Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2005, 13:07   #101
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
ww.google

Ne Makita, da dient om te werken hé, dat is nu niet bepaald iets wat met onze Fluppe kan geasociceerd worden, ...

Trouwens bangelijk zwaar argument.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 13:08   #102
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik wil altijd een goed woordje voor hem doen in de bouw.
Daar vragen ze nog wat taaie mannen.

Ge moogt nog zo taai zijn, ge moet daar wel werken hé, !
Oud 3 februari 2005, 13:12   #103
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Nee, maar wij hebben dan ook niet de privileges die Filip geniet. Het is wel grappig dat het koningshuis als het gaat over dotaties en invloed boven het gewone volk verheven is, maar als ze dan een fout begaan, als ze hun politiek gekleurde mening uiten zijn ze ineens wel zoals u en ik.
Het probleem is dat (toch volgens onze belgicistische vrienden) het koningshuis er voor iedereen is, verheven staat boven de politiek. Maar als Filip dan zoiets doet ligt het er toch dik op voor wie het kongshuis kiest, en eigenlijk tegen wie ze zijn. De flater op zichzelf valt inderdaad te verwaarlozen, maar zo'n flater ligt niet los van het feit dat het koningshuis de belangen dient van één bepaalde groep. Door zo'n flater komt namelijk de aap uit de mouw en wordt bewezen dat wat de belgicisten beweren - dat de monarchie verheven is boven de politiek - niet waar is.

Bovendien als ik een serieuse fout bega, gaan ze dat misschien nog tolereren als ik voor de rest goed werk lever, als ik dat 2 keer flik, vlieg ik buiten of verkijk ik alle kansen op verdere promotie, !

zo simpel is dat. Ik denk dat er trouwens voor de meeste sukkelaars hier weinig marge voor fouten maken hebben in hun job.

Het enige en meest belangrijke dat die prins moet doen, is hem met nikske moeien en net daar kan hij hem niet aan houden ... 2 zware beroepsfouten dus op enkele weken tijd, dat kan tellen ...
Oud 3 februari 2005, 13:23   #104
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Met deze wil ik een dringende oproep doen aan alle Bubbers (5) die dagelijks
(verplicht?) een lezersbrief naar HBVL sturen ter ere en glorie van HUN vaderland
La Belgiekske �* papa. Met veel bravoure, kappen ze dagelijks op die stoute
flaminganten, die hun lieve koning niet graag hebben en een onafhankelijk Vlaanderen nastreven.

Hier mijn oproep : als echte koningsgezinden is het uw verdomde plicht ( alle 5 hé)
een briefke te schrijven naar HBVL, waarin in U de Geflipte kroonprins met hand en tand verdedigt. Het is juist in deze moeilijke periode van dat arm schaap dat U hem moet bijstaan.
Indien ik GEEN 5 brieven lees in HBVL, schrijf ik er ene in de plaats over dat
kliekske van Laken. Haast U, want mijne brief gaat ge nie echt kunnen appreciëren.
Oud 3 februari 2005, 13:24   #105
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nerios
Wie nog nooit een fater heeft begaan in zijn leven werpe de eerste steen naar Prins Filip. Ok het was niet zo erg slim wat hij deed. Maar moet er daar zo een heisa rond gemaakt worden? Doet men dat ook als wij eens een flater begaan?
Dat hij nu ook maar de eisen van de vakbonden ondertekent
Oud 3 februari 2005, 13:28   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ne Makita, da dient om te werken hé, dat is nu niet bepaald iets wat met onze Fluppe kan geasociceerd worden, ...

Trouwens bangelijk zwaar argument.
Yep, het weegt zwaarder door dan de grote kracht van de monarchie als zou ze politiek neutraal zijn.

Wat wil je, niet alleen het imago van de taaie van Saksen-Coburg gaat, nog maar eens, de mist in voor de BUBBeltjes , maar ook nog hun bevriende Verbond van Belgische Ondernemingen...
Oud 3 februari 2005, 13:42   #107
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat alles dat de BUB te zeggen heeft?

inhoudelijk een sterk clubke jong
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 13:46   #108
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Yep, het weegt zwaarder door dan de grote kracht van de monarchie als zou ze politiek neutraal zijn.

Wat wil je, niet alleen het imago van de taaie van Saksen-Coburg gaat, nog maar eens, de mist in voor de BUBBeltjes , maar ook nog hun bevriende Verbond van Belgische Ondernemingen...

Hoe het VBO zelf zo stom kan zijn om de fluppe voor hun kar te spannen, ...

allé stom, ik bedoel, eigenlijk uitgekookt, het is nu toch maar weer eens voorpaginanieuws natuurlijk, ... Maar ze moeten dat toch zelf ook geweten hebben dat daar rotzooi van ging komen...
Oud 3 februari 2005, 13:46   #109
Nerios
Banneling

Nerios's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Bovendien als ik een serieuse fout bega, gaan ze dat misschien nog tolereren als ik voor de rest goed werk lever, als ik dat 2 keer flik, vlieg ik buiten of verkijk ik alle kansen op verdere promotie, !

zo simpel is dat. Ik denk dat er trouwens voor de meeste sukkelaars hier weinig marge voor fouten maken hebben in hun job.

Het enige en meest belangrijke dat die prins moet doen, is hem met nikske moeien en net daar kan hij hem niet aan houden ... 2 zware beroepsfouten dus op enkele weken tijd, dat kan tellen ...
Denk er eens over na wat er zou gebeuren als men Filip zou ontslaan??? Al die journalisten die op hem jagen, ineens werkloos!!! Dus ipv van werkloosheidscijfer te doen dalen schiet deze opeens de hoogte in!!
Nerios is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 14:39   #110
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
Wrevel over handtekening prins Filip
Er lijkt een incident rond prins Filip in de maak. In politieke en syndicale
kringen is er wrevel nadat de prins een verklaring van het VBO mee heeft
ondertekend.

Die tekst werd opgesteld door de Belgische en Griekse werkgevers naar aan-
leiding van het bezoek van de Griekse president aan ons land.

In de tekst staat dat België te veel tijd verloren heeft met de werkgelegen-
heidspolitiek en dat er dringend meer geliberaliseerd moet worden.

Het paleis zegt dat de prins enkel getekend heeft als getuige.

Bron website VRT nieuws

Blijkbaar schijnt er meer aan de hand te zijn aangezien na de eerste reactie de website van het VBO direct werd aangepast en de bewuste tekst met handtekening van Filip van België verdwenen was
In tegenstelling tot de vorige uitschuiver (?) van de kroonprins blijkt vuurrode 1 nu in complete waanzin immers de heilige vakbonden zijn nu de dupe
Een zoveelste misstap van het domme prinsje. Die achterlijke Saksen-Coburger snapt nu nog steeds niet dat hij zich niet te moeien heeft met politieke en maatschappelijke discussies.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:08   #111
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Wij zijn allen mensen van vlees en bloed, nowbody is perfect!

marc dutroux is ook van vlees en bloed, Bush ook, Saddam Hoessein ook, Leopold II ook
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:13   #112
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Is dat alles dat de BUB te zeggen heeft?
geduld geduld, ze zijn nog een enquete aan het produceren he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:14   #113
PieterP
Gouverneur

Standaard

Verder gaand tot op het bot blijkt het dat

1. Het Manifest uit anderhalve pagina bestaat. Dit moet zeker de mogelijkheid bieden om dit zelf na te lezen. Filip is inmiddels 44 jaar geworden en wordt verondersteld om te kunnen lezen en schrijven na de dure opleiding die hij genoten heeft.

2. Dit document was het resultaat van een bespreking waaraan hij had deelgenomen. Dit document bevatte eveneens kritiek op de Belgische regering. Filip hij wist dus exact de inhoud.

3. Filip heeft zelf, en dit tot verbazing van alle omstaanders, gevraagd om dit document mede te mogen ondertekenen. Op dit document was hier zelfs geen plaats voorzien voor zijn handtekening.

4.Hij heeft ondertekend met " Philippe de Belgique. ". Redder des Vaderlands.

5. Bij nazicht van de pagina blijkt dat zijn handtekening bijna de ganse breedte van het A4 velletje beslaat. Grafologen, kennis hebbend van handtekeningen kunnen bevestigen dat dit een teken is van overdreven zelfbeeld.

Het gaat dus niet over een blunder van medewerkers, noch aan het Hof, noch bij VBO.

Het gaat om een uirdrukkelijke manifestatie van de Messianse Visie die Philippe de Belgique heeft als behoeder van la Belgique.

Persoonlijk ben ik niet gekant tegen een constitutionele Monarchie, mits de rolverdeling duidelijk is, de scheiding der machten duidelijk is en strikt nageleefd wordt, zowel naar de letter als naar de geest. De bevoegdheden en de dotaties moeten overigens verder worden beperkt.

Wat Philippe nu ten tweede male heeft uitgericht is de tak afzagen waarop hij zit, van de boom. Kortom, zijn eigen dossier kapot maken.

En er zullen verklaringen komen na de publieke reprimande die Verhofstadt heeft gedaan in de Kamer : " Dit is nu al twee keer Filip, en het is nu welletjes geweest "

Sommigen zullen zeggen: " Mais Verhofstadt, ça reste toujours un flamand..."

Anderen zullen denken - en zij zullen vermoedelijk gelijk hebben - dat Verhofstadt de steun blijft genieten van Albert.
En iedereen weet ondertussen dat de relatie Albert/Philippe verre van optimaal is, dit om een understatement te gebruiken. Philippe een Boudewijn fanaaat, met kritiek op zijn pa dat dit maar een vreemd ganger is ( Fabiola en Opus Dei), dat hij de enige echte is die België kan redden van het verderf en de ondergang.

Zo zal het niet werken, Philippe, u mag nog denken over u zelf wat u wil.

.maer: met name een aaro Belgiinschatting van zich zelf. eheeft zichzelf opgedrongen, ver opgdrongenzelf na te lezen
doucment an te lezenhet na te lezen1 1/2 Filip, tot verbazing van alle omstaanders, zelf het initaitief genomen heeft om dit manifesn
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:20   #114
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Benieuwd of Boudewijn Bouckaert de monarchie zal bijven verdedigen. We mogen niet vergeten hem daarnaar te vragen als hij hier ooit zou opduiken als gast
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:20   #115
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie nog nooit een fater heeft begaan in zijn leven werpe de eerste steen naar Prins Filip. Ok het was niet zo erg slim wat hij deed. Maar moet er daar zo een heisa rond gemaakt worden? Doet men dat ook als wij eens een flater begaan?
Wat IS da met die SP.a'ers tegenwoordig???

JA daar wordt ne heisa rond gemaakt. EN terecht.

En ge hebt een dom onderschrift ook al.
Oud 3 februari 2005, 15:24   #116
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Verder gaand tot op het bot blijkt het dat

1. Het Manifest uit anderhalve pagina bestaat. Dit moet zeker de mogelijkheid bieden om dit zelf na te lezen. Filip is inmiddels 44 jaar geworden en wordt verondersteld om te kunnen lezen en schrijven na de dure opleiding die hij genoten heeft.

2. Dit document was het resultaat van een bespreking waaraan hij had deelgenomen. Dit document bevatte eveneens kritiek op de Belgische regering. Filip hij wist dus exact de inhoud.

3. Filip heeft zelf, en dit tot verbazing van alle omstaanders, gevraagd om dit document mede te mogen ondertekenen. Op dit document was hier zelfs geen plaats voorzien voor zijn handtekening.

4.Hij heeft ondertekend met " Philippe de Belgique. ". Redder des Vaderlands.

5. Bij nazicht van de pagina blijkt dat zijn handtekening bijna de ganse breedte van het A4 velletje beslaat. Grafologen, kennis hebbend van handtekeningen kunnen bevestigen dat dit een teken is van overdreven zelfbeeld.

Het gaat dus niet over een blunder van medewerkers, noch aan het Hof, noch bij VBO.

Het gaat om een uirdrukkelijke manifestatie van de Messianse Visie die Philippe de Belgique heeft als behoeder van la Belgique.

Persoonlijk ben ik niet gekant tegen een constitutionele Monarchie, mits de rolverdeling duidelijk is, de scheiding der machten duidelijk is en strikt nageleefd wordt, zowel naar de letter als naar de geest. De bevoegdheden en de dotaties moeten overigens verder worden beperkt.

Wat Philippe nu ten tweede male heeft uitgericht is de tak afzagen waarop hij zit, van de boom. Kortom, zijn eigen dossier kapot maken.

En er zullen verklaringen komen na de publieke reprimande die Verhofstadt heeft gedaan in de Kamer : " Dit is nu al twee keer Filip, en het is nu welletjes geweest "

Sommigen zullen zeggen: " Mais Verhofstadt, ça reste toujours un flamand..."

Anderen zullen denken - en zij zullen vermoedelijk gelijk hebben - dat Verhofstadt de steun blijft genieten van Albert.
En iedereen weet ondertussen dat de relatie Albert/Philippe verre van optimaal is, dit om een understatement te gebruiken. Philippe een Boudewijn fanaaat, met kritiek op zijn pa dat dit maar een vreemd ganger is ( Fabiola en Opus Dei), dat hij de enige echte is die België kan redden van het verderf en de ondergang.

Zo zal het niet werken, Philippe, u mag nog denken over u zelf wat u wil.

.maer: met name een aaro Belgiinschatting van zich zelf. eheeft zichzelf opgedrongen, ver opgdrongenzelf na te lezen
doucment an te lezenhet na te lezen1 1/2 Filip, tot verbazing van alle omstaanders, zelf het initaitief genomen heeft om dit manifesn
Wat is de bron daarvan? (Van die laatste alinea wil ik de bron nie weten )

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 3 februari 2005 om 15:24.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:30   #117
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Wat is de bron daarvan?
Hmm. Het denkend hoofd van de schrijver msschn ?
Ze zijn zeldzaam maar ze bestaan ... mensen die net iets meer kunnen dan copypasten uit 1 of andere gazet ...
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 15:34   #118
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Denk er eens over na wat er zou gebeuren als men Filip zou ontslaan??? Al die journalisten die op hem jagen, ineens werkloos!!! Dus ipv van werkloosheidscijfer te doen dalen schiet deze opeens de hoogte in!!
Kunnen die journalisten die niet meer op de koning gaan jagen, misschien eens achter de Guy en den Elio gaan jagen. Wie weet wat voor schandaaltjes vallen daar wel niet te rapen....
exclusieve foto reportage : de lasbril van Guy
of van onze reporter ter plaatse : Elio in het (taal)bad...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 3 februari 2005, 15:42   #119
Tegendradigaard

Standaard

Ik stel voor dat we de GePhlipte Prince de Wallonie met zijnen helikopter naar Irak laten vliegen.
Kan hij daar Irak gaan redden.

Oud 3 februari 2005, 15:45   #120
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik stel voor dat we de GePhlipte Prince de Wallonie met zijnen helikopter naar Irak laten vliegen.
Kan hij daar Irak gaan redden.
Hmm da zal nie lukken e ze sturen hem terug met granaten rond zijne buik naar het koningshuis ( zelfmoordaanslag van een moslim extremist )
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be