Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2024, 06:57   #101
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat is er racistisch aan om te zeggen dat de voorzitter van de kaloten zijn voeten veegt aan vrouwenrechten?
Tja, wat is er racistisch aan tegen massamigratie zijn ? Wat is er racistisch aan tegen de islam zijn ? Wat is er racistisch aan tegen de superdiverse omvolking zijn ? Alles wat je doet, denkt of zegt, en wat iemand van kleur of die 'links' is niet aanstaat, is racisme. De definitie van racisme is tegenwoordig als een stuk rot vlees, opgezwollen en vol stinkende lucht. Was je vroeger racistisch als je in rassen geloofde en vond dat het blanke ras beter was dan de andere rassen dan ben je het tegenwoordig al als je zegt dat twee plus twee vier is, dat er zo iets bestaat als mannen en vrouwen of als je het niet leuk vind dat almaar meer vrouwen in donkere gewaden en met hoofddoeken op je omgeving verrijken.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 08:24   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je wil weten wat ik van Rousseau vind dan kan je dat in de desbetreffende draad vinden.

Als je wil weten wat ik in deze zaak van Mahdi vind: hij is een kaloot die de katholieke religie boven vrouwenrechten stelt.
Wat jij vindt is niet meer of minder dan wat jij vindt. In de regel hypocriet, dubbelhartig, waardeloos en van een hoog trolgehalte.
Prijs je gelukkig dat je niet nummer één bent in vinden wat jij vindt: vinden dat iedereen hetzelfde moet vinden wat jij vindt.
Oud 29 januari 2024, 08:29   #103
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eigenlijk, verschiet ik er weer van hoe hard de sossen hier weer mee in hun eigen voeten schieten.

De groepies van de Conna hadden ze toch al, maar door dit, dreigen ze een hooop die hard moslims kwijt te raken, ... Die gasten zijn nogal rechts eigenlijk, ook al stemmen ze meestal links... Maar ze zijn nogal allergisch aan vrouwenrechten etc...

allee, als ik Melissa was, ik zou mijn telraam eens boven halen en eens heel goed nadenken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 08:29   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En dan?
Als ze een domme kip is, dan moet ze maar gedwongen bevallen?
Of als ze emotioneel instabiel is, dan moet ze maar gedwongen gans haar leven aan een ongewenst kind wijden?
Of als er toch een bijzondere medische toestand is, moet ze dan maar ...

Ik vind maar één ding: ik respecteer haar keuze zoveel als mogelijk. En als de democratie de lat wil leggen op 14 weken, dan vind ik persoonlijk dat ok.
18 weken, Schoof.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 08:31   #105
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Anno 2024 zit er nog steeds veel conservatief poeier achter de tsjeven. Voor sommigen lijkt het misschien dat de moderne, seculiere Mahdi de touwtjes in handen heeft, maar vergis je niet: zowel de Kerk als talloze katholieke service clubs en andere VZW's domineren nog steeds de CVP.
Ja, dat blijkt nu toch wel...

Het laagje modernisme dat Sammy Mahdi binnen bracht blijkt maar héél dun te zijn. De ultramontaanse kaloten maken blijkbaar intern nog altijd de dienst uit.
Oud 29 januari 2024, 08:33   #106
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is er racistisch aan om te zeggen dat de voorzitter van de kaloten zijn voeten veegt aan vrouwenrechten?
Niets...
Oud 29 januari 2024, 08:38   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je wil weten wat ik van Rousseau vind dan kan je dat in de desbetreffende draad vinden.

Als je wil weten wat ik in deze zaak van Mahdi vind: hij is een kaloot die de katholieke religie boven vrouwenrechten stelt.
Idd...

En het ironische is dat vele van onze conservatieve anti abortus forumdeelnemers hem tot voor kort zaten af te branden als zijnde een 'moslim'.

Iets anders : het valt op dat de voorzitter van de grootste conservatieve partij zo ver als mogelijk blijft van dit dossier... Daar waar hij of zijn megafoon Peter De Roover anders op elke slak zout legt blinkt hij nu uit in afwezigheid.

Hallo Bart ?
Oud 29 januari 2024, 08:41   #108
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tja, wat is er racistisch aan tegen massamigratie zijn ? Wat is er racistisch aan tegen de islam zijn ? Wat is er racistisch aan tegen de superdiverse omvolking zijn ? Alles wat je doet, denkt of zegt, en wat iemand van kleur of die 'links' is niet aanstaat, is racisme. De definitie van racisme is tegenwoordig als een stuk rot vlees, opgezwollen en vol stinkende lucht. Was je vroeger racistisch als je in rassen geloofde en vond dat het blanke ras beter was dan de andere rassen dan ben je het tegenwoordig al als je zegt dat twee plus twee vier is, dat er zo iets bestaat als mannen en vrouwen of als je het niet leuk vind dat almaar meer vrouwen in donkere gewaden en met hoofddoeken op je omgeving verrijken.
Inderdaad, wanneer ik uw berichtje lees kan ik niet anders dan besluiten dat ik, volgens de jongste uitgave van “Het Groen-Links Woordenboek”, een racist ben.
Of dat nu een reden kan zijn om mijzelf onder een bus of trein te gooien betwijfel ik sterk. Het zou toch maar op wat schouderophalen onthaald worden en gepaard gaan met commentaren zoals “Och hij was toch reeds zooo oud…”
Oud 29 januari 2024, 08:47   #109
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Onder andere panda en Het Oosten hebben meer dan eens laten horen wat zij vinden over massa immigratie, de moslims en de islam. Maar zij vinden zichzelf geen racisten. Vaneigens. Zij zijn Belgisch en liever aardlingen dan Vlamingen.
Wie heeft de rode overlopers horen afgeven op onverdoofd slachten in Brussel? Of over het toelaten van kopvodden achter het loket door hun favoriete partij? Waar zou "Vooruit" staan zonder de stemmen van hun islamitisch kiesvee?

Beide heren vinden niet alleen Connard een goede racist. Leopold II, de racistische, koninklijke slavendrijver van Belgique, massamoordenaar en wereldberucht evenbeeld van Hitler, vinden ze ook een goede vvorst. Alles wat Belgisch nationalistisch is, is goed. Alles wat Vlaams-nationalistisch is, is racistisch.
Makkelijk zat.
Oud 29 januari 2024, 08:56   #110
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, dat blijkt nu toch wel...

Het laagje modernisme dat Sammy Mahdi binnen bracht blijkt maar héél dun te zijn. De ultramontaanse kaloten maken blijkbaar intern nog altijd de dienst uit.
Van dat Ultra-Montaans is in onze samenleving nog zéér weinig terug te vinden. Hoeveel van die zogezegde Katholieken gaan nog wekelijks naar de mis denk je? Het christendom is aan het uitsterven. Mentaal leeft nog wat voort.
Oud 29 januari 2024, 09:00   #111
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van dat Ultra-Montaans is in onze samenleving nog zéér weinig terug te vinden. Hoeveel van die zogezegde Katholieken gaan nog wekelijks naar de mis denk je? Het christendom is aan het uitsterven. Mentaal leeft nog wat voort.
Dat is juist de definitie van Katholicisme hee, dat ge luistert naar de Paus.

Als ge dat NIET doet behoort ge tot een protestantse sekte, of ge dat nu toegeeft of niet.
Oud 29 januari 2024, 09:15   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd...

En het ironische is dat vele van onze conservatieve anti abortus forumdeelnemers hem tot voor kort zaten af te branden als zijnde een 'moslim'.

Iets anders : het valt op dat de voorzitter van de grootste conservatieve partij zo ver als mogelijk blijft van dit dossier... Daar waar hij of zijn megafoon Peter De Roover anders op elke slak zout legt blinkt hij nu uit in afwezigheid.

Hallo Bart ?
Voor zover ik weet speelt de Grote Leider geen rassenkaart zoals Connard en Freya van de partij waar jij nog altijd voor stemt, ook al ben je overgelopen naar de VLD.

Je weet toch nog waarom je je rode lidkaart terugstuurde? HIEROM:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Bruno Tobback is een klootzak, het is onder zijn totaal ontspoorde voorzitterschap dat het infame hoofddoekenstandpunt van SP.A tot stand is gekomen. Indertijd noemde hij dat met misplaatste trots 'zijn vadermoord'. Hij heeft toen de Janssens doctrine op vlak van levensbeschouwelijke tekenen in overheidsdienst op de schop gezet. Vanaf dat moment heb ik mijn lidkaart weggesmeten en dat ook lokaal laten weten. En ik zal nooit nog op die partij stemmen zolang dat standpunt geldig blijft. Maar dat zijn dingen die ik hier al minstens 5 keer heb toegelicht.

Anno 2016 is Bruno Tobback nog altijd een klootzak, de mislukte voorzitter gaat nu zelfs zo ver om zijn opvolger via de pers te tackelen. Ongezien. Dat is politiek beneden alle peil. Zelfs de tsjeven doen dat niet.

Tot 2019 zit tobback op rozen via zijn parlementair zitje, maar ik hoop dat hij als bedanking voor zijn Judas gedrag op de volgende lijst een totaal onverkiesbare plaats krijgt.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123

Jouw eerstekeuzepartij heeft zopas beslist dat er opnieuw vrouwen achter het loket mogen met hun favoriete islamitische symbool op hun kop, maar het zijn de door jouw gehate kaloten die de bonen moeten fretten omdat ze een andere mening hebben over abortus dan jouw favoriete partijtjes.

De vader van Bruno was dan weer wél een goeie, ook al noemde hij asielzoekers meeuwen die neerstrijken op een stort. Papa Tobback mag dat zeggen want hij is een democraat. Dewinter heeft zoiets nooit gezegd, maar ALS hij hetzelfde ZOU zeggen als Tobback is hij volgens jou een racist.

Haat mag dan een geweldige motivator zijn voor jou, hypocrisie is dodelijk voor iemand's geloofwaardigheid. Dan mogen hypocrieten nog pretentie hebben van hier tot in Marrakesh.
Zelfs Charel Michel ondervindt dat.....uiteindelijk.
Oud 29 januari 2024, 09:18   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat denk je panda. Zouden de gekopvodde vrouwen achter het loket pro abortus zijn?
Oud 29 januari 2024, 09:27   #114
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor zover ik weet speelt de Grote Leider geen rassenkaart zoals Connard en Freya van de partij waar jij nog altijd voor stemt, ook al ben je overgelopen naar de VLD.

Je weet toch nog waarom je je rode lidkaart terugstuurde? HIEROM:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123

Jouw eerstekeuzepartij heeft zopas beslist dat er opnieuw vrouwen achter het loket mogen met hun favoriete islamitische symbool op hun kop, maar het zijn de door jouw gehate kaloten die de bonen moeten fretten omdat ze een andere mening hebben over abortus dan jouw favoriete partijtjes.

De vader van Bruno was dan weer wél een goeie, ook al noemde hij asielzoekers meeuwen die neerstrijken op een stort. Papa Tobback mag dat zeggen want hij is een democraat. Dewinter heeft zoiets nooit gezegd, maar ALS hij hetzelfde ZOU zeggen als Tobback is hij volgens jou een racist.

Haat mag dan een geweldige motivator zijn voor jou, hypocrisie is dodelijk voor iemand's geloofwaardigheid. Dan mogen hypocrieten nog pretentie hebben van hier tot in Marrakesh.
Zelfs Charel Michel ondervindt dat.....uiteindelijk.
Eerlijk gezegd, ik heb de ouwe Tobback altijd een heel stuk sympathieker gevonden dan zijn norse, arrogante nakomeling.
Oud 29 januari 2024, 09:32   #115
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Het N-VA standpunt in het doorduwen van de progressieve abortuswet in het parlement via wisselmeerderheid:

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 09:33   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets. Omdat hij geen moslim is. Had je dat gezegd van de voorzitter van een moslim broederschap, dan was dat wel racistisch. Je mag christenen en/of blanken karakteriseren met negatieve dingen, dat is nooit racistisch. Daarentegen, als je wat dan ook durft zeggen van moslims of van niet-blanken, dan is het per definitie racistisch als je zelf een blanke en/of christen bent.

De enige manier om niet racistisch te zijn is antiblank en/of antichristelijk te zijn. Tegenwoordig ook anti Jood trouwens. Al de rest is racisme.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 09:40   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Niets. Omdat hij geen moslim is. Had je dat gezegd van de voorzitter van een moslim broederschap, dan was dat wel racistisch. Je mag christenen en/of blanken karakteriseren met negatieve dingen, dat is nooit racistisch. Daarentegen, als je wat dan ook durft zeggen van moslims of van niet-blanken, dan is het per definitie racistisch als je zelf een blanke en/of christen bent.

De enige manier om niet racistisch te zijn is antiblank en/of antichristelijk te zijn. Tegenwoordig ook anti Jood trouwens. Al de rest is racisme.
Net alle makakken zijn niet-blank. Je hebt ook bleke makakken.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2024, 09:52   #118
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Als je overal hondenfluitjes hoort, moet je je afvragen of je zelf geen hond bent.
Oud 29 januari 2024, 09:54   #119
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Mahdi heeft sinds zijn aantreden keihard gewerkt aan een moderner en frissere profilering van zijn partij.

Waarom gooit hij nu al die inspanning in de vuilbak door voluit de paleo-katholieke doctrine te gaan verdedigen ? Zijn betoog ruikt naar missalen en wierook en de sacristie...

Ik vind het weinig geloofwaardig dat hij dat doet uit overtuiging, het lijkt er meer op dat ze 'orders van Rome' hebben gekregen.
Oud 29 januari 2024, 09:57   #120
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit, Eberhard...

Dit is een strijd voor vrouwenrechten en 'baas in eigen buik' door progressieven, versus de paleo-conservatieven die de vrouwen dat recht misgunnen en die laatsten als broedkip of dwang-couveuse zien...
Van framen gesproken...
De meeste landen van Europa gaan niet verder dan de huidige 12 weken, worden al die landen dan paleo-conservatief geleid?

Heb jij als Verdoken VLD'er maar dat om aan een profiel te geraken?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be