![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Apartheid was een mooi voorbeeld van discriminatie. En noemt die academicus dat een mensenrecht ? Het wordt tijd dat hij met pensioen gaat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
okay, maar da's maar een voorschot ik heb nog steeds mijn vaste huurders niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds is één van mijn beste vriendinnen marrokaanse en die kan dan wel even mee vertalen wanneer het contract getekend moet worden. Voor de rest heb je weinig uitstaans met je huurders, toch? Dus is koppel 2, voor mij, idd de beste keuze.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ze moeten gaan uitleggen wat die elektriciteits rekening nu eigenlijk betekent enz. Zal mijn huurkontrakt moeten laten vertalen enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die 2 ongure bulgaren daarentegen, ik haal me daar zo'n Algerijnse maffia-types bij voor de geest en daar kan ik zonder scrupules mijn keuken door laten financieren ![]() puur hypotetisch weliswaar, ik héb niet eens een huis te huur ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat huisvuil betreft, dat zijn trouwens zaken die mijn huisbaas mij hier ook heeft uitgelegd, hij heeft me een kalender bezorgd én de verschillende types zakken getoond, hier hebben ze bv ook nog een aparte ophaling voor lichte plastiek terwijl dat in Antwerpen gewoon restafval zou zijn.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat het nog even wachtten is op een koppel dat nederlands spreekt, dat er niet onguur uitziet, minder dan zes personen telt en dat het kot niet afbreekt.
Moet toch zo moeilijk niet te vinden zijn. Het is wel triestig gesteld met antwerpen, maar toch zo triestig niet. Praha, waarom maakt ge de keuze ook zo moeilijk ? Antwoord: om mij het nederlandsonkundig koppel te laten kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal wordt je bedrogen door mensen die er sympathiek uitzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier ook weer. Waarom niet op zoek gaan naar een nederlandssprekend koppel. Den brave man schijnt wel geen geluk te hebben met zijn kandidaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ge mist m'n punt 6 personen ipv max 5 Bobke kan een hels verschil betekenen op 't vlak van condensatie om maar iets te noemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om jou en anderen te laten inzien dat koppel 2 ondanks het taalprobleem en ondanks het feit dat ze van een vreemde origine zijn de meest rationele keuze zou zijn en meer dan een rationele keuze zou dat voor een verhuurder niet moeten zijn, me dunkt laat dan nog dat het doornemen van het huurcontract niet van een leien dakje zal lopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hiertoe is koppel twee inderdaad de meest rationele keuze. Toch nog wel even verder nadenken: een traditioneel marokkaans koppel houdt gewoonlijk niet op bij twee kinderen.....
Misschien duidelijk in het contract vermelden dat drie kinderen nog net zou kunnen maar dat het nadien gedaan moet zijn? Of magdanie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het arrest zegt: Je mag perfect de opinie hebben die je wil maar als ze afwijkt van hetgeen de machtspartijen als politiek korrekt opleggen (in hun 5X aangepaste onwetten die er alleen maar zijn om de opositie te treffen) en je herhaalt dat dan zet je aan tot racisme. DWZ: "Eigen volk eerst" mag je als opinie nog wel hebben maar je mag het bij de wet niet meer 2X zeggen want dan is dit "aanzetten tot racisme". ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 januari 2005 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |