![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne Makita, da dient om te werken hé, dat is nu niet bepaald iets wat met onze Fluppe kan geasociceerd worden, ... Trouwens bangelijk zwaar argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt nog zo taai zijn, ge moet daar wel werken hé, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien als ik een serieuse fout bega, gaan ze dat misschien nog tolereren als ik voor de rest goed werk lever, als ik dat 2 keer flik, vlieg ik buiten of verkijk ik alle kansen op verdere promotie, ! zo simpel is dat. Ik denk dat er trouwens voor de meeste sukkelaars hier weinig marge voor fouten maken hebben in hun job. Het enige en meest belangrijke dat die prins moet doen, is hem met nikske moeien en net daar kan hij hem niet aan houden ... 2 zware beroepsfouten dus op enkele weken tijd, dat kan tellen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Met deze wil ik een dringende oproep doen aan alle Bubbers (5) die dagelijks
(verplicht?) een lezersbrief naar HBVL sturen ter ere en glorie van HUN vaderland La Belgiekske �* papa. Met veel bravoure, kappen ze dagelijks op die stoute flaminganten, die hun lieve koning niet graag hebben en een onafhankelijk Vlaanderen nastreven. Hier mijn oproep : als echte koningsgezinden is het uw verdomde plicht ( alle 5 hé) een briefke te schrijven naar HBVL, waarin in U de Geflipte kroonprins met hand en tand verdedigt. Het is juist in deze moeilijke periode van dat arm schaap dat U hem moet bijstaan. Indien ik GEEN 5 brieven lees in HBVL, schrijf ik er ene in de plaats over dat kliekske van Laken. Haast U, want mijne brief gaat ge nie echt kunnen appreciëren.
![]() |
#105 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je, niet alleen het imago van de taaie van Saksen-Coburg gaat, nog maar eens, de mist in voor de BUBBeltjes , maar ook nog hun bevriende Verbond van Belgische Ondernemingen...
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inhoudelijk een sterk clubke jong ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe het VBO zelf zo stom kan zijn om de fluppe voor hun kar te spannen, ... allé stom, ik bedoel, eigenlijk uitgekookt, het is nu toch maar weer eens voorpaginanieuws natuurlijk, ... Maar ze moeten dat toch zelf ook geweten hebben dat daar rotzooi van ging komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() marc dutroux is ook van vlees en bloed, Bush ook, Saddam Hoessein ook, Leopold II ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() Verder gaand tot op het bot blijkt het dat
1. Het Manifest uit anderhalve pagina bestaat. Dit moet zeker de mogelijkheid bieden om dit zelf na te lezen. Filip is inmiddels 44 jaar geworden en wordt verondersteld om te kunnen lezen en schrijven na de dure opleiding die hij genoten heeft. 2. Dit document was het resultaat van een bespreking waaraan hij had deelgenomen. Dit document bevatte eveneens kritiek op de Belgische regering. Filip hij wist dus exact de inhoud. 3. Filip heeft zelf, en dit tot verbazing van alle omstaanders, gevraagd om dit document mede te mogen ondertekenen. Op dit document was hier zelfs geen plaats voorzien voor zijn handtekening. 4.Hij heeft ondertekend met " Philippe de Belgique. ". Redder des Vaderlands. 5. Bij nazicht van de pagina blijkt dat zijn handtekening bijna de ganse breedte van het A4 velletje beslaat. Grafologen, kennis hebbend van handtekeningen kunnen bevestigen dat dit een teken is van overdreven zelfbeeld. Het gaat dus niet over een blunder van medewerkers, noch aan het Hof, noch bij VBO. Het gaat om een uirdrukkelijke manifestatie van de Messianse Visie die Philippe de Belgique heeft als behoeder van la Belgique. Persoonlijk ben ik niet gekant tegen een constitutionele Monarchie, mits de rolverdeling duidelijk is, de scheiding der machten duidelijk is en strikt nageleefd wordt, zowel naar de letter als naar de geest. De bevoegdheden en de dotaties moeten overigens verder worden beperkt. Wat Philippe nu ten tweede male heeft uitgericht is de tak afzagen waarop hij zit, van de boom. Kortom, zijn eigen dossier kapot maken. En er zullen verklaringen komen na de publieke reprimande die Verhofstadt heeft gedaan in de Kamer : " Dit is nu al twee keer Filip, en het is nu welletjes geweest " Sommigen zullen zeggen: " Mais Verhofstadt, ça reste toujours un flamand..." Anderen zullen denken - en zij zullen vermoedelijk gelijk hebben - dat Verhofstadt de steun blijft genieten van Albert. En iedereen weet ondertussen dat de relatie Albert/Philippe verre van optimaal is, dit om een understatement te gebruiken. Philippe een Boudewijn fanaaat, met kritiek op zijn pa dat dit maar een vreemd ganger is ( Fabiola en Opus Dei), dat hij de enige echte is die België kan redden van het verderf en de ondergang. Zo zal het niet werken, Philippe, u mag nog denken over u zelf wat u wil. .maer: met name een aaro Belgiinschatting van zich zelf. eheeft zichzelf opgedrongen, ver opgdrongenzelf na te lezen doucment an te lezenhet na te lezen1 1/2 Filip, tot verbazing van alle omstaanders, zelf het initaitief genomen heeft om dit manifesn |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Benieuwd of Boudewijn Bouckaert de monarchie zal bijven verdedigen. We mogen niet vergeten hem daarnaar te vragen als hij hier ooit zou opduiken als gast
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JA daar wordt ne heisa rond gemaakt. EN terecht. En ge hebt een dom onderschrift ook al.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 3 februari 2005 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn zeldzaam maar ze bestaan ... mensen die net iets meer kunnen dan copypasten uit 1 of andere gazet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
exclusieve foto reportage : de lasbril van Guy of van onze reporter ter plaatse : Elio in het (taal)bad...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Ik stel voor dat we de GePhlipte Prince de Wallonie met zijnen helikopter naar Irak laten vliegen.
Kan hij daar Irak gaan redden.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |