![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze wel degelijk minister wil blijven.
Ze moet zich gewoon nog een week profileren als burgemeester kandidaat, om stemmen in Genk te ronselen. Na een weekje of twee kan ze dan zeggen dat N-VA / de Vlaamse regering haar toch overtuigd heeft om haar verantwoordelijkheid op te nemen blablabla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het aantal Burgemeesters en Schepenen die ganser dagen dronken zijn niet willen tellen. En jij gaat dat vergelijken met een (bekwame) CEO ?? Hier dat was de Burgemeester van onze hoofdstad....Brussel is nog wat anders dan Genk He....pas op goede straatvechter en buitenwipper geweest ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2024 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tussen een Duvel en een Trappist des te meer ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2024 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier de meest bekwame want Burgemeester geweest neen niet van flutstadje Genk maar wel van Uw en mijn hoofdstad Het doet me denken aan wat E Vemeersch daarover zei. Toen men een bedrijf vroeg waarom ze zoveel geld gaven aan die zogezegd beste CEO zei Vermeersch waarom gaan jullie dan niet voor de tweede beste zoveel verschil kan daar toch niet opzitten ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2024 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn lucratieve baantjes en zelfs voor vele bijverdiensten met de nodige inspraak.. Zoals velen hier aanhalen er wordt voor die postjes idd gevochten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2024 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn ze alle geloofwaardigheid kwijt(als ze die nu al niet kwijt zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is er blijkbaar ook ‘kiezersbedrog’ bij Vooruit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola: De Wever op de radio
1. Het staat pertinent vast dat Demir liever burgemeester wordt dan minister van Begroting. 2. Demir eiste ook het viceminister-presidentschap op. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 oktober 2024 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Much ado about nothing.
De sossen ontweken al handig de angel van het verkiezen van een parlementsvoorzitter. Wellicht, het kan niet anders, omdat er absoluut geen enkele valabele kandidaat wou garanderen dat hij/zij geen burgemeester wou worden. Nu begrijp ik wel dat de andere partijen daar veel tamtam over maken. Ik deed dat ook met de (veel straffere) heen en weer danspasjes van de burgemeesteres van Aarsschot (bewuste tokfout).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ja, ik wou echt heel graag burgemeester worden maar persoon X, Y en Z hebben me overtuigd blabla, groter doel blabla, verantwoordelijkheid blabla,..." En tegen de volgende verkiezingen vindt niemand dat nog relevant, want kiezers kijken zelden naar wat er jaren geleden is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |