![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zelfs een grote mogelijkheid dat ik celibaat ga leven, niet eens zelfbediening. Ik heb het al 4 dagen kunnen volhouden, dat is momenteel mijn record. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, dan is uw stelling al niet meer absoluut
En dus te classeren Vertikaal
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is dan ook moord. Ik dacht dat er geen overlevingskans was, I was wrong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe nochtans echt mijn best, maar hoe meer ik probeer te weerstaan; hoe verleidelijker het op me af komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en dan mogen ook de dieren niet meer gedood worden.
Want ook dat is moord. Dan mis ik wel mijn lekkere karbonade.
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Just. Met fundamentalisten valt gewoon niet te discussiëren.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet de arts en de moeder niet eens vervolgen, maar het blijft wel moord. Ik dacht dat een buitenechtelijke zwangerschap altijd fataal voor 1 van de 2 of allebei was. Maar ik heb me vergist, en u ook met uw valse insinuaties. Voorwaar, u bent 9 op 10 een liberaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huidige kweken van dieren, kweekt gelijk nieuwe pandemieën en epidemieën. Superbacterie enzovoort. Een dier moet een goed leven hebben, als je dat niet kan garanderen tot de slacht; is het berer geen dieren te eten. De politiek heeft teveel mensen op elkaar geduwd, terwijl de vergrijzing een nieuwe manier van leven had veroorzaakt die meer harmonieus zou verlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En de mensen wonen zelf graag bij elkaar en kunnen de eenzaamheid van het alleen zijn niet verdragen. Vandaar de bomvolle steden.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afijn, de dingen worden uiteindelijk beslist in het parlement en niet op de preekstoel of vanuit een raam dat uitgeeft op het Sint-Pietersplein.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het laatste oordeel hangt van ons parlement af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laatste oordeel is er niet, want de ontwikkeling van God en de Mensheid is eindeloos.
Elk laatste is weer een nieuw begin.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook dat is genade.
Laatst gewijzigd door CUFI : 25 februari 2024 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het laaGste oordeel komt van mensen die zich met een andere bemoeien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het nu Aboriginals, zwarten, Joden of ongeboren kinderen zijn; altijd diezelfde geest dat zich komt moeien wie volwaardig leven is en wie niet. Ik moei mij niet met abortussen, maar roep wel op de ernst ervan te benaderen in waarheid en niet met sociaal darwinisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
U mag het hier dagelijks herhalen, als u niets beters te doen hebt. Oké? |
|
![]() |
![]() |