Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 22:25   #101
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Alleen blinde haat doet zo reageren.
Heeft dan ook niets of weinig met racisme te maken, maar met den oorlog en wat weet ik nog allemaal.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 00:46   #102
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
U doet mij veel eer aan, waarvoor dank. Maar je weet wel beter.
Zoals je weet ben ik N-VA. Maar als het VB een standpunt bekend maakt dan lees ik toch wel eens hoe zij tegen iets aankijken. En ondertussen stel ik met genoegen vast dat de N-VA-minister die bevoegd is over migratie met zich niet laat sollen. Ze treedt radicaal op tegenover pipo’s die aan “asiel-shopping” doen. Wie bv. asiel krijgt in Bulgarije moet niet naar hier komen om nogmaals asiel aan te vragen. En de dame (Anneleen Van Bossuyt) is moordend streng.
Het wordt voor de Panda's van deze wereld steeds moeilijker om hun kunstmatige scheidingslijn tussen "racisten" en "Vlaamsnationalisten" overeind te houden.
Oud Vandaag, 06:59   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
U doet mij veel eer aan, waarvoor dank. Maar je weet wel beter.
Zoals je weet ben ik N-VA. Maar als het VB een standpunt bekend maakt dan lees ik toch wel eens hoe zij tegen iets aankijken. En ondertussen stel ik met genoegen vast dat de N-VA-minister die bevoegd is over migratie met zich niet laat sollen. Ze treedt radicaal op tegenover pipo’s die aan “asiel-shopping” doen. Wie bv. asiel krijgt in Bulgarije moet niet naar hier komen om nogmaals asiel aan te vragen. En de dame (Anneleen Van Bossuyt) is moordend streng.

Wacht even... zit je nu te insinueren dat Van Bossuyt (die idd heel goed werk levert) geïnspireerd is door het racisme van het VB ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 07:01   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zoals ik al scheef:
Ik heb veel respect voor Bart De Wever. Toch ben ik het oneens met sommige zaken van hem en zijn partij, net zoals bij al de andere partijen, maar daar veel meer. En toch luister ik wat ze te zeggen hebben. Blinde haat blijft blinde haat. Hoe kan je het met iemand oneens zijn als je niet wil weten wat ze zeggen.
Geen probleem, niks mis met blinde haat tegenover extreem-rechts. En ik zie met plezier dat onze premier ook zo kijkt naar het fenomeen VB.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be