![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vond die chatsessie trouwens weinig voorstellen. Ik hoop dat er in de andere politieke partijen toch wat serieuzer met politiek wordt omgegaan. Nou ja, 't zal de onervarenheid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Ik ben door Tacitus ook al eens van racisme beschuldigd (nog steeds een unieke ervaring!), dus ik kijk nergens meer van op. Nou ja, dat iemand met alle respect dan lijsttrekker en ondervoorzitter kan worden, daar keek ik wel van op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kunt u mij tenslotte is een voorbeeld geven wanneer vrouwen een andere maatregel zouden willen nemen dan mannen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die gasten die in die Belgische demonstratie meeliepen, dat zijn (bijvoorbeeld) neo-nazi's! En ik kom helemaal niemand de les spellen, ik vind het alleen vreemd dat iemand als jij ondervoorzitter en lijsttrekker van een partij kan worden, want daar heb jij de capaciteiten helemaal niet voor. Iemand die mij om niks voor racist uitmaakt, die tegelijk beweert dat menselijke rassen niet bestaan, die Pim Fortuyn een neo-nazi noemt, en meer van die dwaze opmerkingen maakt, hoort gewoon niet in de (serieuze) politiek thuis. Je hoeft geen Nederlander te zijn om dat te begrijpen. ![]() Ik ben er nu wel zeker van dat jij Guest2 was in die chatsessie gisteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet ook niet goed waarom die skins meeliepen bij de betoging. Ik wil hier niemand uitschelden voor flamingantische neo-nazi maar als ik een skin zie op straat is het 9 kansen op 10 met een 'vlaams welpje' op zijn bomberjacket gestikt (door mama). Dus, probeer u in het vervolg wat in te houden als je de Belgische demonstratie in verband brengt met het nazisme |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Neo-nazi's zie je al van een kilometer afstand, dus als iemand Pim Fortuyn ook zo noemt, geeft hij/zij daarmee aan niet bepaald een hoogvlieger te zijn. In het geval van Tacitus voor de zoveelste keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Wat was ons pimmeke dan wel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Eerst waren de belgicistische reacties weer ad hominem ("dat is weer een gefrustreerde Vlaams-nationalist die dat zegt"), daarna werden ze lachwekkend ("dat zijn toffe jongens, en heel verdraagzaam, ze dragen alleen White Power-symbolen en hebben een kaal hoofdje om erbij te horen"). Als je zelf vertikt het te veroordelen of serieus af te keuren, waarom moeten wij ons dan "inhouden"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik keur het af! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dimitri, het volk was en is nog steeds aan het morren. Ze moesten wel iets doen. Maar goed, let it be |
|||
![]() |
![]() |