![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ergert u zich ook aan al die neger(innen)muziek op de radio ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 43,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 56,45% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dikwijls is er ook sprake van Heel-Nederland, dat is een verenigde Benelux. Ik kan begrijpen dat jij dit niet wist, maar Piano wist het verdomd goed. http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Nederland voor meer uitleg. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 1 maart 2005 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen het Dietse idee als fascistisch bestempelen. Waarom, vraag het mij niet. Hitler bestreed dit idee immers, en heeft de Heel-Nederlandse gedachte zelfs verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Binnen honderd jaar -misschien wel vroeger- worden alle EU-binnengrenzen afgeschaft, spreken alle Europeanen nog slechts 2 talen -hun eigen geboortetaal en het Engels bv- en dat was het dan.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 maart 2005 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |