![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had toen een keer in 1 team moeten werken met 1 Nederlander, 1 Vlaming, 1 Waal en 1 Fransman.
Dat was de slechtste combinatie die ik ooit heb meegemaakt. ![]() De Vlaming wou de Fransman weg. De Waal wou de Nederlander weg. We hebben het moeten stopzetten omdat de woede-aanvallen niet meer bij te tellen waren. "We kunnen toch zoals Parijs doen die Waalse dialecten moeten weg." ![]() Neen; ik ben een Belg. Zeg, dien Hollander. Een trauma... ![]()
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me vaag dat wij altijd de ongeletterde boer'kes waren. De Belgische kwestie en al datte.
Waarbij Frankrijk de rol van helikopterouder speelde. Zo over beschermend voor hun lingua franca. Maar als de Waal bij Frankrijk wilt is het ook gedaan met het koeter Waals, hé. Frans. Algemeen Frans. Ja, onthoofd elke Vlaams boer'ke. Steek hem in een pot met kokend water. Martel hem over een put. Maar dat hebben wij toch nooit gedaan. Wij zijn gentlemen. Aah zo. Meer gecultiveerd dan die Vlaamse boer'kes. Ze waren nodig voor de voedselvoorziening. We zitten hier niet meer in de feodale tijd. Weer een woede-aanval en wat kotsen; Waal. We gaan het hier eens stopzetten. Met jullie soort valt niet te werken.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je had toen ook van die hdd's die je in een soort van casette in uw pc kon schuiven dat was eigenlijk handiger en sneller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit eens een immense miskoop gekregen van mijn ouders. Het moet ergens tussen 1990-1995 geweest zijn. Volgens mij was het iets van Sony of Philips en dat werkt met een specifiek soort CD's en je moest dat met een SCART kabel op je TV aansluiten. Ik weet dat ik daar de Encarta op had en je kon daar ook op gamen, maar het trok allemaal op niet veel. Geen idee meer hoe dat heet. Iemand?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 12 februari 2025 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De eerste tongkus van m'n leven, dat vergeet ik toch nooit.
Jaja... Stiekem met een vakantieliefje in de duinen van Raversijde. Handje in handje wandelen, vlinderkers in de buik. Memories... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() De eerste verse maagd verorberen ergens in een bos bij romantisch maanlicht. Waar is de tijd...
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was iets wat ook wel voor video editing gebruikt werd, zelf nooit mee gewerkt. Andere Philips machines , er is er nog eentje onder die merknaam uitgebracht, maar daarna hebben ze hun pc lijn Tulip genoemd. (was ook geen groot succes trouwens) https://computerhistorischmuseum.nl/...mputer-museum/ Laatst gewijzigd door Herr Flick : 12 februari 2025 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
CDi waarschijnlijk. Zijn er vrij veel van verkocht in Nederland en Belgie. Was niet slecht, maar de Playstation heeft de concurrentie weggevaagd. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 februari 2025 om 23:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Philips heeft zo een trackrecord van altijd de verkeerde electronica keuzes te maken. Alleen hun CD. heeft gescoord, al de rest is een stille dood gestorven. die CDI kende ik zelf niet, nu ja dat is een console dus dat volgde ik zo niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://preview.redd.it/wlmd9j0fbrs8...=webp&ebfba8f9
Mijn eerste machientje, koste toen heel wat geld. (laser. 286) maar zo een IBM heb ik hier ook nog ergens staan. in combinatie met dit ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 12 februari 2025 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn vader was nog al een tech-nerd in die tijd en hij dacht te weten dat dit de toekomst was. Was die even verkeerd. Mijn moeder vond het een onverantwoorde kost, dat weet ik wel nog ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De dag erna had ze mij al gedumpt. Ik deed het kennelijk niet zo heel erg goed.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er ooit zo eentje gehad omdat een familielid van me een redelijk hoge pief was bij Philips en die me zo eentje bezorgde. Ik herinner me er niet veel van dus veel soeps zal het niet geweest zijn vrees ik.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal geen trauma, want we wisten: na de ingreep kregen we ijskreem. Dat verzachte de keel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |