![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de separatistische partijen (vooral VB) er telkenmale op vooruitgaan.
![]() |
#102 |
Vreemdeling
|
![]() ik vindt het eigelijk niet echt kunnen dat ze de partij waar ik lid van ben vergelijken met nazi's en dergelijke. Ik heb altijd gekozen voor voor een humaan wereldbeeld dat ik zeker terug vindt in de denkbeelden van de n-va. En als ze leden van de n-va nog persoonlijk aanpakken en racistisch noemen is helemaal lachwekkend en ergelijk.
Maar ja in een rechtstaat als deze mag dat en is dat hun goed recht. |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze straks niet komen janken dat niemand nog aanstoot neemt aan racisme nadat ze zelfs de tabel van Mendeliev racistisch hebben genoemd. Ze hebben het woord totaal uitgehold. Als ik kijk naar wat ze allemaal al racistisch hebben genoemd, dan zeg ik dat ze me gerust racistisch mogen noemen. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() integendeel, ik denk dat het Bubbelclubke u juist een dienst heeft bewezen en de N-VA hier stemmen mee gaat winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vindt het ook lachwekkend maar vooral beledigend naar zoveel mensen die zich inzetten om in Vlaanderen iets positief proberen teverwezelijken als racistisch teverslijten.
Ik zou mij schamen in hun plaats. Laatst gewijzigd door nico : 9 januari 2005 om 17:16. |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Jullie geven ons dan ook geen inspiratie in dit onderwerp !
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 9 januari 2005 om 17:31. |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() uit de klacht van bub:
"De ideologie van de N-VA stelt dat diverse volkeren zouden wel naast, maar niet mét elkaar kunnen leven" toont dat is aan dat wij die ideologie aanhangen hoe verklaart je dan het europeese programma van de n-va. Daar wordt in jullie klacht ook met geen woord overgesproken. |
![]() |
![]() |
#112 |
Gouverneur
|
![]() Het blijven hameren op de transfers van Vlaanderen naar walenland is een geniale zet van De Wever,het is mooi in beeld te brengen en veel eenvoudiger uit te leggen dan de splitsing van B-H-V.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
grenzen zijn altijd velegt geweest, of denk dat de belgen tijdens caesar dezelfde grenzen hadden al belgie nu? En van de Vlaamse leeuw, brugse metten, graafschap vlaanderen, hebt u precies nog nooit van gehoord? Laatst gewijzigd door lustige lezer : 9 januari 2005 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 januari 2005 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |