om me in te kopen met BOND.
Als ik ermee was gaan slapen en verkocht had tegen 4,8 dollar; had ik de inzet circa terug gehad met meer dan 500%. Want BOND was onder de 4 gezakt en het is een futures. Had ik me daarnet op de short in gekocht en die daalde, had ik toch ook bijna 100% van mijn inzet terug gehad. Get ahead of the game brethren. The clock is ticking and the world is dying. Edit: ik ga hem gewoonweg niet kopen vandaag. Ik weet niet hoe hij op ETH gaat reageren. En wat ETH nog gaat doen. Better safe than sorry. Hoewel ik toch 25 dollar * 50 op short ga zetten. Verlies is dan eventueel makkelijk te compenseren via de andere. Soms moete iets doen om niets te missen.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2023 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie zie nu nadert de moment te reversen op long...
Kan ook onvoorspelbaar veranderen. En zo volg je die ganse dagen op he, short long short long short long...
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij is al gesloten. De spanning is ondraaglijk.
Maar dat is 1 trade met 1 coin, subiet weer een moment en dat heel de dag door... Panische doodsangsten. Edit: en dat was met circa 25 dollar. Was het met 100 dollar was dit meer dan 40 dollar geweest he. Maar ik ben nog voorzichtig. Op dit tempo zullen de belastingen niet van de poes zijn. Hoewel ik me wel graag nuttig wil maken en hier zelfstandige mee wil worden. Er is genoeg voor iedereen, momenteel. ![]()
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2023 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You're my best friend!
De simpele bso'er, de loser: rijk aant worden vanop zijn luie kont ![]()
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als BOND de bodem bereikt heeft, ga ik er in mee met 100 dollar met 50x om dan toch eens te gaan slapen en de volgende ochtend te kijken. Spannend.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wie of wat BOND is, maar loopt al maanden goed.
We hebben een echte "bond" gesmeed over die periode, tientallen euro's per dag. Das misschien niet veel voor velen, maar dat loopt op na tijd zenne. En wat nu tientjes zijn, zijn binnenkort honderdtallen. Het is een zware levensles, waakzaam blijven voor FOMO maar tegelijk de kans niet missen. Gaat over seconden.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog geen 4 trades gedaan vandaag, pakweg 30 seconden in totaal aan besteed, en ziet:
Hoe gaan ze dan met fiat geld om dat velen dat niet eens halen na 8h lang arbeid? En hier was de maximale inzet 50 dollar he. Kon evengoed met 25 dollar, maar dan was het 30 dollar a 60 dollar rendement geweest. Was het met 100 dollar, had ik bijna 160 dollar rendement gehad. Dagelijks meer dan 100% op je inzet, welke investering doet beter? Zelfs drugs doen het niet beter tenzij ge onder de zon kweekt. Van wiet kweken naar ETH en BTC kweken lol.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2023 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de moment zich voordoet, koop ik 10 a 20 ETH. Nu was het gunstig op short te gaan, maar met zoveel ga ik er snel in en uit assek echt zeker zen. Ast raak is, heb ik ongeveer 1K in less then an hour. Mammon! Panische doodsangsten!
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 november 2023 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahah, wat een rush!
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor BTC gegaan. Ff op short en dan meteen naar long gegaan.
2 opties. BTC bereikt 40K en ik heb 1000% terug. BTC zakt onder 36K en ik ben alles kwijt.