![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hiet zeker niet versleten worden voor verdediger van het huidige systeem en daarom toch nog even dit;
Het politieke systeem waarin we nu leven draagt ook mijn voorkeur niet weg maar dat neemt niet weg dat ik momenteel geen betere alternatieven zie. Het heeft dus weinig zin om met argumenten ala Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In het diepst van mijn hart ben ik anarchist, maar ik tracht me aan te passen aan het huidige politieke systeem omdat ik ondertussen oud genoeg ben om te beseffen dat anarchie een complete utopie is. Ga me dus nu niet trachtten te pakken op anti-anarchistische uitspraken van mij want ik zoek gewoon constant een tussenweg tussen al de discussies en mogelijkheden in... Ik probeer gewoon voor mezelf uit te maken wat de beste oplossing is, zonder rekening te houden met wat de politieke partijen zeggen. Wees blij, vele anderen met mijn (droom)ideaal houden zich onledig met bommen en ander tuig. Ik ben een brave anarchist die netjes gaat werken voor vrouw, kind en staat. ![]() En tussendoor wat gaat discussieëren met de échte democraten. ![]()
![]() |