![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom dat 14 jaar centrum-rechts in de UK niets opleverde. Want dat was gewoon de bedoeling. De vorige premier, ik ben zijn naam al vergeten, was al erg vermogend, en hem staat nu een leuk baantje binnen die machtsstructuren te wachten. Kijk maar naar Markske Trutten. In Frankrijk heeft men nu een probleem met Mei-leng-chong, want dat is geen trado. Starmer in de UK gaat wat morrelen in de marge, maar Sheffield, en de uk in het algemeen, zal enkel nog maar een ergere shithole worden. Hou Farage maar in de gaten, want die heeft dat ook begrepen. Mss is Mei-leng-chong wel een volbloed racist, zoals connah, en gaan al diegene die hun spirituele religie boven de staatsreligie plaatsen wel naar de goelag. Het worden daar leuke tijden in rood-Frankrijk.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 juli 2024 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij en jezelf delen de toestemmingen uit?
Die zag ik niet aankomen. Voor de serieuze mensen die hier ondanks alles nog aan het lezen zijn, wil ik even aanstippen dat er imho geen hogere macht is die staten of volkeren toelating moet geven voor wat dan ook. Volkeren en staten zijn soeverein.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht echt dat uw intellect scherper was. Als antwoord op uw vraag; https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=98 "Wij" (het westen) delen de toestemmingen uit. Althans, zo gedragen "wij" ons toch. Ik schreef "wij" dan ook tussen "". Ben je terug mee, mr. E?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 juli 2024 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, die "wij" delen geen toestemmingen uit, we zijn daar niet bevoegd voor.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk is het de traditionele flip/flop die ik al gans mijn leven mocht aanschouwen......Nu is het weer aan Labour...
De conservatieven zijn intern een beetje te lang "in turmoil" geweest terwijl Labour zichzelf lijkt bevrijd te hebben van de "Corbyn-perikelen". Het heeft ook te maken met de kinderachtige mentaliteit van de Britse kiezer die "Their Own Ass" overhandigd hebben gekregen ,op economisch gebied,door hun massaal stemmen voor het verlaten van de EU (TWEE MAAL hebben ze dat gestemd,ere aan Mr Johnson dat indertijd feitelijk nog eens te hebben laten bevestigen) en nu hopen dat Labour daar de harde consequenties van zal afschaven... Maar zo,ironisch genoeg,is het VK weer voor een tijdje de politiek stabiele rots in de branding in West-Europa......
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 10 juli 2024 om 05:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van die "stabiele rots" mag ik even opeten.....*knabbelknabbelslik*
![]() Ondertussen is er het dossier "British Rail".... Ettelijke decennia geleden is de opdeling van dit logge staatsinstituut in kleinere dynamische prive-uitbatingen begonnen.....Er waren daar vele redenen toe........ Zoals echter met IEDERE economische sector gebeurd is in "het Westen" ,waar "managerial posities" ingenomen worden door Universitairen en DEI's die hoegenaamd geen enkele affiniteit hebben met de bezigheden van de firma ,niet gehinderd door enige kennis van zaken dus......is het Britse openbare vervoer als geheel in een deerniswekkende toestand vervallen....De pareltjes zijn nu te zeldzaam geworden in een zee van ellende.....Voor miljoenen Britten is dat nochtans feitelijk de enige transportmethode...(ben anders maar eens in een grote stad.) Aanzienlijke hoeveelheden van de kleinere steden HEBBEN geen treinverbinding meer (hoewel velen ervan dat van 1860 tot 1990 wel hadden) en de vervangende busdiensten zijn.....enfin... Tussen al de grote steden zijn er moderne treinverbindingen maar wijsneuzen merken op dat treintickets nu zoveel kosten dat je beter met een groepje samenlegt en ergens een "banger" koopt bij een schroothandelaar en met dat ding riskeert te rijden waar je moet zijn en het ding vervolgens ergens dumpt (vervallen buitensteden waar dat kan genoeg ) Een ESSENTIELE funktie,het GARANDEREN van openbaar vervoer wordt door de "managers" van die treinmaatschappijen nergens meer gegarandeerd .Ze moesten dat nochtans doen om hun regelmatig te hernieuwe concessie te (her)krijgen maar het reele risico bestaat dat NOg MEER treinlijnen dan gewoon geen uitbater meer gaan vinden wegens geen interesse... Dus ja,vermoedelijk zal de Britse regering niks anders kunnen dat "British rail" geleidelijk aan weer op de sporen te zetten.....Het is dan passend dat een Labour regering dat weer gaat moeten doen..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 15 augustus 2024 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
De macht om de macht. Ze doen er niets mee.
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dramaqueens.
Enoch Powell zei al in 1968, in verband met migratie: As I look ahead, I am filled with foreboding; like the Roman, I seem to see 'the River Tiber foaming with much blood'. We zijn 56 jaar verder en die overspannen voorspelling is nu in de microgolfoven gestoken door uitschot gelijk Robinson en Musk.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dramaqueens.
Enoch Powell zei al in 1968, in verband met migratie: As I look ahead, I am filled with foreboding; like the Roman, I seem to see 'the River Tiber foaming with much blood'. We zijn 56 jaar verder en die overspannen voorspelling is nu in de microgolfoven gestoken door uitschot gelijk Robinson en Musk.
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In europa is de eu de hogere macht die voor wat dan ook toelating geeft of verbiedt aan alle eu-lidstaten met verplichte eu-wetten. Zelfs voor de doppen op plastiek flessen... ![]() Die volkeren en eu-lidstaten zijn dus niet langer soeverein en dus is eu een dictatuur. ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() In de UK, zoals ik al aanhaalde, is IEDEREEN een vijand van de staat geworden.
https://www.zerohedge.com/geopolitic...cumbed-tyranny https://www.paulcraigroberts.org/202...ed-to-tyranny/ De journalist in kwestie is eerder links van signatuur, en hij vermoed dat zijn positie vis-a-vis de palestijnen aan de oorsprong van de politionele terreurdaad ligt; "I get the feeling, nevertheless, that those like myself who are speaking up and reporting on the situation in Palestine are being targeted." Of voor hen die het niet goed begrepen hebben; ook al ben je "links," je bent GEEN vriend van de staat.....
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De targeting gebeurt niet door de politiek maar door de deep state, dat wil zeggen de ambtenaren die steeds islamitischer of blank zelfhatend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Grapje hé. Sebiet ga je mij nog "fact-checken." https://www.zerohedge.com/markets/gu...about-tim-walz
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
De haters van individuen zijn aan de macht. Dus laat ons niet kibbelen over details. Als je langs links OF langs rechts het narratief in twijfel trekt, ben je een target. Zoveel is duidelijk. Het politiek apparaat en de bureaucratie zijn 2 handen op 1 buik geworden, en de scheiding der machten is een absolute farce. Bye-bye democratie.... DAT systeem vervangen door nog iets véééél ergers....
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engeland was niet het 1ste land dat "Europa" verliet: in 1985 verliet Groenland de toenmalige EEG.
Dat land is strategisch belangrijk voor de Amerikanen. Ze hebben er o.a. een luchtmachtbasis in Thule. Die wordt bijna gans het jaar ijsvrij gemaakt !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |