![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Vanmorgen een verkiezingsdebat op WNL .
Wat een gekrakeel van oneliners op dorpsniveau. Het was niet om aan te zien. Logisch dat er zo veel mensen geen vertrouwen meer hebben in de politiek , Gelukkig hebben we nog Europa ,want met Nederlandse politici komen we niet veel verder voor onze veiligheid en economie,met deze toestand in de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Timmerman wil ook naar het debat bij Talpa. Ik vraag me af waarom voetballers altijd in oneliners praten en het liefst rechtsbuiten spelen? Of geldt dat alleen voor oude mannen en niet meer voor de jongeren? citaat AD: Politici kunnen Vandaag Inside niet laten gaan, zei ook Timmermans: 'Daar zijn ze te belangrijk voor' Partijleiders kunnen in de aanloop naar de verkiezingen in elke talkshow aanschuiven, maar Vandaag Inside blijkt een must. Waarom is die rechtse meningenshow zo belangrijk? „Als je overeind blijft laat je zien: ik kan ook met de mannen in de voetbalkantine een normaal gesprek voeren.” https://www.ad.nl/show/politici-kunn...voor~ab329f1b/ Laatst gewijzigd door cato : Vandaag om 08:07. |
|
![]() |
![]() |