![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles in het artikel is juist !
Spijtig genoeg : "Le lion flamand n'a pas de dents" Zelfs in het nieuwe symbool van het Blok (Belang) heeft de leeuw een zéér lange tong maar eigenlijk geen tanden en nog minder klauwen. Jammer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als een groene flamigant kan toegeven dat er mensen zijn die kwaadwillig weigeren om een bepaalde taal te spreken, is dit een wonder der natuur en het bewijs dat er ook ietsie pietsie gezond verstand huist in het hooft van een groen sympathisant. Regel der opvoeding: positief prijzen bij gewenst gedrag.In de hoop dat dit gedrag verder wordt gezet.
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bravo, we zijn al geëvolueerd van gedrag naar houding. Zonder het Vlaams Belang en in mindere maten NVA zou dit niet eens bespreekbaar zijn. Daarom.8) [edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 12 augustus 2005 om 14:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zulke zaken vandaag bespreekbaar zijn is in mijn ogen toch vooral de verdienste van de N-VA. De N-VA (waarvan de komst voor mij een opluchting was) heeft voor veel mensen Vlaamse thema's terug aanvaardbaar gemaakt. Dat laatste is natuurlijk mijn persoonlijke mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat laatste geldt trouwens niet alleen voor groenen. Enige tijd terug had ik een discussie met een kennis (een communist van de PVDA, zowat de meest on-Vlaamse partij uit het politieke spectrum) over BHV en zelfs hij gaf na afloop toe dat splitsing van BHV de enige echt realistische oplossing is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kom man niet zeveren.... NVA blijkt heus niet zo Vlaams te zijn als het om macht gaat. maar dit is natuurlijk mijn mening.... ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stelde op gespreksavonden en debatten aan de voorvechters af en toe de vraag hoeveel asielzoekers zij bij hen thuis op eigen kosten eigen verantwoordelijkheid huisvestten... Zij vonden dit een heel genante vraag!
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je wel wij stappen niet in de regering als BHV niet gesplitst wordt. Wel nog altijd geen splitsing maar wel NVA.....machtswellust TGV Vlaams Principe Machtswellust heeft gewonnen.
![]() |
![]() |
#117 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() [quote=groene flamingant]Wat heeft dat er nu mee te maken? Vanuit de federale regering kun je zo'n beslissing doorvoeren. Daar en daar alleen. Pas als het kartel CD&V/N-VA in die regering geraakt, kan men de splitsing van BHV rechtstreeks op de agenda zetten.
Het VB zegt zoveel maar wat hebben ze ooit al effectief gedaan? Welke concrete verwezenlijking in heel de taalstrijd kunnen ze op eigen naam schrijven? Geen enkele. Dat is de realiteit. Grote gevoelige thema's hebben altijd veel tijd nodig om opgelost te raken. Dat was in het verleden niet anders. Met machtswellust heeft dat niets te maken.[/QUOTE] Neen, maar wel met ruggegraatloosheid!
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zogenaamde overname van wat jij de cryptocommunisten noemt, kan ik me dan ook niet meer voorstellen. Al herken ik bepaalde dingen die je beschrijft wel: de aversie tegen alles wat met landbouw te maken heeft (en die er tot mijn ergernis nog steeds niet helemaal uit is). Zelf hoop ik dat er na de grote problemen bij GROEN! stilaan een aantal meer Vlaamsgezinde mensen aan het roer zullen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |